Hop til indhold
Albert7

Nogen der kender hende her ?

Recommended Posts

Albert7 skrev, for 24 minutter siden:

Er der nogen der har haft en aftale med hende her ?

https://annoncelight.dk/showad/199131

Hvis du gad søge på Kamilla, eller det hun også har kaldt sig, så findes der mange gode anmeldelser.

Men jeg kan godt se, at det er mere intelligent at spørge: "Nogen der kender hende her?"

Med venlig hilsen

:shock:

Redigeret af Benjamin
  • Synes godt om 6
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 53 minutter siden:

Hvis du gad søge på Kamilla, eller det hun også har kaldt sig, så findes der mange gode anmeldelser.

Men jeg kan godt se, at det er mere intelligent at spørge: "Nogen der kender hende her?"

Med venlig hilsen

:shock:

Ja og så kan jeg sidde og kigge 24 sider igennem med kvinder der hedder Kamilla.

Kan du ikke bare svare på hvad jeg spørger om, Istedet for at komme med et negativt ikke svar.Det du giver er et ikke svar. Men det er hvad din intelligens og dannelse rækker til. Du behøver ikke skilte med du kommer fra vestegnen.

Redigeret af Albert7
Manglede ord
  • Synes godt om 1
  • Sørgelig 1
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, 1 time siden:

Ja og så kan jeg sidde og kigge 24 sider igennem med kvinder der hedder Kamilla.

Kan du ikke bare svare på hvad jeg spørger om, Istedet for at komme med et negativt ikke svar.Det du giver er et ikke svar. Men det er hvad din intelligens og dannelse rækker til. Du behøver ikke skilte med du kommer fra vestegnen.

Altså, Albert7 (hvem er de andre 6 iøvrigt?)

Jeg holder nok med Benjamin her. Prøv at give os lidt mere at arbejde med i forhold til hvorfor du lige er tændt på hende, og hvad det er du gerne vil vide (som ikke står i annoncen allerede).

Hun kalder sig "Iscenesat virkelighed" når hun huserer her på sitet, og har før kaldt sig flere andre ting (ja, jeg har lurket i mange år før jeg tog mig sammen til at lave en profil). Jeg er i øvrigt også selv ret tændt på at møde hende, men har begrænsede muligheder for at få et alibi. Måske du skulle tage det første spring og kontakte hende. Selvom hun virker som en pige med ben i næsen tror jeg ikke hun bider.

  • Synes godt om 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 7 timer siden:

Ja og så kan jeg sidde og kigge 24 sider igennem med kvinder der hedder Kamilla.

.....

Det er sikkert naturligt for dig, at du laver et opslag, der efterfølgende ikke kan bruges af andre og blot er støj i fremtidige søgninger for selv at spare lidt tid, istedet for at lave et smart opslag med en sigende overskrift eller at søge lidt selv.

En søgning der både indeholde navn og link giver præcist 6 resultater. Det er fordi at en søgning med både navn og link er lette at søge på.

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=199131 Kamilla&updated_after=any&sortby=relevancy&search_and_or=and

Hvis du vælger KUN at søge på linknavn, får du 12 sider at bladre igennem

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=199131&search_and_or=and&sortby=relevancy

Der er givetvis flere anmeldelser, der handler om Kamilla som bliver svære at bruge tid på - men det er sikkert fordi at nogle (som fx dig  ) blot bruger mærkelige formuleringer som "hende her", der gør at opslaget efterfølgende ikke kan bruges af nogle.

Så når du vælger at gøre det svært at søge på dit indlæg, må det være fordi at du synes at det er ok at bruge tid på at søge.

Det var så lidt.

 

Redigeret af Harran
  • Synes godt om 2
  • Tak 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 9 timer siden:

Du behøver ikke skilte med du kommer fra vestegnen.

"Hende her" kommer altså ikke fra vestegnen???? - så blev vi da lidt klogere på, hvor hun kommer fra ;-)

  • Tak 1
  • Haha 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 10 timer siden:

Ja og så kan jeg sidde og kigge 24 sider igennem med kvinder der hedder Kamilla.

