Hop til indhold
frisk fyr nsj

NON EROTIC - wellness-lounge Hillerød

Recommended Posts

Hej

Efter at have læst i en anden tråd her på sitet, at der fandtes dette sted, og ikke andre skrev om stedet, valgte jeg idag at besøge stedet....og jeg skal lige love for jeg ikke blev skuffet !

Men som overskriften antyder, så er det et "ordentligt" (læs det nu som det skal ;)) sted, og der bliver givet massage så man bare har det såååååååå godt bagefter, så hvis du er til et sted, hvor du ønsker massage, uden den mindste antydning af noget som helst andet (man beholder underhylerne på) så besøg hende, det er bestemt turen værd.

linket til hjemmesiden http://www.wellness-lounge.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men som overskriften antyder, så er det et "ordentligt" (læs det nu som det skal ;))

Jeg frabeder mig venligst person-angreb, for den var da helt klart myntet på mig :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I know.. kunne bare ikke lade være, og sorry for hi-jacking af tråden - så for at citerer de legendariske Monty Python drenge: and now to something completely different (eller bare tilbage til formålet med denne tråd :) )

And-now-for-something-completely-differe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter endnu et besøg på stedet, vil jeg blot opfordre til at man under sig selv sådan en tur, hvis man virkelig trænger til super god massage!

Har hverken aktier i foretagendet eller lign. men det er en anbefalelse værd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej!

Er kommer på stedet det sidste års tid, cirka engang om måneden. Her er der tale om rigtig god massage og som der bliver skrevet, man skal beholde trussen på. Jeg benytter stedet i stedet for andre danske uddannede massøser, ligeså godt men billigere og en rigtig god service.

Jeg kommer også på andre thaisteder, dette for at få massage med et noget frækkere indhold.

Hilsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej!

Er kommer på stedet det sidste års tid, cirka engang om måneden. Her er der tale om rigtig god massage og som der bliver skrevet, man skal beholde trussen på. Jeg benytter stedet i stedet for andre danske uddannede massøser, ligeså godt men billigere og en rigtig god service.

Jeg kommer også på andre thaisteder, dette for at få massage med et noget frækkere indhold.

Hilsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...