Hop til indhold

9000 i dag...

Featured Replies

Skrevet

Brødre. 

I anledning af Jesu, - guds søn Himmelfart op til vor fader tænkte jeg at det var på sin plads at gå ud og fejre lidt.

Det, - og så er jeg bare kamp-liderlig.

Men . . . Er der noget som er noget værd i Aalborg i dag? Any suggestions ville være kærkommen.

Plejer som regel at have rimelig godt styr på hvad man skal hoppe på, - og hvad man skal gå langt udenom.

Men syntes ikke rigtig der er nogle kendte ansigter på diverse sites i dag desværre.

Er til lidt af hvert så byd endelig ind? Gerne 9000, - men for exceptionelle oplevelse hopper jeg gerne ud i bilen.

Eller er det sådan en dag hvor man bare skal tage støvsugeren . . eller hunden i stedet :ph34r: :-o

Skrevet
XHenrikX skrev, 1 time siden:

eller hunden i stedet

Hvis er er en gram alvor i denne klamme bemærkning vil jeg forslå en kødhakker og gerne lidt ad gangen. 

Skrevet
  • Author

Det var bestemt ment 100 % i sjov.

Nå.

Komiker skal jeg vidst ikke være fornemmer jeg Ida. :sad:

Skrevet

Nå’h XHenrikX 

selvfølgeligt mener du det i sjov :D

som en kammerat altid yndede at sige når han skulle være sjov.

” Ja man sku’ være støvsuger... så får man ager til en ryk i slangen, og posen tømt” ^_^

Go helligdag 

Skrevet

Hvis du er i bil så lav da en aftale med frodige Ida tror hun er et besøg værd. 

Skrevet
Dynamic1 skrev, for 11 minutter siden:

Hvis du er i bil så lav da en aftale med frodige Ida tror hun er et besøg værd. 

Tak for henvisningen men jeg holder ferie;)

Skrevet

Efter din ferie vil jeg gerne prøve om vi kan få en fræk aftale frodige Ida. 

Skrevet
XHenrikX skrev, den 30/5/2019 at 11:35:

Det var bestemt ment 100 % i sjov.

Nå.

Komiker skal jeg vidst ikke være fornemmer jeg Ida. :sad:

Tror nærmere det er Ida, der ikke forstår din humor :-) 

Skrevet
Thomas N. skrev, for 5 timer siden:

Tror nærmere det er Ida, der ikke forstår din humor :-)

Børnenapper og dyreknepper. Uanset om det er ment i sjov eller alvor er det sgu ikke ok at nævne.

Skrevet
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Børnenapper og dyreknepper. Uanset om det er ment i sjov eller alvor er det sgu ikke ok at nævne.

Jeg har et arbejde, hvor der er en helt del galgenhumor, som er nødvendig for at overleve, og derfor bliver jeg heller ikke fornærmet eller stødt over sådan en kommentar, som helt sikkert er ment i sjov og det er vi sikkert også en del, der kunne se det sjove i, men det kunne du ikke, og det er sådan set også fair nok. 

Skrevet

Ironi og galgenhumor er helt fint i tale, men man skal godt nok passe på når det er på skrift, da tonefald og kropssprog så er pillet ud.

Skrevet

XHenrikx.... 

Jeg syntes det super med lidt sjov tekst her inde. Ja tonen kan virke lidt grov, men seriøst.... Negativ kommentar til din tekst, fortæller vist mere om personen end dig. Enhver kan sku da kun se det sjove i det, og hvis ikke, så der ikke meget at flytte rundt på. 

Forsæt endelig med dine sjove bemærkninger. Tommel op... :) 

Skrevet

Ida har været her så længe at hun ikke forstår humor - jeg vil vælge en anden - Ida er snart en blogger har på siden,  kan ikke holde sig væk selvom hun har ferie

Redigeret af fræk6

Skrevet
Frodige Ida skrev, den 2/6/2019 at 18:33:

Hvorfor passer du ikke dig selv ?....hvis du ikke bryder dig om jargonen, så spring dog over :rolleyes:...dine nedbrydende opstød er temmelig trættende.

Skrevet
Røvslikker skrev, for 13 timer siden:

Hvorfor passer du ikke dig selv ?....hvis du ikke bryder dig om jargonen, så spring dog over :rolleyes:...dine nedbrydende opstød er temmelig trættende.

jamen godnat til dig.

Redigeret af Frodige Ida

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.