Tip toe 1745 Skrevet 1. Juni, 2019 Det har intet med politik at gøre. Kun personen. Nærmest imponerende at der endnu ikke har været en diskussionstråd om hvilke af årets folketingskandidater man ikke kan undgå at savle lidt over. Pernille Vermund har en god portions Nordsjællandsk milf over sig, men i år er mit blik ufrivilligt drejet over mod Isabella Arendt. Hun virker uskyldig - det skal man jo med det parti i ryggen - men jeg kan ikke lade være med at forestille mig hende som en rødhåret sexgalning i sengen. Er det bare mig...? 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2840 Skrevet 1. Juni, 2019 Tip toe skrev, for 8 minutter siden: Det har intet med politik at gøre. Kun personen. Nærmest imponerende at der endnu ikke har været en diskussionstråd om hvilke af årets folketingskandidater man ikke kan undgå at savle lidt over. Pernille Vermund har en god portions Nordsjællandsk milf over sig, men i år er mit blik ufrivilligt drejet over mod Isabella Arendt. Hun virker uskyldig - det skal man jo med det parti i ryggen - men jeg kan ikke lade være med at forestille mig hende som en rødhåret sexgalning i sengen. Er det bare mig...? mon ikke svarene bliver de samme, som i denne tråd. https://www.eroguide.dk/forum/topic/103905-hvilken-politiker-ville-du-helst/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Juni, 2019 Tip toe skrev, for 23 minutter siden: Det har intet med politik at gøre. Kun personen. Nærmest imponerende at der endnu ikke har været en diskussionstråd om hvilke af årets folketingskandidater man ikke kan undgå at savle lidt over. Vi hviler stadig ud efter kommunalvalget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 1. Juni, 2019 sweetstone skrev, for 25 minutter siden: mon ikke svarene bliver de samme, som i denne tråd. https://www.eroguide.dk/forum/topic/103905-hvilken-politiker-ville-du-helst/ Ahhh, jeg havde ikke set den tråd - troen den ville være øverst på aktivitets-listen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 1. Juni, 2019 de må da alle være rimeligt "hotte" siden de mener deres udseende sælger bedre end deres politik, som valgplakaterne tager sig ud, et ansigt og ingen politik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 1. Juni, 2019 (edited) Nå ja, der er da politiske oplæg på nogle af dem - godt nok ikke folketingskandidater, men lidt har også ret Redigeret 1. Juni, 2019 af Reader Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Juni, 2019 Carl72 skrev, for 8 minutter siden: Ida Auken Hun skulle efter sigende også have en stram kus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carl72 157 Skrevet 1. Juni, 2019 Bonobo skrev, for 5 minutter siden: Hun skulle efter sigende også have en stram kus Hun har i hvert fald stiftet sit eget parti der hedder Stram Kus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9573 Skrevet 2. Juni, 2019 Ikke de to pia'er, men pernillerne. Vermund må dog gerne tage en niqab over hovedet, for det er mest for kroppens skyld. Skipper derimod er hele pakken som lækker lille petit-model, lige til at kaste rundt med og bukke sammen i alle mulige stillinger. Britt Bager kan på afbud give et blowjob med den piksuttermund, hvis hun tager sin stewardesseuniform på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 900 Skrevet 2. Juni, 2019 Tanja Larsson. Tja nu tænder jeg ikke på balder og lår eller babser og hår, jeg tænder på deres intelligens. Den unge dame "friede" til mig med en rød rose forleden, og havde det ikke været i forbindelse med at jeg var bære mine indkøb ud af en butik, havde jeg nok taget handsken op. Hvis hun slog og kradsede på min soveværelsesdør, havde jeg ganske givet ikke lukket hende ud . Og nej jeg er ikke Socialdemokrat, men det kunne jo også være at der engang imellem kommer en lille Konservativ op i Hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 938 Skrevet 3. Juni, 2019 Fatma Ørken. Utrolig smuk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 