Hop til indhold
danvik

Threesome with sisters - anmeldelse

Recommended Posts

Da tråden som jeg postede dette i for kort tid siden er lukket, da den byggede på nogle misforståelser skriver jeg anmeldelsen af de to tjekkiske søstre i en ny tråd. De har godt nok været anmeldt før, men mon ikke de kan tåle at få en frisk anmeldelse. Så har jeg også mulighed for at udbygge og rette stavefejl :)

De er denne gang i København indtil 31. maj , så der er stadig mulighed for at nå det, såfremt nogen skulle blive inspireret!

Søstrene bruger udelukkende email, men det fungerede rigtig godt i forbindelse med at få lavet en aftale og helt frem til at ringe på dørklokken. Lejligheden ligger i et nyopført område på Islands Brygge med alt hvad det indebærer. Nogle vil nok sige charmeforladt, men jeg kan godt lide det rene look i lejligheden, men omgivelserne er ret meget byggepladsagtig. Bonus for at det var nemt at finde en parkeringsplads.

Dejlige smukke unge kvinder der lukkede op - billederne yder dem ikke helt retfærdighed, selv om de er ægte nok. Lidt nervøsitet fra min side, som forsvandt med en hurtig tur i badet.

Lidt kysseri - forsigtigt først og så mere dybt. Mærke et par faste kroppe og så ind i sengen til en times fornøjelse med et par unge velskabte piger, der kort sagt leverer det de lover i deres annonce.

GFE med våde kys, skift imellem et par - i øvrigt velsmagende - fisser. Dejligt også at man ikke behøver at skifte kondom, når man går fra den ene til den anden - jeg hader at få kondom på, selv om jeg er med på at det er nødvendigt. Dejlige faste og følsomme bryster i størrelser som passer perfekt til mig, da jeg faktisk kan blive lidt skræmt af store bryster. Andre elsker sådanne,  men sådan er vi jo heldigvis så forskellige :) 
Ingen problemer med sammenknebne ben eller andre tricks. Superfransk inkluderet og i det hele taget et nemt forståeligt koncept. To skønne smukke kvinder i en time for 2500 uden extra priser. 

What's not to like?

Lige med undtagelse af dem, der efterspørger noget af det, der står på søstrenes dislike liste. Så må man finde andre græsgange og meget fair synes jeg. De er meget transparente ift hvad de yder og hvad de ikke yder. For mig fungerede det perfekt!

Det engelske er nogenlunde, men det var nu ikke pga dybe konversationer jeg havde valgt Søstrene. Fuldt tilstrækkeligt til den kommunikation, der var brug for!

Det er mange år siden jeg har prøvet en trekant sidst og jeg fortryder bestemt ikke at jeg valgte de to  søstre til at genoptage den form for samvær.  Retrospektivt burde jeg have overvejet lidt mere hvad jeg gerne ville nå - en time er sgu lidt kort tid, når man er i så dejligt selskab, men det må blive næste gang.

Pigerne: 10

Lejligheden: 10

Området: 8 - byggeplads, men nemt at finde parkering.

Gentagelsesfare: Helt sikkert!

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er friske til at lege med sig selv og hinanden. De er stadig lidt amatører (hvilket er meget sødt), så man skal selv styre løjerne noget ift at fortælle hvad man gerne vil have.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...