Hop til indhold
Guest naughtypatrick

Besøghos Nikki og Raya i Esbjerg

Recommended Posts

Guest naughtypatrick

Skulle et smut til Jylland i Bededagsferien, og besluttede mig for der ligeså godt kunne være lidt godt med på turen,og her er det ikke basser og kaffe jeg snakker om:D

Valget faldt på Nikki https://annoncelight.dk/showad/266127

Hun så sød og fræk ud, og jeg kan bekræfte, det er pigen på billederne du kommer til at møde.

Stedet er privat og diskret, og der er til at finde parkering i området, så ganske godt. Da jeg ankom til stedet blev jeg mødt af Raya

Raya er sød og smilende og tager godt imod mig, taler lidt dansk men mest engelsk. Jeg bliver vist ind i værelset. og kort tid efter kommer Nikki ind. Hun er smuk, og hun har en dejlig fræk og sexet krop. Jeg vælger service for 1000,- og starter med massage og det er ganske rart. Lidt pirren og B2B og jeg må indrømme jeg er ganske tændt. Venderom og lidt leg med kalorius og et dejligt blow. Jeg synes bestemt Nikki leverer god service. Jeg kunne godt finde på at smutte forbi Nikki og Raya på turen hjem :D

Så er du området og har du lyst til godt service, massage eller andet så giv dem et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 38 minutter siden:

Der er tlf nr osv hvis du trykker på linket ;-)

Bare sådan ren nysgerrighed ved du tilfældigvis om Raya også er ladyboy opdagede først Nikki var efter et par klik på annoncen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Chance86 skrev, for 16 timer siden:

Bare sådan ren nysgerrighed ved du tilfældigvis om Raya også er ladyboy opdagede først Nikki var efter et par klik på annoncen 

Den ladyboy der bruger linket er i Lunderskov mener jeg 

Det er ikke Nikki længre der bruger linket, hun var ikke ladyboy

Raya er IKKE ladyboy , det er sten sikkert :-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thai tumbe skrev, for 6 minutter siden:

 

Den ladyboy der bruger linket er i Lunderskov mener jeg 

Det er ikke Nikki længre der bruger linket, hun var ikke ladyboy

Raya er IKKE ladyboy , det er sten sikkert :-P

 

Mange tak for svaret 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...