Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/270930

Bag denne annonce gemmer sig en utrolig smuk, spændende  og meget slank kvinde.

Seancen foregik i et flot kælderlokale på Frederiksberg.

jeg valgte halvanden time transcendent sex. Udløsning er ikke en del af hendes udbud.

Begyndende med dejlig massage meget fokuseret omkring bagdelen, også dejligt anal massage, hvor prostata får en ordenligt tur og pikken bliver der også leget godt med. Hele tiden med opmærksomhed på at man kke kommer. Berøring af hende er ok og efterhånden som seancen skrider frem bliver det til intensive dybe tungekys og dejlig intens sex, hvor man bare bliver ved og ved i flere stillinger til tiden er gået.

Jeg har ikke før prøvet så lang og intensiv sex uden orgasme, men jeg skal helt sikkert snart forbi hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 7 minutter siden:

"... Intensiv sex...", vil det sige, at man rent faktisk har samleje, selvom man ikke må få udløsning?? 

Ja det vil sige ingen udløsning. Det var ret fantastisk oplevelse, der gav et stort tryk i pungen( kuglerne) efterfølgende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 39 minutter siden:
JonDo skrev, for 4 minutter siden:

Det lydt som noget jeg må prøve. Hvor gamme er hun ca. og hvordan ser hun du ? 

Hun er en flot sofistikeret kvinde hvis alder jeg ikke vil byde på, men hun er ung, høj og slank, med dejlige faste bryster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm gad vide hvilken konsekvens det ville få, hvis kunden ved et uheld eller ren liderlighed ejakulerer, tænker man bør tage en tur med udløsning et sted før man besøger hende..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi talte om det. Hun har naturligvis oplevet kinder der får udløsning, men hun taler med kunden om det før det går løs. Hvis de har svært ved at styre udløsningen ridder hun dem helst,  så kan lettere styre og kontrollere forløbet. Ellers er konsekvense  ar man får en kortere oplevelse, og ikke den der var tilsigtet.

Redigeret af Albert7

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Petersen
Albert7 skrev, for 4 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/270930

Bag denne annonce gemmer sig en utrolig smuk, spændende  og meget slank kvinde.

Seancen foregik i et flot kælderlokale på Frederiksberg.

jeg valgte halvanden time transcendent sex. Udløsning er ikke en del af hendes udbud.

Begyndende med dejlig massage meget fokuseret omkring bagdelen, også dejligt anal massage, hvor prostata får en ordenligt tur og pikken bliver der også leget godt med. Hele tiden med opmærksomhed på at man kke kommer. Berøring af hende er ok og efterhånden som seancen skrider frem bliver det til intensive dybe tungekys og dejlig intens sex, hvor man bare bliver ved og ved i flere stillinger til tiden er gået.

Jeg har ikke før prøvet så lang og intensiv sex uden orgasme, men jeg skal helt sikkert snart forbi hende igen.

Hej Albert

Mange tak for info, hun er super spændende og må bestemt besøges

Del dette indlæg

Link til indlæg
Altiddansk skrev, for 29 minutter siden:

Kan man ikke bare fortsætte efter en udløsning?

Så går hele ideen vel fløjten :)

I modsætning til et normalt besøg hos glædespiger går dette ud på at komme så tæt på en udløsning som muligt - på den måde er det med lidt træning muligt at få en orgasme eller flere uden at ejakulere.

Eller har jeg misforstået noget?

Det skal da prøves en af dagene...

Så kan man jo lave en aftale med en anden pige senere på dagen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
danvik skrev, den 1/6/2019 at 13:48:

Så går hele ideen vel fløjten :)

I modsætning til et normalt besøg hos glædespiger går dette ud på at komme så tæt på en udløsning som muligt - på den måde er det med lidt træning muligt at få en orgasme eller flere uden at ejakulere.

Eller har jeg misforstået noget?

Det skal da prøves en af dagene...

Så kan man jo lave en aftale med en anden pige senere på dagen :D

Ja det er hele ideen med det.  Nu var det min første gang ;) og jeg havde bare lyst til at komme bagefter. Så konen fik en ladning med ekstra tryk på om aftenen.

Redigeret af Albert7
Glemt .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...