Hop til indhold

Noemi Brazil massage

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke besøgt hende, men jeg har været i huset, og kan bekræfte at det er hende på billederne.

Nitu

Skrevet
nitu skrev, den 4/6/2019 at 08:30:

Jeg har ikke besøgt hende, men jeg har været i huset, og kan bekræfte at det er hende på billederne.

Nitu

- og det var så overhovedet ikke det, som der blev spurgt om...??? B)

Skrevet

Har besøgt hende for længe siden, hvor det lidt føltes som samlebåndsarbejde fra hendes side. Måske jeg bare var uheldig. Meget lækker pige ellers. 

Skrevet
Thomsen skrev, den 7/6/2019 at 10:18:

- og det var så overhovedet ikke det, som der blev spurgt om...??? B)

Det var da stadig totalt brugbar information. Langt de fleste piger har jo falske eller alt for pudsede billeder på. 

Så det styrker troværdighed og hjælper os at vide hendes billeder passer

Skrevet
Anders jensen skrev, for 7 timer siden:

Det var da stadig totalt brugbar information. Langt de fleste piger har jo falske eller alt for pudsede billeder på. 

Så det styrker troværdighed og hjælper os at vide hendes billeder passer

Men der blev jo ikke spurgt om hendes udseende, der blev spurgt om hendes ydelser.

Netop det sted har aldrig benyttet sig af falske billeder, det ved enhver.

Skrevet
Thomsen skrev, for 2 minutter siden:

Men der blev jo ikke spurgt om hendes udseende, der blev spurgt om hendes ydelser.

Og hvad så. Det er sa stadig en fin Ting at supplere med, det er da en super træls kommentar du kommer med til en der bidrager 

Skrevet
Anders jensen skrev, for 10 timer siden:

Og hvad så. Det er sa stadig en fin Ting at supplere med, det er da en super træls kommentar du kommer med til en der bidrager 

jeg kan ikke være mere enig, men jeg gider bare ikke svare igen. Det må være en "se mig, hør mig" post, hvis eneste formål er at bumb ens reputation.

Skrevet
Thomsen skrev, for 18 timer siden:

Hvilket sted er det? Og er de leveringsdygtige i flere latinaer?

Skrevet
Pervy skrev, for 13 minutter siden:

Hvilket sted er det? Og er de leveringsdygtige i flere latinaer?

Et hus i rødovre, tæt på stationen og ja, der plejer at være 2-4 latinaer i huset. 

Skrevet
nitu skrev, den 9.6.2019 at 10:51:

jeg kan ikke være mere enig, men jeg gider bare ikke svare igen. Det må være en "se mig, hør mig" post, hvis eneste formål er at bumb ens reputation.

og især når profilen skriver nøjagtigt samme svar i anden tråd- hvor det faktisk heller ikke var det der var spørgsmålet.. 2019-06-15_14-05-15.thumb.png.bc5cb8754c8cb787c6a1f484556ae43e.pnghttps://www.eroguide.dk/forum/topic/104012-ivy-brazil-helt-fantastisk/?tab=comments#comment-974291

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.