Hop til indhold

Kirstinedeep hvor blev hun af? Tilbage

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik en fræk aftale med hende i nat, bookede en time med god sex i flere stillinger, hun i fræk tøj, flere blowjobs megafransk.. Hun tilbyder alt i prisen og godt humør og flot pige, dejlig sexet

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har fået kontakt med hende og vi har haft sex, jeg har hendes nummer og mail så har god kontakt med hende

Skrevet
Dynamic1 skrev, for 9 timer siden:

Jeg har fået kontakt med hende og vi har haft sex, jeg har hendes nummer og mail så har god kontakt med hende

Cool, og nu står nummer og mail jo i annoncen - så det er til at komme til :)

Skrevet

Hun er virkelig god sex både knep og blow. Men snakker også privat med hende

• 1 year later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hun er en sød pige. Fræk og lige til. Jeg havde besøg af hende for noget tid siden. Fin pris og service. Jeg bemærkede dog, at hun lige surfede på staniol ude i bilen inden hun kom ind. Hver sine laster

Skrevet

Har prøvet flere gange at lave aftale med hende. Men er aldrig dukket op så 

Skrevet
issen skrev, for 4 timer siden:

Har prøvet flere gange at lave aftale med hende. Men er aldrig dukket op så 

Samme her, desværre. 

Skrevet

Har aldrig været sammen med hende. Men jeg har prøvet at lave aftale med hende et par gange og hver gang fået fornemmelsen af, at hun er en smule mærkelig.

Skrevet

Hun ringede til mig. For hun ville være .sikker på at a. var seriøs. Tror hun ik hun ved . Hva  det ord betyder. Men hun bruge det. i alle hendes billeder. at hun er 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.