Kan du ikke bare svare på hvad jeg spørger om, Istedet for at komme med et negativt ikke svar.Det du giver er et ikke svar. Men det er hvad din intelligens og dannelse rækker til. Du behøver ikke skilte med du kommer fra vestegnen.

Jamen kære superkloge Albert7:

Alene din overskrift er den mest intetsigende, som findes: "Nogen der kender hende her?" Det kan næppe have undgået din opmærksomhed, efter næsten 2 års medlemskab af Eroguide, at den overskrift er så håbløst intetsigende, når man beder om hjælp.

En fornuftig overskrift ifølge vejledningen, kunne have heddet: Kamilla Frederiksberg

I øvrigt så svarede jeg på dit spørgsmål: "så findes der mange gode anmeldelser."    Hvad behøver du mere?

Med venlig hilsen

:shock:

 

 

Redigeret af Benjamin
  • Synes godt om 2
  • Tak 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

"Hende her" kommer altså ikke fra vestegnen???? - så blev vi da lidt klogere på, hvor hun kommer fra ;-)

Øh hvem hende. Er Benjamin en hende ? Det var Benjamin jeg henviste til, da jeg skrev som jeg gjorde.

Redigeret af Albert7
Manglede sætning
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle jeres negative indlæg til mit opslag, jeg kommer med et simpelt spørgsmål og bliver mødt med negativitet. 

Jeg vil undlade at komme med spørgsmål igen.

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 1 minut siden:

Tak for alle jeres negative indlæg til mit opslag, jeg kommer med et simpelt spørgsmål og bliver mødt med negativitet. 

Jeg vil undlade at komme med spørgsmål igen.

vil kalde det nyttigt forbrugeroplysning- for at det senere kan findes i søgeforum.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, 1 time siden:

Jamen kære superkloge Albert7:

Alene din overskrift er den mest intetsigende, som findes: "Nogen der kender hende her?" Det kan næppe have undgået din opmærksomhed, efter næsten 2 års medlemskab af Eroguide, at den overskrift er så håbløst intetsigende, når man beder om hjælp.

En fornuftig overskrift ifølge vejledningen, kunne have heddet: Kamilla Frederiksberg

I øvrigt så svarede jeg på dit spørgsmål: "så findes der mange gode anmeldelser."    Hvad behøver du mere?

Med venlig hilsen

:shock:

 

 

Kan du ikke bare stoppe din nedladende retorik, jeg er så absolut ikke superklog og har aldrig antydet at være det.

Nok  har jeg været på sitet on/off 2 år, men jeg har ikke før brugt den funktion. 

Nu har jeg lært, at man bliver skammet ud, hvis man kommer til at stille en dumt spørgsmål på sitet her.

Tak

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Albert7 skrev, for 4 timer siden:

Kan du ikke bare stoppe din nedladende retorik, jeg er så absolut ikke superklog og har aldrig antydet at være det.

Nok  har jeg været på sitet on/off 2 år, men jeg har ikke før brugt den funktion. 

Nu har jeg lært, at man bliver skammet ud, hvis man kommer til at stille en dumt spørgsmål på sitet her.

Tak

Du snakker om nedladende retorik. Se lige hvem der begyndte med nedladende retorik.

Albert7 skrev, for 15 timer siden:

Det du giver er et ikke svar. Men det er hvad din intelligens og dannelse rækker til. Du behøver ikke skilte med du kommer fra vestegnen.

Nedenstående svar fik du efter 30 minutter. Er det ikke svar nok, at der findes mange gode anmeldelser?

Benjamin skrev, for 16 timer siden:

Hvis du gad søge på Kamilla, eller det hun også har kaldt sig, så findes der mange gode anmeldelser.

Kære Albert7:

Du er ikke blevet skammet ud på grund af et dumt spørgsmål, men du er blevet skammet ud på grund af dumme svar. Jeg er bange for, at hele din attitude i denne tråd viser, at du intet har lært.

Med venlig hilsen

:shock:

Redigeret af Benjamin
  • Synes godt om 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Benjamin

Så er det godt du kan komme og belære mig om god opførsel. 

Hvilke dumme svar er det jeg har givet. Der har gjort mig fortjent til at blive skammet ud ? 

Mange Tak.

Redigeret af Albert7
Manglede sætning
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...