Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aros
ThaiLover4Ever skrev, den 30/5/2019 at 08:21:

https://annoncelight.dk/showad/272802

Hejsa, er der nogen der har besøg Noodee. ?

Hun ser dejlig sprød ud..

Hun ser dejlig ud, der er sparsomt med fortællinger om hende, jeg har kun kunne finde en, der har skrevet lidt om hende, men hvis andre har besøgt hende, så lad os høre

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, 1 time siden:

Hun ser dejlig ud, der er sparsomt med fortællinger om hende, jeg har kun kunne finde en, der har skrevet lidt om hende, men hvis andre har besøgt hende, så lad os høre

 

 

Aros, hende må du snarest besøge og melde ud med, om hun er lige så lækker i virkeligheden, for så ville jeg nok starte bilen. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Onslow skrev, for 7 minutter siden:

Aros, hende må du snarest besøge og melde ud med, om hun er lige så lækker i virkeligheden, for så ville jeg nok starte bilen. ;) 

Ja, jeg er fristet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 8 minutter siden:

Aros, hende må du snarest besøge og melde ud med, om hun er lige så lækker i virkeligheden, for så ville jeg nok starte bilen. ;) 

Hæiyyyy stop. Du må ikke komme så langt nord på - du splitter jo den lille pige ad :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 minut siden:

Ja, jeg er fristet ;) 

Så vidt jeg husker lød beskrivelsen fra vedkommende der har mødt hende, som værende kedelig og uengageret, men smuk. 
Men med din charme og lækre hår kan du sikkert få fyret op under hende :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 41 minutter siden:

Hæiyyyy stop. Du må ikke komme så langt nord på - du splitter jo den lille pige ad :D

Du har fat i noget der!

For min er godt nok ikke så lang, til gengæld er den tynd! ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ThaiLover4Ever skrev, den 30.5.2019 at 08:21:

https://annoncelight.dk/showad/272802

Hejsa, er der nogen der har besøg Noodee. ?

Hun ser dejlig sprød ud..

Besøgte hende for et par dage siden. Det er Noodee på billederne. 22 år er hun måske ikke, men det er ikke langt fra. Dejlig krop med en lille dusk. Virker lidt genert, men kan tøes op. Priserne får man når der sendes en SMS til nummeret. Kunne godt finde på at besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Mr Thai skrev, for 23 minutter siden:

Noodee er en smuk kvinde, men jeg manglede indlevelse.. desværre...

 

? Jeg manglede indlevelse, altså du eller hende? Men hvor ca i Århus træffes pigen 

På Klinik eller privat ?

Ja undskyld hvis jeg misforstod dit skiv :rolleyes:

Redigeret af Thaimig
Mere tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 16 timer siden:

? Jeg manglede indlevelse, altså du eller hende? Men hvor ca i Århus træffes pigen 

På Klinik eller privat ?

Ja undskyld hvis jeg misforstod dit skiv :rolleyes:

Jeg manglede indlevelse fra Noodee. Det hele virkede lidt maskin-agtigt, hvilket er et stort turnoff for mig.

men bevares, hun er virkeligt smuk.

Det er i en lejlighed nær banegården.

Redigeret af Mr Thai

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi hende.

Hun er ret flot og med en lille trimmet busk. Det er også det eneste positive man kan sige om hende.

Man må ikke kysse hende, heller ikke hendes bryster.

Jeg er ganske normal udrustet men hun samlede sine lår foran sig så jeg ikke kunne støde i bund - og bagfra måtte jeg slet slet ikke - hun mente at jeg var alt alt for stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...