Hop til indhold
Tip toe

De kvindelige folketingskandidater - hvem et hot?

Recommended Posts

Man forstår satme godt Hængerøven... Der er sgu noget for enhver smag i folketingsgruppen hos pædagok-partiet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flax skrev, den 8/6/2019 at 08:52:

Pernille Vermund er helt klart min favorit, sikke nogle former, jeg stemte nu ikke på hende hun var kun mit andet valg. Hun er den politiker jeg  helst kunne tænke at hygge mig med, hun er desværre optaget og er lige blevet gift. Jeg har heldigvis fundet en kopi af hende som jeg besøger fast, og ved vores afsked kram i aftes gjorde jeg da også opmærksom på at hun lignede Pernille Vermund, men lad nu være med at spørge hvem det er, hun tager heller ikke hvem som helst ind.

Ja, hun har virkelig nogle gode milf-kurver og en forførende barm. Virkelig akavet at føle sig tiltrukket af en kvinde med SÅ radikalt omvendte holdninger, men det er en anden snak :P Jeg har engang haft et hedt one night stand med en ung kommunist ... Hvad man dog ikke undgår at tale om, så man ikke taber sex-chancen. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
Tip toe skrev, for 12 timer siden:

Ja, hun har virkelig nogle gode milf-kurver og en forførende barm. Virkelig akavet at føle sig tiltrukket af en kvinde med SÅ radikalt omvendte holdninger, men det er en anden snak :P Jeg har engang haft et hedt one night stand med en ung kommunist ... Hvad man dog ikke undgår at tale om, så man ikke taber sex-chancen. :D 

Hvis politiske holdninger skulle have betydning for hvem man føler sig tiltrukket af, ja så foretrækker jeg Pernille Vermund fremfor Mette F, Pernille Skipper, eller hende med granat chok frisuren ,(Olsen Dyhr). Jeg har aldrig diskuteret politik med de kvinder jeg har besøgt, ingen grund til at ødelægge stemningen, men jeg har sikkert også kneppet en kommunist eller to i min lange karriere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flax skrev, den 10/6/2019 at 08:58:

Hvis politiske holdninger skulle have betydning for hvem man føler sig tiltrukket af, ja så foretrækker jeg Pernille Vermund fremfor Mette F, Pernille Skipper, eller hende med granat chok frisuren ,(Olsen Dyhr). Jeg har aldrig diskuteret politik med de kvinder jeg har besøgt, ingen grund til at ødelægge stemningen, men jeg har sikkert også kneppet en kommunist eller to i min lange karriere.

Tror Pernille Vermund vandt MANGE point for sin deltagelse i Jonathan Spangs udsendelse. Det har helt klart proppet det seksuelle blik på hende ind i mit hoved :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
Tip toe skrev, for 6 timer siden:

Tror Pernille Vermund vandt MANGE point for sin deltagelse i Jonathan Spangs udsendelse. Det har helt klart proppet det seksuelle blik på hende ind i mit hoved :D 

Nu har jeg ikke set omtalte udsendelse og selv om jeg havde ville det ikke have betydning. Jeg har som sagt ikke stemt på Pernille Vermund selv om jeg finder hende sexet, jeg stemmer ikke på nogen alene på grund af deres udseende. Jeg tror hun er kommet i folketinget på grund af hendes politik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flax skrev, den 11/6/2019 at 21:49:

Nu har jeg ikke set omtalte udsendelse og selv om jeg havde ville det ikke have betydning. Jeg har som sagt ikke stemt på Pernille Vermund selv om jeg finder hende sexet, jeg stemmer ikke på nogen alene på grund af deres udseende. Jeg tror hun er kommet i folketinget på grund af hendes politik.

Bare rolig. Told dørvagter fra Crazy Daisy kunne heller ikke få mig til at stemme på hende eller hendes parti. Den her tråd handler mere om udseende end politisk orientering ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, Lige nu:

Laura Lindahl. Ser sgu godt ud.

Ja, det er sgu' surt, at det altid er de kønneste, der først ryger ud :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jay Gatsby

Jeg ku fandme godt knalde Pernille Vermund. Gal nogle lækre kasser hun har! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min favorit er hende her. Lisbeth Bech Poulsen fra SF.

Både med og uden briller er hun utrolig sexet og lige til at spise.

Med hende på formandsposten ville partiet blive endnu mere populært.

Billedresultat for lisbet bech poulsen

Billedresultat for lisbet bech poulsenBilledresultat for lisbet bech poulsen

Relateret billede

Relateret billede

Relateret billede

Relateret billede

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...