Hop til indhold

Recommended Posts

Ikke så tit jeg anmelder men denne gang er jeg nød til at gøre det.

https://annoncelight.dk/showad/249646

Ville forkæle mig selv, en lille fødselsdagsgave til mig selv.

Laver en aftale med pigerne i sidste uge, vi aftaler en tid idag. Jeg bekræfter tiden her til morgen og får tilsendt adressen. 

Jeg møder op og ringer på døren, et par minutter før aftalt tid, intet svar, jeg ringer på et par gange mere, intet... Går en hurtig tur frem og tilbage ude på gaden, går op til døren, ringer på yderligere 2 gange over en små 5minutters tid. Intet. 

Jeg vælger at skrive til pigerne, da jeg nu har ventet i 15 minutter, går tilbage til min bil sidder små 10 minutter, intet svar.

På vej hjem får en en meget vred besked: " we waited for you, you wasted our time, no show"

Kan kun anbefale at i holder jer væk. Desværre.

 

EDIT: email samtale lagt op per request

 

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Hvis det er rigtigt hvad du skriver, så burde du lægge en udskrift af jeres skriv op. Hvis du skrev til dem, at du stod og ventede og de ikke svarede, så er der jo ikke nogen tvivl om at det er deres egen fejl. Ellers så tænker jeg at du kan have ringet på den forkerte dør. De vil jo bare forsvare sig med at de ikke hørte fra dig. Men de kan ikke løbe fra den, hvis du kan bevise at du har skrevet til dem, mens du ventede. 

Jeg skriver kun dette, da der har været andre tråde med "han sagde, hun sagde" og så bliver det bare ikke rigtig seriøst at du skriver de brændte dig af og skader deres forretning. Og omvendt, så skal de heller ikke kunne sige du lyver og blive ved med at brænde kunder af. 

Bare en tanke... 

Redigeret af Sweex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 9 minutter siden:

Hvis det er rigtigt hvad du skriver, så burde du lægge en udskrift af jeres skriv op. Hvis du skrev til dem, at du stod og ventede og de ikke svarede, så er der jo ikke nogen tvivl om at det er deres egen fejl. Ellers så tænker jeg at du kan have ringet på den forkerte dør. De vil jo bare forsvare sig med at de ikke hørte fra dig. Men de kan ikke løbe fra den, hvis du kan bevise at du har skrevet til dem, mens du ventede. 

Jeg skriver kun dette, da der har været andre tråde med "han sagde, hun sagde" og så bliver det bare ikke rigtig seriøst at du skriver de brændte dig af og skader deres forretning. Og omvendt, så skal de heller ikke kunne sige du lyver og blive ved med at brænde kunder af. 

Bare en tanke... 

hermed gjort.

men ja, deres ord mod mit.

havde set rigtig meget frem til at besøge dem, kommunikationen op til var rigtig god og de var søde og rare. Holder mig normalt også til de "dyre" danske piger da de udenlandske ofte lader en vente, falske billeder og generel dårlig service. Ikke noget jeg normalt kommentere så meget på, men var bare extra skuffet idag...

Del dette indlæg


Link til indlæg

No need to defend ourselves.

Every man here can see that you have an agenda, and you lie.

We are sure from the way you write mails that you have made many fake bookings. ( 90% of bookings on this trip are fake) :)

Today you were our FIRST meeting - and we were ready and waiting. It takes us few seconds to respond to the bell ringing. We never let anyone wait - as we have lots of time between meetings, and we gave you ALL the address - ( not the building address ) I went down to check the BELL immediately after your first mail --  and it works - and at the same time, you wrote that you were downstairs ;)

Shame on you!!

I don't know why, but obviously more and more guys work for " competitors" - maybe? - i don't know.

This was stupid. you are busted. AGAIN - shame on you.

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Threesome with sisters :) skrev, for 3 minutter siden:

No need to defend ourselves.

Every man here can see that you have an agenda, and you lie.

We are sure from the way you write mails that you have made many fake bookings. ( 90% of bookings on this trip are fake) :)

Today you were our FIRST meeting - and we were ready and waiting. It takes us few seconds to respond to the bell ringing. We never let anyone wait - as we have lots of time between meetings, and we gave you ALL the address - ( not the building address ) I went down to check the BELL immediately after your first mail --  and it works - and at the same time, you wrote that you were downstairs ;)

Shame on you!!

I don't know why, but obviously more and more guys work for " competitors" - maybe? - i don't know.