3. Juni, 2019 Carl72 skrev, den 1/6/2019 at 14:18: Ida Auken Eeeenig...! Igen, hun ser så uskyldig ud, men jeg forestiller mig bare hvor lidt man skal lade sig narre af det ydre. Et par timer på hotel med hende, ja tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bonderoeven 45 Skrevet 4. Juni, 2019 Selvfølgelig Pernille Skipper... Og hvis Johanne Schmidt Nielsen stillede op, var hun også højt på listen. Ellers Sophie Løhde, Pernille Vermund, Ida Auken, Laura Lindahl, Mai Mercado...... Og en håndfuld mere, længere nede på listen.... Man er jo ikke kræsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 5. Juni, 2019 Efter at Olsen Dyhr har fået en fræk blæsefrisure, er hun blevet en topmilf. Hun kan ikke vide sig i sikkerhed for mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 7. Juni, 2019 Sofie Casten Nielsen - især på valgaften. Det røde jakkesæt og stramme look fik min anden stemme... Ville frygteligt gerne ønske hende tillykke på MIN måde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Juni, 2019 Tip toe skrev, for 22 minutter siden: Sofie Casten Nielsen - især på valgaften. Det røde jakkesæt og stramme look fik min anden stemme... Ville frygteligt gerne ønske hende tillykke på MIN måde. OK, netop hun fik min begejstring til at falde ganske alvorligt. Og hendes (samt især Stampes) synspunkter får mig til at gå koldl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9470 Skrevet 7. Juni, 2019 (edited) Borende X skrev, den 05-06-2019 at 21:55: Efter at Olsen Dyhr har fået en fræk blæsefrisure, er hun blevet en topmilf. Hun kan ikke vide sig i sikkerhed for mig Der mangler i hvert fald ikke kvinder i SF. Nedenfor ses det nye hold Redigeret 7. Juni, 2019 af TheVoice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. Juni, 2019 TheVoice skrev, for 6 minutter siden: Der mangler i hvert fald ikke kvinder i SF. Nedenfor ses det nye hold Tak, men er de inde? Altså i Folketinget, for ellers ser vi ikke meget til dem frem over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9470 Skrevet 7. Juni, 2019 Borende X skrev, for 32 minutter siden: Tak, men er de inde? Altså i Folketinget, for ellers ser vi ikke meget til dem frem over. Billedet er helt nyt - Ja dem er den nye folketingsgruppe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 8. Juni, 2019 TheVoice skrev, for 5 timer siden: Billedet er helt nyt - Ja dem er den nye folketingsgruppe. That’s it! Jeg melder mig ind i SF fra i morgen. Så melder jeg mig ud igen når Pernille Vermund holder julefrokost. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 8. Juni, 2019 Pernille Vermund er helt klart min favorit, sikke nogle former, jeg stemte nu ikke på hende hun var kun mit andet valg. Hun er den politiker jeg helst kunne tænke at hygge mig med, hun er desværre optaget og er lige blevet gift. Jeg har heldigvis fundet en kopi af hende som jeg besøger fast, og ved vores afsked kram i aftes gjorde jeg da også opmærksom på at hun lignede Pernille Vermund, men lad nu være med at spørge hvem det er, hun tager heller ikke hvem som helst ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 8. Juni, 2019 TheVoice skrev, for 9 timer siden: Der mangler i hvert fald ikke kvinder i SF. Nedenfor ses det nye hold Er det en fold eller har hende blondinen i den grå kjole (til højre) tændt for det lange lys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 8. Juni, 2019 (edited) Borende X skrev, den 5.6.2019 at 21:55: Efter at Olsen Dyhr har fået en fræk blæsefrisure, er hun blevet en topmilf. Hun kan ikke vide sig i sikkerhed for mig Blæse frisure ? Nok nærmere 'fejekoste-frisuren' , I ved den lige før 'gi-helt-op frisuren' Hun få fanme sød ud med sin gfamle frisure - men ok : der er din og min og så den gode smag P.S Jeg er ikke enig med EL, men Pernille Skipper er godt nok en SMUK kvinde ! Redigeret 8. Juni, 2019 af Gh0st Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg