Cuminyourface1979 408 Skrevet 1. Juni, 2019 https://annoncelight.dk/showad/276150 Så blev det min tur til at møde hende og kan kun sige jeg ikke blev skuffet! Skrev til hende i torsdags med et frækt tilbud om hvad jeg godt kunne tænke mig og med en pris, plus jeg vedlagde et billede af mig selv. Hun skrev tilbage og vi aftalte at mødes hos hende på Nørrebro kl. 22.00. Fik adressen osv 30min før så jeg vidste hvor jeg skulle hen. Jeg ringede på døren præcis på aftale tidspunkt og hun lukkede mig ind. Listede op på den givne etage og ind ad døren. Hun ventede på mig inde i soveværelset, blindfolded imens hun legede med sig selv og stønnede lækkert. Hurtigt fik jeg flået tøjet af mig selv og hen i sengen til hende. Stak resolut min pik i munden på og hende og begyndte at facefucke hende. Damn hun kan tage den hårdt og dybt, alt imens hun fortsatte med at lege med sin våde fisse. Jeg kunne ha blevet ved med at kneppe hendes mund til jeg kom, så lækker var det Men kneppes skulle hun også og hun nærmest tiggede mig om det. Så på med gummi jeg selv havde medbragt og kastet hende ned på sengen og så lagde jeg mig ovenpå hende og gennemkneppede hende fuldstændig. Er du sindsyg hun kunne tage imod pik! Kørte på, det bedste jeg havde lært imens vi snakkede frækt til hinanden. Fik hende til at komme 2 gange og til sidst kunne jeg hellere ikke længere og fik hevet gummiet af og så skød jeg min kæmpe ladning af i hendes mund og hun slugte med velbehag og sagde tak Jeg tog mig tøj på igen og stak hende de aftale penge i hånden og et lille kys og så smuttede jeg videre ud i aftenen. Hun er sgu alt for dejlig! Jeg kommer helt sikkert igen hvis jeg får muligheden 9 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokteren 271 Skrevet 1. Juni, 2019 Tak for beretningen. Deepthrought, facefucking og slug vækker altid min interesse. Var hun blindfolded under hele seancen? Mvh Dokteren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 408 Skrevet 1. Juni, 2019 Dokteren skrev, for 8 minutter siden: Tak for beretningen. Deepthrought, facefucking og slug vækker altid min interesse. Var hun blindfolded under hele seancen? Mvh Dokteren Hun var blindfolded under hele seancen ja 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iceman 97 Skrevet 1. Juni, 2019 Hvorlangt tid og pris aftalte i ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BadbiBoy87 39 Skrevet 1. Juni, 2019 Jeg har selv lige kigget og tænkt jeg ville prøve, men er og så nysgerrig på prisen/tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 1. Juni, 2019 The price depends on a lot of things.. but dont make it public please : ) @Cuminyourface1979 thank you so much for the review : ) ! Hope to feel you again ; )! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 1. Juni, 2019 Gad vide om hun kan holde en kunstig høj pris ved at mørklægge den, interessant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Petersen Skrevet 1. Juni, 2019 Cuminyourface1979 skrev, for 4 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/276150 ... Jeg tog mig tøj på igen og stak hende de aftale penge i hånden og et lille kys og så smuttede jeg videre ud i aftenen. Hun lyder vanvittigt dejlig og bestemt et besøg værd. Betalte du virkelig først efter at hun havde leveret ydelsen? Det har jeg ikke været ude for … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.Metal 87 Skrevet 1. Juni, 2019 wayfarer skrev, for 3 timer siden: Gad vide om hun kan holde en kunstig høj pris ved at mørklægge den, interessant Hvem siger den er kunstig høj? Mit bud er at personer bliver udvalgt efter en kombination af pris og den rette frække ide. Jeg har nu besøgt hende to gange, begge har været en stor fornøjelse og uden at jeg synes jeg er blevet snydt med prisen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 1. Juni, 2019 Mr.Metal skrev, for 19 minutter siden: Hvem siger den er kunstig høj? Mit bud er at personer bliver udvalgt efter en kombination af pris og den rette frække ide. Jeg har nu besøgt hende to gange, begge har været en stor fornøjelse og uden at jeg synes jeg er blevet snydt med prisen Blot en tese derfor interessant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderlig 11 Skrevet 1. Juni, 2019 