Hop til indhold
Mr Black

Sunny Beach

Recommended Posts

Nogen der har erfaring med købesex dernede ?..jeg har læst mig til at der skulle være stripklubber hvor man kan købe sex også og så skulle der være noget med at mafiaen kommer med unge piger om aftenen på udvalgte steder, hvor man så kan købe lidt..bare hvad jeg har læst mig til..

Men kunne jo være fedt at høre om emnet fra folk der har været der rigtigt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 33 minutter siden:

...og så skulle der være noget med at mafiaen kommer med unge piger om aftenen på udvalgte steder, hvor man så kan købe lidt...

Lyder ikke særlig hyggeligt.....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, 1 time siden:

Tjoo, der er jo som regel en bagmand..det er der ikke noget nyt i ;-)

 

Der er forskel på bagmænd og forskel på hvor frivilligt kvinderne er blevet prostituerede.

Hvis du væmmes af menneskehandel, er det ikke i Sunny Beach du skal købe sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal ikke kunne sige det, for har ikke været der, endnu ihvertfald :D

Jeg kom engang til at kende en udenlandsk pige ret godt her i DK og hendes historie var heller ikke særlig køn, en rockertype der fik hende herop ved at gifte sig med hende, hun skulle så betale udgifter i forbindelse med bryllup og rejsen herop, kort tid efter blev de skilt og hun blev så “nødt” til at arbejde på klinik og betale hendes gæld af med rocker renter på, så hvis man vil være helt hellig og på den sikre side burde man heller ikke købe sex herhjemme.

iøvrigt er det også meget almindeligt at de udenlandske piger herhjemme betaler skyhøje priser til ejeren af den klinik de arbejder på, de betaler husleje og for at der bliver annonceret og de kender typisk ikke priserne på noget af det, så de er MEGET nemme at snyde.

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja man kan uforvarende komme til at støtte dem der piner alt ud af pigerne, jeg ved godt at danske piger også kan være udsatte, menndet er nemmere for mig at spotte en dansk udsat end en udenlandsk ditto, derfor jeg køber dansk og hos de der virker “independent” med jobbet..goder ikke støtte pimps..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...