This was stupid. you are busted. AGAIN - shame on you.

im sorry for the whole thing, but i was there, im not gonna descripe the place,  or post the adress in a public forum. the only reason i posted here is that i am super diaapointed in the whole thing.

i was really looking forward to the visit, i stayed at my car for a good 10-15 min before i left, in case you wrote back and i had missed somehting, but you didnt reply.( i could not see the place from my car)  all i got was an angry message.

i get that we are both dissapointed ( especially with all the fake bookings) but all i can do is post my experience. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I don't understand such behaviour!!

to run to EROGUIDE and display our communication with intent to give us a bad image!! Wow..

I have no words to describe such behaviour unless I will offend you!! (#&%!!)

YOU DID NOT RING OUR BELL. I went immediately  down and tried the Bell - YOU WERE NOT THERE.

WE both know that.

The bell works - and the address I sent you correct.

What a fuss you had to make over nothing!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Threesome with sisters :) skrev, for 1 minut siden:

I don't understand such behaviour!!

to run to EROGUIDE and display our communication with intent to give us a bad image!! Wow..

I have no words to describe such behaviour unless I will offend you!! (#&%!!)

YOU DID NOT RING OUR BELL. I went immediately  down and tried the Bell - YOU WERE NOT THERE.

WE both know that.

The bell works - and the address I sent you correct.

What a fuss you had to make over nothing!!

By the time you came down, I was walking away. I guess is that I would have been around the store on the corner, I had a cigarette at a bench across the street. 

I rang the door bell. Right collum, 4th up from bottom.

Neither of us can prove who were there and who was not.  I only posted the email, as it was requested by another user. 

I don't work for any other girls, nor am I another girl. I don't even make reviews, unless it's something like this. If I have a bad experience, it might be me not making my requests clear, misunderstanding of request, or the chemistry not being there, nothing I can give a bad review on, it's individual and should not fall back on the girl. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er naturligvis altid surt når en aftale går galt på den ene eller den anden måde. Jeg har dog svært ved at forstå hvilken grund Søstrene skulle have til ikke at lukke op. Det er en spildt aftale og dermed indtjening. Og de kan i øvrigt ikke se hvem der står udenfor døren fra den lejlighed, hvor de har til huse denne gang.

Jeg synes dog at Søstrene fortjener en god omtale også - besøgte dem nemlig i forbindelse med deres nuværende tur til København. God kommunikation på email i forbindelse med at lave en aftale og helt frem til at ringe på dørklokken, der heldigvis virkede for mig...

Dejlige unge kvinder der lukkede op og jeg fik skyllet nervøsiteten af mig med en hurtig tur i badet. Lejligheden er nyopført med alt hvad det indebærer. Nogle vil nok sige charmeforladt, men jeg kan godt lide det rene look.

Lidt kysseri og ind i sengen til en times fornøjelse med et par unge velskabte piger, der kort sagt leverer det de lover i deres annonce. GFE med våde kys, skift imellem et par - i øvrigt velsmagende - fisser. Dejligt i øvrigt at man ikke behøver at skifte kondom, når man går fra den ene til den anden. Dejlige faste og følsomme bryster i en størrelse som passer perfekt til mig. Ingen problemer med sammenknebne ben eller andre tricks. Whats not to like? 

Det engelske er nogenlunde, men det var ikke pga dybe konversationer jeg havde valgt Søstrene. Fuldt tilstrækkeligt til den kommunikation, der var brug for!

Det er mange år siden jeg har prøvet en trekant sidst og jeg fortryder bestemt ikke at jeg valgte de to  søstre til at genoptage den form for samvær.  Jeg burde nok have overvejet lidt mere hvad jeg gerne ville nå - en time er sgu lidt kort tid, når man er i så dejligt selskab, men må blive næste gang.


Pigerne: 10

Lejligheden: 10

Området: 8 - byggeplads, men nemt at finde parkering.

Gentagelsesfare: Ja!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
danvik skrev, for 3 minutter siden:

Det er naturligvis altid surt når en aftale går galt på den ene eller den anden måde. Jeg har dog svært ved at forstå hvilken grund Søstrene skulle have til ikke at lukke op. Det er en spildt aftale og dermed indtjening. Og de kan i øvrigt ikke se hvem der står udenfor døren fra den lejlighed, hvor de har til huse denne gang.

Jeg synes dog at Søstrene fortjener en god omtale også - besøgte dem nemlig i forbindelse med deres nuværende tur til København. God kommunikation på email i forbindelse med at lave en aftale og helt frem til at ringe på dørklokken, der heldigvis virkede for mig...

Dejlige unge kvinder der lukkede op og jeg fik skyllet nervøsiteten af mig med en hurtig tur i badet. Lejligheden er nyopført med alt hvad det indebærer. Nogle vil nok sige charmeforladt, men jeg kan godt lide det rene look.

