Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre

jeg har igennem en længere periode luret på sidelinjen, men har nu besluttet at blive en aktiv del af forummet. 

 

Jeg har prøvet lidt af hvert i livet, og er nu nået til et sted hvor jeg har trang til at prøve en trans for første gang. Dog er jeg lidt nervøs ved dette spring og har brug for jeres input.

Jeg har ingen erfaring på området og har aldrig rørt andre dillere end min egen. Jeg leder efter en trans som er gennemført feminin og stønner som en tøs (dette er vigtigt). 

Mit mål med oplevelsen er at blive suttet og bagefter knalde - ikke at være den, der bliver knaldet. Det skal være en oplevelse hvor jeg har mulighed for at røre ved TV’s ædlere dele under akten hvis jeg føler for det, og som er god med nybegyndere, da jeg højst sandsynligt vil være mega nervøs. 

 

Skulle der findes en enkelt logebror eller to, som har et godt bud på hvem jeg skulle vælge? :) 

jeg er netop flyttet til Nørrebro, men jeg tager gerne til andre dele af Københavnsområdet.

 

mvh Rick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 17 minutter siden:

Alana er skøn, hun er ofte i kbh, men så vidt jeg ved er hun her ikke lige nu.

Øv... Er der ellers nogen? "Jeg skrev selv til Kiki som jeg synes er mega hot for nogle uger siden". men der kom ikke rigtig noget ud af det. Jeg fik dog svar samme dag og hun havde tid kl. 19:00 dog måtte jeg beklage at der ikke var tid i min kalender. Jeg spurgte så hvornår ellers? men jeg har nu ikke hørt noget i flere uger desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kiki har jeg ikke mødt, men mon ikke du kan lave en aftale med hende hvis du vil?

 

Jeg kan godt anbefale Malii, hun er enormt sød.

 

D. 12 juni kommer Mila Viasotti, ifgl. Shemalewiki.com hende skal jeg helt sikkert se!

 

Jeg ville også gerne møde Manuella, mit indtryk er at hun er sød og god ud fra hvad jeg har læst, men det kan jeg nok desværre ikke få til at gå op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 7 timer siden:

Kiki har jeg ikke mødt, men mon ikke du kan lave en aftale med hende hvis du vil?

 

Jeg kan godt anbefale Malii, hun er enormt sød.

 

D. 12 juni kommer Mila Viasotti, ifgl. Shemalewiki.com hende skal jeg helt sikkert se!

 

Jeg ville også gerne møde Manuella, mit indtryk er at hun er sød og god ud fra hvad jeg har læst, men det kan jeg nok desværre ikke få til at gå op.

Mila ser ikke dårlig ud.... Hvor kan du se at hun skulle komme d.12? Har selv kigget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var selv smadder nervøs første gang, som er ikke så længe siden.

S jeg kan godt følge dig.

Malii, var valget og det har jeg ikke fortrudt et øjeblik.

Hun holder dog en pause lige pt, så det hint er nok først om nogen tid.

På shemalewikien, er der mange gode reviews, så valget kan falde på den du synes ser ud til at være denne rette for dig.

Jeg håber du får en skøn debut, go for it.

 

TSL

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...