zukker 74 Skrevet 29. Maj, 2019 Hej er der nogen der har erfaring med hende her https://annoncelight.dk/showad/198891 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 352 Skrevet 29. Maj, 2019 Her er et link der virker: https://annoncelight.dk/showad/198891 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ritaliener 61 Skrevet 29. Maj, 2019 Det er ikke hende på billederne, og hun yder ikke det, hun lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
butterfly 908 Skrevet 29. Maj, 2019 Er hun dansk/asiatisk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flopper 21 Skrevet 29. Maj, 2019 Ja, hun er asiatisk, men opvokset i Danmark, jeg går ud fra at hun er dansk statsborger, og hun taler selvfølgelig dansk!! Det kan godt være at det ikke er hende på billederne, men jeg har haft besøg af hende en del gange, og hun er smadder sød og nem at snakke med, og jo mere jeg har lært hende at kende, jo bedre er sexen med hende, og jeg har i hvert fald ikke noget at beklage mig over, meget sød pige, det er i hvert fald ikke sidste gang hun har været hjemme hos mig!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zukker 74 Skrevet 30. Maj, 2019 Flopper skrev, for 14 timer siden: Ja, hun er asiatisk, men opvokset i Danmark, jeg går ud fra at hun er dansk statsborger, og hun taler selvfølgelig dansk!! Det kan godt være at det ikke er hende på billederne, men jeg har haft besøg af hende en del gange, og hun er smadder sød og nem at snakke med, og jo mere jeg har lært hende at kende, jo bedre er sexen med hende, og jeg har i hvert fald ikke noget at beklage mig over, meget sød pige, det er i hvert fald ikke sidste gang hun har været hjemme hos mig!! Tak for svar. Er hun slank og hvilken alder vil du tro hun er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zukker 74 Skrevet 30. Maj, 2019 Ritaliener skrev, den 29/5/2019 at 06:59: Det er ikke hende på billederne, og hun yder ikke det, hun lover Tak for svar. Har du haft besøg af hende ? prøv at fortæl om din oplevelse. På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flopper 21 Skrevet 30. Maj, 2019 zukker skrev, for 13 timer siden: Tak for svar. Er hun slank og hvilken alder vil du tro hun er. Hun er ikke hvad jeg vil kalde slank, bare lidt på sidebenene, aldersmæssigt vil jeg sige, at 25-26 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1366 Skrevet 31. Maj, 2019 Flopper skrev, for 14 timer siden: Hun er ikke hvad jeg vil kalde slank, bare lidt på sidebenene, aldersmæssigt vil jeg sige, at 25-26 år Hvordan er hendes bryster? Ægte, og store eller små? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flopper 21 Skrevet 31. Maj, 2019 Gammel rotte skrev, for 1 time siden: Hvordan er hendes bryster? Ægte, og store eller små? Hendes bryster er ægte, og ikke store, vil sige en mellemting!! Desværre er de meget følsomme, så hun bryder sig ikke om at man er for voldsom med dem, men gerne blide berøringer!! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HeinoH 48 Skrevet 2. Juni, 2019 Ved ikke om det er den samme, men det sidste billede blev brugt af en asiatisk pige, jeg havde på besøg på hotel i København for et par år siden. Hun var lidt større end billedet antyder, men ikke på nogen måde kraftig. Ganske sød og nem at snakke med. Og talte dansk uden accent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flopper 21 Skrevet 3. Juni, 2019 HeinoH skrev, for 16 timer siden: Ved ikke om det er den samme, men det sidste billede blev brugt af en asiatisk pige, jeg havde på besøg på hotel i København for et par år siden. Hun var lidt større end billedet antyder, men ikke på nogen måde kraftig. Ganske sød og nem at snakke med. Og talte dansk uden accent. Jo, det lyder som hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg