Hop til indhold
Tip toe

De kvindelige folketingskandidater - hvem et hot?

Recommended Posts

Det har intet med politik at gøre. Kun personen. :D 

Nærmest imponerende at der endnu ikke har været en diskussionstråd om hvilke af årets folketingskandidater man ikke kan undgå at savle lidt over.

Pernille Vermund har en god portions Nordsjællandsk milf over sig, men i år er mit blik ufrivilligt drejet over mod Isabella Arendt. Hun virker uskyldig - det skal man jo med det parti i ryggen - men jeg kan ikke lade være med at forestille mig hende som en rødhåret sexgalning i sengen. :D  Er det bare mig...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tip toe skrev, for 8 minutter siden:

Nærmest imponerende at der endnu ikke har været en diskussionstråd om hvilke af årets folketingskandidater man ikke kan undgå at savle lidt over.

Pernille Vermund har en god portions Nordsjællandsk milf over sig, men i år er mit blik ufrivilligt drejet over mod Isabella Arendt. Hun virker uskyldig - det skal man jo med det parti i ryggen - men jeg kan ikke lade være med at forestille mig hende som en rødhåret sexgalning i sengen. :D  Er det bare mig...?

mon ikke svarene bliver de samme, som i denne tråd.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/103905-hvilken-politiker-ville-du-helst/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tip toe skrev, for 23 minutter siden:

Vi hviler stadig ud efter kommunalvalget :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest wayfarer

de må da alle være rimeligt "hotte" siden de mener deres udseende sælger bedre end deres politik, som valgplakaterne tager sig ud, et ansigt og ingen politik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Reader

Nå ja, der er da politiske oplæg på nogle af dem - godt nok ikke folketingskandidater, men lidt har også ret :D

Billedresultat for valgplakater 2019

Redigeret af Reader

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Carl72 skrev, for 8 minutter siden:

Ida Auken :wub:<3<3:D

463b611183b74aaf97275943a0808a34.jpg

Hun skulle efter sigende også have en stram kus :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bonobo skrev, for 5 minutter siden:

Hun skulle efter sigende også have en stram kus :P 

Hun har i hvert fald stiftet sit eget parti der hedder Stram Kus :) 

Skærmbillede 2019-06-01 kl. 14.31.30.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke de to pia'er, men pernillerne. Vermund må dog gerne tage en niqab over hovedet, for det er mest for kroppens skyld. Skipper derimod er hele pakken som lækker lille petit-model, lige til at kaste rundt med og bukke sammen i alle mulige stillinger.

Britt Bager kan på afbud give et blowjob med den piksuttermund, hvis hun tager sin stewardesseuniform på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tanja Larsson. tanja-larsson-socialdemokratiet-586px.jpg.337c983f22c55037bd214cfbcfedb482.jpg

Tja nu tænder jeg ikke på balder og lår eller babser og hår, jeg tænder på deres intelligens.

Den unge dame "friede" til mig med en rød rose forleden, og havde det ikke været i forbindelse med at jeg var bære mine indkøb ud af en butik, havde jeg nok taget handsken op. 

Hvis hun slog og kradsede på min soveværelsesdør, havde jeg ganske givet ikke lukket hende ud :rolleyes:

Og nej jeg er ikke Socialdemokrat, men det kunne jo også være at der engang imellem kommer en lille Konservativ op i Hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Carl72 skrev, den 1/6/2019 at 14:18:

Ida Auken :wub:<3<3:D

463b611183b74aaf97275943a0808a34.jpg

Eeeenig...! Igen, hun ser så uskyldig ud, men jeg forestiller mig bare hvor lidt man skal lade sig narre af det ydre. Et par timer på hotel med hende, ja tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig Pernille Skipper...  Og hvis Johanne Schmidt Nielsen stillede op, var hun også højt på listen.

Ellers Sophie Løhde, Pernille Vermund, Ida Auken, Laura Lindahl, Mai Mercado......

Og en håndfuld mere, længere nede på listen.... Man er jo ikke kræsen. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter at Olsen Dyhr har fået en fræk blæsefrisure, er hun blevet en topmilf. Hun kan ikke vide sig i sikkerhed for mig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sofie Casten Nielsen - især på valgaften.

Det røde jakkesæt og stramme look fik min anden stemme... :P Ville frygteligt gerne ønske hende tillykke på MIN måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tip toe skrev, for 22 minutter siden:

Sofie Casten Nielsen - især på valgaften.

Det røde jakkesæt og stramme look fik min anden stemme... :P Ville frygteligt gerne ønske hende tillykke på MIN måde.

OK, netop hun fik min begejstring til at falde ganske alvorligt. Og hendes (samt især Stampes) synspunkter får mig til at gå koldl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, den ‎05‎-‎06‎-‎2019 at 21:55:

Efter at Olsen Dyhr har fået en fræk blæsefrisure, er hun blevet en topmilf. Hun kan ikke vide sig i sikkerhed for mig :P

Der mangler i hvert fald ikke kvinder i SF.  Nedenfor ses det nye hold

sf.png

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

sf.png

Tak, men er de inde? Altså i Folketinget, for ellers ser vi ikke meget til dem frem over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 32 minutter siden:

Tak, men er de inde? Altså i Folketinget, for ellers ser vi ikke meget til dem frem over.

Billedet er helt nyt -  Ja dem er den nye folketingsgruppe.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 timer siden:

Billedet er helt nyt -  Ja dem er den nye folketingsgruppe.  

That’s it! Jeg melder mig ind i SF fra i morgen. Så melder jeg mig ud igen når Pernille Vermund holder julefrokost. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax

Pernille Vermund er helt klart min favorit, sikke nogle former, jeg stemte nu ikke på hende hun var kun mit andet valg. Hun er den politiker jeg  helst kunne tænke at hygge mig med, hun er desværre optaget og er lige blevet gift. Jeg har heldigvis fundet en kopi af hende som jeg besøger fast, og ved vores afsked kram i aftes gjorde jeg da også opmærksom på at hun lignede Pernille Vermund, men lad nu være med at spørge hvem det er, hun tager heller ikke hvem som helst ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

sf.png

Er det en fold eller har hende blondinen i den grå kjole (til højre) tændt for det lange lys? ;):D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, den 5.6.2019 at 21:55:

Blæse frisure ?

Nok nærmere 'fejekoste-frisuren' , I ved den lige før 'gi-helt-op frisuren' :-)

Hun få fanme sød ud med sin gfamle frisure - men ok : der er din og min og så den gode smag

1347-pia-dyhr.jpg

P.S

Jeg er ikke enig med EL, men Pernille Skipper er godt nok en SMUK kvinde !

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...