Hop til indhold
Miller's Crossing

Hvidovre bolleopgang - en lottokupon

Recommended Posts

Jeg var i nærheden. På grænsen mellem Valby og Hvidovre. Havde afsluttet et møde lidt tidligt. Det er tidligt på formiddagen. Pludselig får jeg en indskydelse: Hvorfor ikke endnu et besøg i Hvidovre Bolleopgang? Jeg er jo liderlig på alle tider af døgnet. På det tidspunkt af formiddagen (kl. 10) kunne jeg jo også være heldig kun at møde 6-7 af brødrene i opgangen;)

Jeg kommer ud til stedet. Ser straks en hulbror gå ind i opgangen. Jeg ringer udefra først til Monica, men den går på WhatsApp. Herefter til Liliana. Her bliver svaret, og jeg bliver henvist til en af stuelejlighederne. 

Vel inde i opgangen banker jeg nu på flere gange, uden at der sker noget. I mellemtiden sagde jeg hej til endnu en bror, der var på vej ud efter et godt overstået ærinde (håber jeg). Eller var det en håndværker? Der er jo stillads over det hele. Nå - tilbage til lejligheden. Endelig sker der noget. Døren åbnes, og en sød lille trold med meget søvndrukne øjne og morgenhår åbner. Jeg får lov til at komme ind, men pigen vil vist hellere sove. Jeg spørger om hun er klar - jeg kan jo godt se, at hun trods morgenlooket ser sød ud:P Indtil en af de to andre piger fra det andet værelse råber, at selvfølgelig er hun klar. Jeg kan godt se nu, at pigen i telefonen må have været bordelmutter, som ikke vidste, at pigerne stadig lå og sov. Pigen reder sengen, rydder lidt op,  checker telefon og tager sig i det hele taget god tid. Inden hun går i bad, spørger jeg om, hvad hun hedder. Intet svar. 

Nå endelig kommer hun tilbage fra badet. Det hjalp. Sød, ung og lidt cute pige. Vi går i gang med sexen. Ikke meget at sige. Meget sædvanligt fra pigerne i HBO. Ingen kys og ikke meget GFE. Men lidt nærvær og krammerier giver hun sig dog tid til. Efter et godt blow, begynder hun med et hand-job, som er ganske  fint. Til sidst kommer jeg i hendes hænder. Egentlig meget godt gået, da jeg normalt kun kommer, hvis det er rigtig GFE, eller hvis jeg er ganske oplagt. Det var jeg efterhånden ikke her. 

Efter sexen spørger jeg igen om hendes navn  Nu er hun tøet lidt op:) Jo -  hun hedder Liliana her, men vil stadig ikke ud med, hvor hun er fra. Hun er i hvert fald ikke italiensk, som skrevet i annoncen. Mit gæt er, at alle de 3 piger i denne lejlighed er fra Ukraine. Jeg synes, jeg kunne høre det på sproget. Og hun sagde ikke nej, da jeg gættede. 

Liliana er faktisk ret sød  Hun har små lækre ungpige bryster, og alderen på de 22 somre passer fint.

Det kan godt være, at jeg mødte flere brødre i en opgang med stillads og håndværkere, at døren ikke blev åbnet trods gentagne banken på, og at pigen til en start var totalt søvndrukken, men helt ærligt - hvad kan man forlange for 400 kr;)

Miller's

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @Miller's Crossing

dejligt som altid at lige læse et fint lille skriv fra dig min gode ven og broder in crime.;)

Lidt sjovt at da jeg læste overskriften så var det allerførste jeg tænkte på faktisk dig og det måske var dig som har været på  nye togter igen,,,og ja ganske rigtigt gættet og forudset,,

Jeg ville nok aldrig ha modet til at besøge det sted hvis ikke de yder bare lidt GFE, du ved med de dybe kys, kram nusse pjatte og i den stil der,,,,altså min stil

Jeg tænker dog samtidig at for 400 spir så er det da en ret skarp pris og hvis man da ellers kan fokusere så burde man da jo godt kunne få en helt fin oplevelse, pigen på billedet er jo sød og fræk nok....

ja man skal vist aldrig sige aldrig,måske der alligevel en dag kommer et lille skriv fra mit 1. besøg på denne berømte og lidt berygtede adresse med et lidt skørt navn :)

stor ros til dig for at få så meget ud af så små penge, det er jo nærmest lidt pinligt det er jo snart dyrere at ringe til en håndværker som rask væk tager + 400 kr i timen, og der er jo aldrig nogen garanti for at komme sikkert i mål.

Fik du lov til lige at slikke hende lidt ?

virkede hun bare lidt tændt da i havde sex altså indlevende ?

Var hun fair da du skulle nå klimax,eller skyndte hun på dig med fx please come now time is up ,,ishhh ?

for mig er det et stort NO GO og dyret lægger sig pænt ned ret hurtigt, 

Hvor længe tror du at du var med hende altså efter endt bad. fx 25-30 min. ?

Pft.  Venligst Hunter

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey Hunter,

Jeg har det li'som dig. Jeg taber også lysten. Så jeg havde faktisk ikke rigtig sex med Liliana. Jeg var bare meget godt tllfreds med, at jeg efter den velkomst kunne få den op, så da jeg så samtidig begyndte at nyde det, så lod jeg hende blive ved, til jeg kom. 

Men jeg synes stadig, at et blow uden kondom med et efterfølgende godt handjob af en 22 årig cute pige, til 400 kr. er ret billigt, så jeg skal ikke klage. 

Jeg ville ikke møde op i HBO, hvis jeg ikke havde en forventning om, at noget ville gå galt på et eller andet tidspunkt.  Det er jo stedets kendetegn. Men altid en oplevelse, som jeg efterfølgende kan tænke tilbage på og grine lidt af. 

Ligesom da jeg blev lukket ude på et af toiletterne;)

Jeg var præcis 20 min. om det efter endt bad. 

Redigeret af Miller's Crossing
Slåfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm, den såkaldte bollefabrik lyder som et tysk Laufhaus. Er det helt ved siden af?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke prøvet et tysk Laufhaus, men har dog været på Eros-house i Hamburg. 

Men HBO virker ikke så planlagt og systematisk, som tyskerne er kendt for - tværtimod. Det skulle mit ovenstående indslag og mange andre af lignende karakter om Hvidovre Bolleopgang og Søborg Bollefabrik nok kunne bevidne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg har familie i både Valby og Hvidovre (som jeg helst ikke vil møde på vej ud/ind) kunne jeg godt tænke mig at vide hvor denne opgang er ???

Det er lidt svært at finde pigernes annoncer - så hvis en af jer kan lægge links såååååå :-)

mvh.

Mig (som skal til Valby/Hvidovre på lørdag)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Ja - det minder lidt om Hovedbanegården - sidst jeg var der mødte jeg en kunde i lejligheden. Det oplever man nok ikke andre steder...  Jeg kan ikke huske hvad pigen hed, men det var en forglemmelig oplevelse. Pigen bad mig om massage, da hun havde ondt i ryggen - tror faen med de gennembollede madrasser.; men  massagen måtte ikke være erotisk...                           Det  positive var vel, at kondomet var så stramt, at noget af blodet blev presset tilbage til hjernen igen.  Det fik mig til, at overveje hvad det egentligt var jeg prøvede på at finde hos alle disse piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...