Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er i københavn her til aften og søger et lækkert sted jeg kan få noget thai massage og andet lir :D

Massagen for mig er ikke vigtig, den er kun vigtig på den måde at den lægger op til mere. Det er mere vigtig pigen er pæn, fræk og serviceminded ;)

Nogen der kender et sted som indeholder overstående og som også kører fuld pakke, da jeg godt kunne tænke mig at prøve det ??

Hilsen Frandsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er i københavn her til aften og søger et lækkert sted jeg kan få noget thai massage og andet lir :D

Massagen for mig er ikke vigtig, den er kun vigtig på den måde at den lægger op til mere. Det er mere vigtig pigen er pæn, fræk og serviceminded ;)

Nogen der kender et sted som indeholder overstående og som også kører fuld pakke, da jeg godt kunne tænke mig at prøve det ??

Hilsen Frandsen

http://sawadee.dk/

Har kun haft gode oplevelser her...:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var så lidt. Der er allerede en del gode anmeldelser om stedet i forvejen her på forummet. Håber at du får et par gode timer.

God fornøjelse..:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg tilbage.

Man må sige det lever op til de anbefalinger i er kommet med. Fantastisk modtagelse og søde piger.

Jeg kom ind og værten tog imod mig. Jeg blev sat i sofaen og Nancy kommer og tager imod mig. Jeg får en menu kort i hånden da jeg ikke lige ved hvad jeg vil ha. Jeg spørger, hvad anbefaler i ? :) Det griner og siger selvfølgelig b2b. Jeg spørger om det er godt og de siger ja selvfølgelig. Jeg betaler de 800 som står på menu kortet og jeg bliver bedt om at lægge mig på briksen uden tøj selvfølgelig. Der var dejlig varmt og jeg frøs på ingen måde. Jeg venter i 30 og Nancy kommer ind og begynder stille og roligt at massere. Der går kun 30 sek så tager hun sit tøj og. Hun starter med lidt oliemassage og går så over til body. Skal lige tilføje at vi har pjattet meget imens og kemien var kanon. Hun blev også ved at med at sige at jeg var en sindsyg flot fyr :D

Da hun havde masseret mig med sin krop smurt ind i olie begynder hun at viske i mit øre at hun er horny. Hun spurgte derefter mig om jeg ville lave B2B på hende og det kunne jeg da godt så det gjorde jeg. Hver gang mit stive lem kom i nærheden af hendes pussy blev hun mere vild. Tilsidst spurgte hun om vi ikke skulle kneppe. Jeg sagde at jeg ikke havde så mange penge og jeg nok ikke havde råd. Hun spurgte hvor mange jeg havde og jeg sagde 500. Hun sagde ok, men så skulle jeg også kneppe hende 2 gange. Fedt tænkte jeg og betalte. Hun hentede kondomer og vi gik igang. Tilsidst kunne jeg ikke mere og bad hende spille mig af med hånden da jeg ikke kan komme med kondom. Det gad hun ikke rigtig, hun ville have mere og blev ved igen og igen med at sige jeg var en handsom fyr. Tilsidst spillede hun mig da af mens hun sad overskrævs på mig..

Da jeg kom fik jeg krampe i den ene balle, sjovt nok. Hun spurgte derefter om hun ikke skulle hjælpe mig med det så hun masserede min balle til perfektion. Da der var gået en time spurgte hun om vi ikke lige skulle gå ud og skylde os. Det lød dejligt så vi gik i bad og hun prøvede også at få liv i dyret der, men der var sq ikke mere tilbage. Var helt sikker på det havde været uden beregning da hun hele tiden gik og sagde hun ville kneppe mere. Da vi var færdige sagde hun til de andre thai damer at de lige skulle se mig så de kom nærmest væltende ud på badeværelset mens jeg var ved at tørre mig og skulle se min pik og røre. Den ene af de unge, tog endda fat i min arm og hev mig med og sagde, this time for free.. Men jeg var altså færdig så jeg grinede bare og tog det med et smil.

Da tøjet var kommet på fik jeg en cola og hun kom med et gavekort derned til på 500 kr til 1 times tantra, jeg spurgte hvorfor og hun sagde bare fordi jeg var handsom. Fedt, så nu har jeg sådan et gavekort og får det nok ikke brugt. Hun sagde så kunne jeg jo komme igen og prøve en af de andre piger..

til dato det bedste sted jeg har prøvet og fik hele pakken for 1300 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Frandsen, så gik der fest i den. Det er det der er så skide skægt i thai saloner. Man ved aldrig hvad der sker. Man får altid det man betaler for, og så af og til (tit) meget mere. Har bemærket at det skægge sker om morgenen, og sidst på dagen. A og B mennesker? Godt du oplevede det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er glad på dine vegne over din oplevelse. Er også glad for, at min anbefaling levede op til det forventede. Det er et ret "skørt" sted, hvilket gør det endnu sjovere..:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Stedet har min bedste anbefaling. Har haft de bedste oplevelser med Nancy.

Nogle gange er det altså til at blive rundtosset, at læse dine indlæg, Borende X.

Jeg mener helt bestemt, at du et sted her i dette forum har skrevet, at du aldrig besøger thai klinikker mere.

Den er feset ind, at der pt er en prostitueret, som trykker på de rigtige knapper hos dig, hende der er helt vild med både dig, og sexsalg.

Men hvis det var så skønt hos Nacy, hvorfor i alverden blokerer du så, for brug af thai klinikker generelt?

Igen, jeg er 99% sikker på at jeg husker rigtigt vedr. din blokade af thai klinikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da rigtigt Stump.

Jeg besøgte Nancy sidste gang i sommer. Selvom der er gået nogle måneder, kan jeg vel godt anbefale hende? Hun er næppe blevet ringere siden, hvilket Frandsens beretning jo også viser ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

[stump

Jeg mener helt bestemt, at du et sted her i dette forum har skrevet, at du aldrig besøger thai klinikker mere.]

[borende X

Det er da rigtigt Stump.

Jeg besøgte Nancy sidste gang i sommer. Selvom der er gået nogle måneder, kan jeg vel godt anbefale hende? Hun er næppe blevet ringere siden]

"Man har et standpunkt til man får et nyt" Vist nok J. O. Krag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ganske rigtigt et citat af Krag. Det faldt i 1966 ved dannelsen af Det røde Kabinet.

Men hvor ligger det nye i standpunktet?

Jeg har ganske rigtigt et sted skrevet, at jeg ikke længere frekventerer thaiklinikker. Mit sidste besøg faldt hos netop Nancy i sommer – se anmeldelser både her og på Gimel.

Men at jeg selv har skiftet præference i det tidlige efterår, betyder vel ikke, at jeg pludseligt skal til at lægge afstand til de gode oplevelser, jeg har haft på Sawadee og undlade at anbefale stedet til andre som f.eks Frandsen?

Hvis jeg gjorde det, ville det da først for alvor være et kragsk rejehop!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...