Hop til indhold
Better-late-than-never

Billig Luder - Vejle / Odense - Alt for dyr

Recommended Posts

Hej Alle

Var forbi den billige luder - https://annoncelight.dk/showad/276201-  i Vejle forleden og forlod stedet meget skuffet.

Jeg vil hverken kalde hende super flot , ualmindelig liderlig eller en billig luder, og de 40 år og de 52 kg er nok et stykke tid siden

Megafransk er IKKE med afslutning i mund men mere det jeg vil kalde superfransk med afslutning, så 500 kr. vil jeg ikke kalde billigt

Hånden blev brugt mere end munden og samtidig brugt som stopklods så det næsten kun var spidsen der kom indenfor i munden..

Stedet var i øvrigt rodet og langt fra indbydende

ØV ØV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doboj1995 skrev, for 2 timer siden:

Øhhh hvad regner du med at få når du søger en billig luder ??

Hvis det var mig ville jeg forvente en billig luder. ;)

Nu kan jeg se at "Better late than never" at du er ret ny her. I hvert fald som aktiv bruger. INDEN du tager til en given pige/kvinde er det en god idé at søge her på sitet om der er nogen der allerede har besøgt hende. Læs så deres anmeldelse og vurder så om du synes det er pengene værd. Er der ikke skrevet om hende kan du også prøve at spørge her om der er nogen der kender hende. Det er selvfølgelig ikke så effektivt hvis det "bare" er en hurtig indskydelse at man vil have noget fisse og så ikke kan vente på svar.
Trøst dig med at det kun var 500 dask du blev tørret for. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...