Ja det lyder interessant, hvor kommer hun fra? Hvad gav du for sådan en omgang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 408 Skrevet 1. Juni, 2019 Kim Petersen skrev, for 3 timer siden: Hun lyder vanvittigt dejlig og bestemt et besøg værd. Betalte du virkelig først efter at hun havde leveret ydelsen? Det har jeg ikke været ude for … Ja betalte først bagefter. Ved ikke om andre det har besøgt hende betalte med det samme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 408 Skrevet 1. Juni, 2019 (edited) Liderlig skrev, 1 time siden: Ja det lyder interessant, hvor kommer hun fra? Hvad gav du for sådan en omgang? Østrig, men fortæller ikke hvad jeg gav. Du skal hvertfald nok regne med 1500+. Tænker man selv må snakke med hende og husk hun skal se billed. Jeg gav et tilbud og hun accepterede det og mit billed Redigeret 1. Juni, 2019 af Cuminyourface1979 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderlig 11 Skrevet 1. Juni, 2019 Cuminyourface1979 skrev, for 15 minutter siden: Østrig, men fortæller ikke hvad jeg gav. Du skal hvertfald nok regne med 1500+. Tænker man selv må snakke med hende og husk hun skal se billed. Jeg gav et tilbud og hun accepterede det og mit billed Oki tak for svar jeg må prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 408 Skrevet 2. Juni, 2019 Exchange-Student skrev, for 17 timer siden: The price depends on a lot of things.. but dont make it public please : ) @Cuminyourface1979 thank you so much for the review : ) ! Hope to feel you again ; )! My pleasure You will feel me again soon I promise Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Det vertikale smil 96 Skrevet 2. Juni, 2019 Exchange-Student skrev, den 1/6/2019 at 15:16: The price depends on a lot of things.. but dont make it public please : ) @Cuminyourface1979 thank you so much for the review : ) ! Hope to feel you again ; )! Don’t forget you promised to post a selfie, each time you have a new review ;). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aliung21 56 Skrevet 2. Juni, 2019 Det ærgerligt hun er så svær at komme i kontakt med :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 2. Juni, 2019 Aliung21 skrev, for 59 minutter siden: Det ærgerligt hun er så svær at komme i kontakt med :/ Mon ikke hun har rigeligt med tilbud, så hun når nok ikke at opfylde alles fantasier. Egentlig ret fedt at hun ikke bare tager “kunder” ind i flæng, så hun løber sur i det. Men selvfølgelig surt for dem der ikke får lov at møde hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1316 Skrevet 2. Juni, 2019 "Vil man nyde, må man byde (...højt!)" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 3. Juni, 2019 Yikes, med blindfold på og meget liberale spilleregler, hvordan filen tjekker hun så, om der er gummi på inden penetration?! Det kræver virkelig en trust-faktor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oliekongen 182 Skrevet 3. Juni, 2019 @Exchange-Student I hope you have time to go through your inbox soon. I am waiting for your reply... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 7. Juni, 2019 @Oliekongen I dont see all messages.. but I will try : ) otherwise sometimes I can answer here ^^.. So happy that you all are happy.. I enjoy it a lot ^^ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnFyrFraKBH 84 Skrevet 7. Juni, 2019 Exchange-Student skrev, for 2 timer siden: @Oliekongen I dont see all messages.. but I will try : ) otherwise sometimes I can answer here ^^.. So happy that you all are happy.. I enjoy it a lot ^^ Are you permanently in Denmark? I would very much like to spend some time with you soon ;-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Exchange-Student Skrevet 7. Juni, 2019 I live here yes, but heading for summer holiday soon : ) Well feel free to text me ;)!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prylgalen79 51 Skrevet 7. Juni, 2019 Exchange-Student skrev, for 5 timer siden: @Oliekongen I dont see all messages.. but I will try : ) otherwise sometimes I can answer here ^^.. So happy that you all are happy.. I enjoy it a lot ^^ Hi will you please answer email? i have send email to you 2 times but you never answer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg