Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har ikke besøgt hende, men jeg har været i huset, og kan bekræfte at det er hende på billederne.

Nitu

Del dette indlæg


Link til indlæg
nitu skrev, den 4/6/2019 at 08:30:

Jeg har ikke besøgt hende, men jeg har været i huset, og kan bekræfte at det er hende på billederne.

Nitu

- og det var så overhovedet ikke det, som der blev spurgt om...??? B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CuriousDk

Har besøgt hende for længe siden, hvor det lidt føltes som samlebåndsarbejde fra hendes side. Måske jeg bare var uheldig. Meget lækker pige ellers. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders jensen
Thomsen skrev, den 7/6/2019 at 10:18:

- og det var så overhovedet ikke det, som der blev spurgt om...??? B)

Det var da stadig totalt brugbar information. Langt de fleste piger har jo falske eller alt for pudsede billeder på. 

Så det styrker troværdighed og hjælper os at vide hendes billeder passer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders jensen skrev, for 7 timer siden:

Det var da stadig totalt brugbar information. Langt de fleste piger har jo falske eller alt for pudsede billeder på. 

Så det styrker troværdighed og hjælper os at vide hendes billeder passer

Men der blev jo ikke spurgt om hendes udseende, der blev spurgt om hendes ydelser.

Netop det sted har aldrig benyttet sig af falske billeder, det ved enhver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders jensen
Thomsen skrev, for 2 minutter siden:

Men der blev jo ikke spurgt om hendes udseende, der blev spurgt om hendes ydelser.

Netop det sted har aldrig benyttet sig af falske billeder, det ved enhver.

Og hvad så. Det er sa stadig en fin Ting at supplere med, det er da en super træls kommentar du kommer med til en der bidrager 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders jensen skrev, for 10 timer siden:

Og hvad så. Det er sa stadig en fin Ting at supplere med, det er da en super træls kommentar du kommer med til en der bidrager 

jeg kan ikke være mere enig, men jeg gider bare ikke svare igen. Det må være en "se mig, hør mig" post, hvis eneste formål er at bumb ens reputation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 18 timer siden:

Men der blev jo ikke spurgt om hendes udseende, der blev spurgt om hendes ydelser.

Netop det sted har aldrig benyttet sig af falske billeder, det ved enhver.

Hvilket sted er det? Og er de leveringsdygtige i flere latinaer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Pervy skrev, for 13 minutter siden:

Hvilket sted er det? Og er de leveringsdygtige i flere latinaer?

Et hus i rødovre, tæt på stationen og ja, der plejer at være 2-4 latinaer i huset. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nitu skrev, den 9.6.2019 at 10:51:

jeg kan ikke være mere enig, men jeg gider bare ikke svare igen. Det må være en "se mig, hør mig" post, hvis eneste formål er at bumb ens reputation.

og især når profilen skriver nøjagtigt samme svar i anden tråd- hvor det faktisk heller ikke var det der var spørgsmålet.. 2019-06-15_14-05-15.thumb.png.bc5cb8754c8cb787c6a1f484556ae43e.pnghttps://www.eroguide.dk/forum/topic/104012-ivy-brazil-helt-fantastisk/?tab=comments#comment-974291

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...