Hop til indhold
Fyn76

Sød og flotte Julia

Recommended Posts

Er lige kommet hjem efter at have besøgt Julia  https://annoncelight.dk/showad/276203

Skrev en SMS og fik hurtigt svar, jeg bestilte en 1/2 time og begav imod Tarup. Ankom til den velkendte adresse i Tarup og bankede på døren, Julia lukkede op i en sort bodystokking og højhælede sko, jeg blev budt velkommen med kram og kys på kinden og et stort smil, Julia fandt et håndklæde frem og jeg fik en tiltrængt tur under bruseren hvorefter Julia kom hen til mig og begyndte at kæle for mig og jeg fik mulighed for at kramme hendes fantastiske bryster, jeg lagde mig på sengen og hun smilede til mig imens hun  tog den sparsomme beklædning af.

Resten af akten holder jeg for mig selv, men hvis hvis man ønsker en kvide med former og et smukt ansigt samtidigt med at være fræk og indlevende i sengen, så er et besøg ved Julia et godt bud.

Julia er en dame med lidt brede hofter og brysterne sidder ikke som en 17 års bryster men jeg syntes de sidder lækkert og hun har ikke noget imod at der tages lidt hårdt fat i dem.

jeg skal nå at besøge hende igen inden hun rejser fra Odense   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn76 skrev, den 30.5.2019 at 15:04:

Er lige kommet hjem efter at have besøgt Julia  https://annoncelight.dk/showad/276203

Skrev en SMS og fik hurtigt svar, jeg bestilte en 1/2 time og begav imod Tarup. Ankom til den velkendte adresse i Tarup og bankede på døren, Julia lukkede op i en sort bodystokking og højhælede sko, jeg blev budt velkommen med kram og kys på kinden og et stort smil, Julia fandt et håndklæde frem og jeg fik en tiltrængt tur under bruseren hvorefter Julia kom hen til mig og begyndte at kæle for mig og jeg fik mulighed for at kramme hendes fantastiske bryster, jeg lagde mig på sengen og hun smilede til mig imens hun  tog den sparsomme beklædning af.

Resten af akten holder jeg for mig selv, men hvis hvis man ønsker en kvide med former og et smukt ansigt samtidigt med at være fræk og indlevende i sengen, så er et besøg ved Julia et godt bud.

Julia er en dame med lidt brede hofter og brysterne sidder ikke som en 17 års bryster men jeg syntes de sidder lækkert og hun har ikke noget imod at der tages lidt hårdt fat i dem.

jeg skal nå at besøge hende igen inden hun rejser fra Odense   

Lige et par hurtige spørgsmål.....Brede hofter siger du (lyder jo godt), men passer billederne eller har hun lidt mere på sidebenene?

Ved du hvor længe hun bliver i Odense?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne passer godt, når jeg siger brede hofter så er det ment meget positivt, jeg mener at hun sagde at hun skulle være her i 15 dage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn76 skrev, for 4 timer siden:

Billederne passer godt, når jeg siger brede hofter så er det ment meget positivt, jeg mener at hun sagde at hun skulle være her i 15 dage

Men hvad er ment positivt....er det brede som i BREDE, eller mindre end billederne?

For mange er brede hofter negativt, for andre er det positivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...