Lidt kysseri og ind i sengen til en times fornøjelse med et par unge velskabte piger, der kort sagt leverer det de lover i deres annonce. GFE med våde kys, skift imellem et par - i øvrigt velsmagende - fisser. Dejligt i øvrigt at man ikke behøver at skifte kondom, når man går fra den ene til den anden. Dejlige faste og følsomme bryster i en størrelse som passer perfekt til mig. Ingen problemer med sammenknebne ben eller andre tricks. Whats not to like? 

Det engelske er nogenlunde, men det var ikke pga dybe konversationer jeg havde valgt Søstrene. Fuldt tilstrækkeligt til den kommunikation, der var brug for!

Det er mange år siden jeg har prøvet en trekant sidst og jeg fortryder bestemt ikke at jeg valgte de to  søstre til at genoptage den form for samvær.  Jeg burde nok have overvejet lidt mere hvad jeg gerne ville nå - en time er sgu lidt kort tid, når man er i så dejligt selskab, men må blive næste gang.


Pigerne: 10

Lejligheden: 10

Området: 8 - byggeplads, men nemt at finde parkering.

Gentagelsesfare: Ja!

Havde håbet på det var min oplevelse :(

desværre var jeg uheldig, har heller ikke kunne finde nogle dårlige anmeldelser , måske en, men jeg vælger dog at stole på pigerne i det tilfælde.

desværre får jeg aldrig lov at opleve dem nu, men sådan er det jo, lød heller ikke på den første vrede mail som om jeg ville få chancen igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
danvik skrev, for 35 minutter siden:

Det er naturligvis altid surt når en aftale går galt på den ene eller den anden måde. Jeg har dog svært ved at forstå hvilken grund Søstrene skulle have til ikke at lukke op. Det er en spildt aftale og dermed indtjening. Og de kan i øvrigt ikke se hvem der står udenfor døren fra den lejlighed, hvor de har til huse denne gang.

Jeg synes dog at Søstrene fortjener en god omtale også - besøgte dem nemlig i forbindelse med deres nuværende tur til København. God kommunikation på email i forbindelse med at lave en aftale og helt frem til at ringe på dørklokken, der heldigvis virkede for mig...

Dejlige unge kvinder der lukkede op og jeg fik skyllet nervøsiteten af mig med en hurtig tur i badet. Lejligheden er nyopført med alt hvad det indebærer. Nogle vil nok sige charmeforladt, men jeg kan godt lide det rene look.

Lidt kysseri og ind i sengen til en times fornøjelse med et par unge velskabte piger, der kort sagt leverer det de lover i deres annonce. GFE med våde kys, skift imellem et par - i øvrigt velsmagende - fisser. Dejligt i øvrigt at man ikke behøver at skifte kondom, når man går fra den ene til den anden. Dejlige faste og følsomme bryster i en størrelse som passer perfekt til mig. Ingen problemer med sammenknebne ben eller andre tricks. Whats not to like? 

Det engelske er nogenlunde, men det var ikke pga dybe konversationer jeg havde valgt Søstrene. Fuldt tilstrækkeligt til den kommunikation, der var brug for!

Det er mange år siden jeg har prøvet en trekant sidst og jeg fortryder bestemt ikke at jeg valgte de to  søstre til at genoptage den form for samvær.  Jeg burde nok have overvejet lidt mere hvad jeg gerne ville nå - en time er sgu lidt kort tid, når man er i så dejligt selskab, men må blive næste gang.


Pigerne: 10

Lejligheden: 10

Området: 8 - byggeplads, men nemt at finde parkering.

Gentagelsesfare: Ja!

Måske du burde oprette din egen anmeldelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Threesome with sisters :) skrev, for 1 minut siden:

yes please :-D

it's a silly review here :-)

and we found out there are 2 entrances - one of them the intercom doesn't work TODAY - but worked yesterday.

Dr. Planke - I will send you photos of the 2 entrances.

 

oh, well in that case this "review" is not justified. and will ofc be taken down. i could see that there was another entrance, but i could not see how to get to that. i thought that you needed like a keycard to get there

waiting for the photos :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr. Planke skrev, for 6 minutter siden:

oh, well in that case this "review" is not justified. and will ofc be taken down. i could see that there was another entrance, but i could not see how to get to that. i thought that you needed like a keycard to get there

waiting for the photos :) 

the situation is solved. its was all a misunderstanding. from both sides.

if a mod could plase remove the thread and or edit it ,so it is not to damage the girls reputation.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...