Domin 67 Skrevet 29. Maj, 2019 (edited) Hvis der er nogen der ved hvordan vi fyre kan komme en tur i paradiset, så er det Misser. Bedre, skønnere og sødere fås simpelthen ikke. Hun er klart et 10 tal ++ derfor Misser kom snart igen til Skanderborg, vi har brug for dig her. Redigeret 29. Maj, 2019 af Domin Fed skrift Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 29. Maj, 2019 Misser kommer jo i morgen, så bare ta' det roligt... Men, tak, for én suveræn anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 29. Maj, 2019 WhoKnowsWhat skrev, 1 time siden: Misser kommer jo i morgen, så bare ta' det roligt... Men, tak, for én suveræn anmeldelse. Du mener vel reklame 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 29. Maj, 2019 Frodige Ida skrev, 1 time siden: Du mener vel reklame Ja, det eller opkastemiddel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mand34Horsens 207 Skrevet 29. Maj, 2019 Hun er ret fed er hun ikke? Kunne godt finde på at prøve hende men synes ikke det er sexet når de bliver for store. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 29. Maj, 2019 Mand34Horsens skrev, for 3 timer siden: Hun er ret fed er hun ikke? Kunne godt finde på at prøve hende men synes ikke det er sexet når de bliver for store. Nope. Men igen, det er jo bare min mening... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 29. Maj, 2019 Tøhø... har ser det ud til at mutter "Domain" lige skal gøre en indsats for at misser bedre er i stand til at betale huslejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Maj, 2019 Synes ikke der er meget anmeldelse over dette - det er mere en efterlysning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Misser 356 Skrevet 30. Maj, 2019 Hehe måtte smile her- endnu engang tak søde Domin....<3 Jeg er netop landet.... Og til jer andre- der ligger skam ellers fine anmeldelser...... Om jeg er fed... Tjo i nogens optik er jeg da bestemt! Men nu skriver jeg også i mine annoncer- at man skal være til store piger- er man ikke det, så styre man en pæn stor bue uden om mig og mine deller 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg