Hop til indhold
Bobbe

Total oplevelse hos Trine Tease på Svalereden

Recommended Posts

Efter en længere udenlandsrejse i forbindelse med mit arbejde, trængte jeg til lidt selvforkælelse, og derfor havde jeg i dag været heldig at få lavet en aftale med den "berømte" Trine Tease hos Svalereden. Lad mig sige det med det samme. Det var den mest fantastiske oplevelse, og de 45 min gik alt for hurtigt. Indrømmet, jeg kan ikke bidrage med noget der ikke allerede er skrevet om Trine, men kun bekræfte alt det positive der er sagt.

Man kan bruge mange tillægsord om Trine. Dem der lige falder mig ind er empatisk, sød, smuk, intelligent og dejlig. Man føler sig virkelig velkommen i Trines selskab, med masser af kys og kram.  Der er ingen tvivl om at Trine har hjertet på det rette sted, med de ting hun involvere sig i. Verden ville være et bedre sted hvis der var flere som hende:)

Indrømmet, jeg var lidt nervøs før mødet med Trine, men hun er bare virkelig sød og meget nem at snakke med. Vi snakkede om alt lige fra politik til fodbold og kæledyr. Derudover snakkede vi også lidt om livet som glædespige,  og Euroguides forunderlig verden, og her er Trine meget åben. Jeg er ikke en voldsom aktiv skribent i dette forum, men jeg blev godt nok blød i knæene efter mit møde med Trine, så derfor denne anmeldelse.

Tak, Trine, for en suveræn oplevelse, håber jeg får mulighed for at møde dig igen:wub:https://annoncelight.dk/showad/182326

Redigeret af Bobbe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Kære @Bobbe

Tak for dit besøg <3

Du var en helt fantastisk oplevelse for mig :wub:

Og Tak for din søde fine anmeldelse af dit besøg - den fik mit hjerte til at danse <3

Kærligst Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Liv skrev, for 25 minutter siden:

Wauw, gode billeder, de nye bryster er blevet superfine! Stort tillykke med dem :) 

Tak Søde Livlige Liv ♥️

Du er altid så positiv og betænksom <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. 

Og wauv Trine - dine nye bryster see virkelig godt ud - lige min ynglingsstørrelse. Håber at komme i nærheden af dig en dag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 29.5.2019 at 17:51:

Kære @Bobbe

Tak for dit besøg <3

Du var en helt fantastisk oplevelse for mig :wub:

Og Tak for din søde fine anmeldelse af dit besøg - den fik mit hjerte til at danse <3

Kærligst Trine

Ja nogle er heldige, suk,  har forsøgt med 2 aftaler med dig Trine, i kbh, begge blev aflyst af særlige omstændigheder, og med fuld forståelse herfra , men så valgte du at stoppe alt sms kommunikation, og jeg står nu her uforstående og føler mig underlig til mode.....suk.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobbe skrev, den 29.5.2019 at 14:31:

... Indrømmet, jeg var lidt nervøs før mødet med Trine, men hun er bare virkelig sød og meget nem at snakke med. Vi snakkede om alt lige fra politik til fodbold og kæledyr. Derudover snakkede vi også lidt om livet som glædespige,  og Euroguides forunderlig verden, og her er Trine meget åben. Jeg er ikke en voldsom aktiv skribent i dette forum, men jeg blev godt nok blød i knæene efter mit møde med Trine, så derfor denne anmeldelse.

Tak for at videregive. Jeg er meget enig i din vurdering. Trine er et fantastisk bekendtskab, og så er det lige meget, om man møder hende på den ene eller på den anden side af sengestolpen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...