Hop til indhold
Casper_

Dagens smil .....

Recommended Posts

Guest Sweex
Casper_ skrev, for 1 minut siden:

Vil ikke nævne pigen men hun er anmeldt herinde også med gode kommentarer 

men nogle gange må man bare smile 

BC28A97E-43BD-4547-8B3B-4D225A8566B8.jpeg

89F52904-D14B-48EC-A0CF-8C241A5613E6.jpeg

Du behøver ikke nævne navne, vi kan se navnet nederst i din besked:D men der er flere der har fået den smøre og ja, man kan kun grine af det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Uanset hvad, er det hendes valg. Og det kan I jo så grine af, smile af eller bare respektere......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må mig virker det mere som om hun enten ikke forstår din besked/ikke ved hvad "Germany" er eller ikke helt har styr på hvem hun ønsker besøg af og de krav hun åbenbart har hertil.

Men sjovt er det i hvert fald :)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du er etnisk dansk ifølge Stram Kurs definition (to etniske danske bedsteforældre), så kan hun beholde sin definition af, hvad danskhed er :)
Sejr <3

(Tak for smilet)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, Lige nu:

Du er etnisk dansk ifølge Stram Kurs definition (to etniske danske bedsteforældre), så kan hun beholde sin definition af, hvad danskhed er :)
Sejr <3

(Tak for smilet)

To stk eller to sæt?

Piger må heldigvis selv bestemme, hvem de vil ha besøg af, men mon ikke hun har misforstået beskeden? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

To stk eller to sæt?

Piger må heldigvis selv bestemme, hvem de vil ha besøg af, men mon ikke hun har misforstået beskeden? 

To ud af fire bedsteforældre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Liv skrev, for 8 minutter siden:

mon ikke hun har misforstået beskeden? 

Det er muligt. Men om hun har forstået eller misforstået, det er stadig hendes valg. Og det bør man respektere, i stedet for at gøre nar af

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja hun angiver jo tydeligt hvem hun vil acceptere som kunder og TS skriver klart at han ikke lever 100% op til kravet. Hvordan kan man blive overasket over at hun så ikke vil bruge tid på det? Hun er vel kendt for at være ret selektiv på det område. Om det er pga det tyske islæt eller fordi han joker med det (som om hendes krav er ligegyldigt eller latterligt) vides ikke. Som andre har sagt, så vælger hun jo selv hvem hun vil se og i deler åbenbart ikke humor:).

TS kunne måske så bare finde en anden i stedet for hænge hende ud for at håndhæve kravene i profilen (TS skrev jo selv at han ikke opfyldte dem).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lever 100 % op til hendes krav, men ligner ikke en der gør det. Jeg fik en aftale med hende, da hun var på en sidevej til Istedgade. Da hun så mig, var hun ikke overbevist om at jeg er dansk. Men jeg var forberedt og kunne dokumentere alt. Men lidt træls begyndelse.

Men vi havde en god halv time og jeg blev opfordret til et besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lever 100 % op til hendes krav, men ligner ikke en der gør det. Jeg fik en aftale med hende, da hun var på en sidevej til Istedgade. Da hun så mig, var hun ikke overbevist om at jeg er dansk. Men jeg var forberedt og kunne dokumentere alt. Men lidt træls begyndelse.

Men vi havde en god halv time og jeg blev opfordret til et besøge hende igen.

Dem der stiller de krav, kan de ikke komme med en procentsats det gør det nemmere ingen er jo 100 %

her er det 4 folkevalgte.

https://www.bt.dk/politik/pia-kjaersgaard-har-faaet-testet-sit-dna-saa-mange-procent-dansker-er-hun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu var det jo fordi han skrev til hende at han ikke levede op til det. Havde han ikke skulle joke med det havde der jo nok ikke været nogen problemer...

Redigeret af Michael J

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle personer vil kun være sammen med en bestemt race, nogle med en bestemt størrelse, hårfarve, kropsform og nogle er meget selektive med nationalitet.

Jeg personligt har prøvet at bliver afvist, fordi jeg ikke var mindst 185 høj (jeg er kun 182 høj).

Hende her har så valgt en region. Det er lidt specielt og anderledes, bevares. Men i lige netop DETTE forum må vi da have forståelse for at mange personer har særlige ønsker til hvem de er sammen med.

Der er iøvrigt ikke meget "anmeldelse", når man ikke ved hvem det er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 5 timer siden:

Der er iøvrigt ikke meget "anmeldelse", når man ikke ved hvem det er.

Du kan lige akkurat ane henes navn nederst på et af billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...