Hop til indhold
larsen9988

Lisa i Vejle - nu at finde nyt sted -

Recommended Posts

Lisa er nu hos Dala i Vejle - besøgte hende igen - som nævnt tidligere er hun super dejlig og med på lidt af hvert. Jeg fik god massage, og jeg kunne tage på hende imens - derefter gik hun igang med en lækker omgang - hvor jeg blot nød hvert sekund. Jeg håber andre har samme oplevelse med hende, tror det hjælper når man har været hos hende nogle gange.  skal helt sikkert besøge hende igen.

pænt og hyggeligt sted, med mulighed for bad.

 https://annoncelight.dk/showad/251395

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun stemme i. Hun er en pige/dame med gang i og tror ikke der er limits. Jeg er i hvert fald at finde på hendes briks igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må snart forbi Lisa igen, altid dejlig varm og våd (spermfyldt, 555) lækre kys og dejligt nærvær. Cherry helt på samme niveau - men er der nogen, der har prøvet dem sammen? Evt. Cum-swapping mellem dem etc...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesperdrengen skrev, for 5 timer siden:

Må snart forbi Lisa igen, altid dejlig varm og våd (spermfyldt, 555) lækre kys og dejligt nærvær. Cherry helt på samme niveau - men er der nogen, der har prøvet dem sammen? Evt. Cum-swapping mellem dem etc...

Spermfyldt. Knepper hun uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
Friske skrev, for 1 time siden:

Spermfyldt. Knepper hun uden gummi?

Hun kan vel også blive spermfyldt ved megafransk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar.

Fik i sidste uge tilbudt anal uden kondom af Rose i Vejle. Takkede dog nej. prisen for en time ALT inclusive var 1200

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne ikke holde mig væk i dag. Måtte besøge super frække lisa. Hun var åbenbart i bj-humør i dag. Hold da op der blev suttet.... Den pige bliver aldrig træt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friske skrev, den ‎04‎-‎06‎-‎2019 at 09:20:

Tak for svar.

Fik i sidste uge tilbudt anal uden kondom af Rose i Vejle. Takkede dog nej. prisen for en time ALT inclusive var 1200

Undskyld men jeg syntes ikke jeg kan se nogen "Rose" i annonce linket. En det en anden Rose du omtaler eller tager du fejl af navnet og mener Lisa?

Hav en god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror bestemt det er en mulighed. Blot spørg. Hun “opkræver” for øvrigt først penge efter seancen, som jeg synes er det rigtige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Del7100 skrev, for 5 timer siden:

Tror bestemt det er en mulighed. Blot spørg. Hun “opkræver” for øvrigt først penge efter seancen, som jeg synes er det rigtige. 

Når man ser på Annoncelight, så har hun 2 forskellige profiler, med 2 forskellige åbningstider og telefonnumre.

Hvilken en er den rigtige?

https://annoncelight.dk/showad/251395

https://annoncelight.dk/showad/271414

Del dette indlæg


Link til indlæg
peter7100123 skrev, den 1/7/2019 at 22:31:

Når man ser på Annoncelight, så har hun 2 forskellige profiler, med 2 forskellige åbningstider og telefonnumre.

Hvilken en er den rigtige?

https://annoncelight.dk/showad/251395

https://annoncelight.dk/showad/271414

Begge er rigtige. 

Mutter har ikke altid styr på annoncerne for alle hendes klinikker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde fornøjelsen af Lisa i dag. Ikke åleslank, men en dejligt fast krop. Ikke den smukkeste thai jeg har mødt, men heller ikke grim, og så er hun faktisk dejlig at tale med, hvilket jeg synes er et stort plus. Hun har boet nogle år i Italien, og både hendes engelsk og italiensk er nogenlunde godt. Tror ikke hun har en massageuddannelse, men hun leverede en dejlig pirring og fik ellers den helt store pakke, som blev leveret uden tillægspris for noget ;-)  

Jeg er ikke så tit på de kanter, men ellers kunne jeg godt finde på at komme igen, og så bare droppe massagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dag var jeg forbi Lisa igen, altid dejlige varme og våde lækre kys og dejligt nærvær. Hun er nok en af de flotteste thaipiger der er i Vejle lige nu efter min mening. Hun er sjov og smilende, og gir god tid og perfekt service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erik66 skrev, den 6.8.2019 at 20:12:

I dag var jeg forbi Lisa igen, altid dejlige varme og våde lækre kys og dejligt nærvær. Hun er nok en af de flotteste thaipiger der er i Vejle lige nu efter min mening. Hun er sjov og smilende, og gir god tid og perfekt service.

Helt enig

Nogen der ved om hun er rejst - kan se annoncen ikke er opdateret på det seneste.

Havde ellers regnet med et genbesøg en dag i den kommende uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...