Hop til indhold

Recommended Posts

Hej ja måske!!! Hun virker lidt fjern, man må gerne ligge nøgen men hun har ikke gjort noget frækt endnu. Der er mange andre bedre steder i Odense. Men prøv dig frem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jes midtfyn skrev, for 19 timer siden:

smiler syndes hun spiller en god pik .måske en smule hård

 

Hvor meget tager hun for et handjob? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jes midtfyn skrev, den 31/5/2019 at 23:03:

smiler syndes hun spiller en god pik .måske en smule hård

 

Kan man kun få handjob som ekstra eller tilbyder hun osse sex??

Del dette indlæg


Link til indlæg

var der i dag, til oliemassage. imens jeg lå på maven blev der pillet omkring baller og nosser. om på ryggen og så kom der olie på lille mand. og så spille hun den......jeg blev ikke spurgt om det....efter vi var færdige og tøj på. skulle jeg betale...hun sagde 700 kr med det hele. så der kommer jeg ikke igen... hun tog 350 for at spille den..kunne hun ikke ha spurgt først

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 45 minutter siden:

var der i dag, til oliemassage. imens jeg lå på maven blev der pillet omkring baller og nosser. om på ryggen og så kom der olie på lille mand. og så spille hun den......jeg blev ikke spurgt om det....efter vi var færdige og tøj på. skulle jeg betale...hun sagde 700 kr med det hele. så der kommer jeg ikke igen... hun tog 350 for at spille den..kunne hun ikke ha spurgt først

Har ellers en aftale i morgen så må vi se hvad hun gør i løbet af besøget og om man bliver spurgt og så hvad prisen bliver

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, 1 time siden:

var der i dag, til oliemassage. imens jeg lå på maven blev der pillet omkring baller og nosser. om på ryggen og så kom der olie på lille mand. og så spille hun den......jeg blev ikke spurgt om det....efter vi var færdige og tøj på. skulle jeg betale...hun sagde 700 kr med det hele. så der kommer jeg ikke igen... hun tog 350 for at spille den..kunne hun ikke ha spurgt først

Var hun evt nøgen så

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 14 minutter siden:

Har ellers en aftale i morgen så må vi se hvad hun gør i løbet af besøget og om man bliver spurgt og så hvad prisen bliver

det må du gerne skrive. lige inden du skal vende dig om på ryggen. begynder hun og pille. og så kan man jo ikke undgå at vende om, hvor lille mand er stiv.....jeg havde ikke aftale var uden for og sendte en sms om der var ledigt. husk og ta kontanter med. hun tager ikke mobil pay.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes også at hun er en underlig fisk, jeg er dog aldrig blevet til handjob eller andet. Hun plejer st have låst døren når hun har kunder, sidst jeg var der sad der lige pludselig en i sofaen. Jeg tror hun har sine faste tætte kunder som hun spiller pik på. Hun har også travlt med sin mobil når man ligger på maven 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bossen8 skrev, for 18 minutter siden:

Jeg syntes også at hun er en underlig fisk, jeg er dog aldrig blevet til handjob eller andet. Hun plejer st have låst døren når hun har kunder, sidst jeg var der sad der lige pludselig en i sofaen. Jeg tror hun har sine faste tætte kunder som hun spiller pik på. Hun har også travlt med sin mobil når man ligger på maven 

døren var låst. ja rigtigt 3 gange svarer hun på sms

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 52 minutter siden:

døren var låst. ja rigtigt 3 gange svarer hun på sms

Ja jeg gider ikke komme der mere. Hun er underlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bossen8 skrev, for 9 timer siden:

Ja jeg gider ikke komme der mere. Hun er underlig.

var en dag længe nede af gaden og få massage, hun spurgte om jeg ønske et handjob. sagde nej tak. det var ikke det jeg var kommet for. skulle jeg ha spillet min pik af. så er der loveshoppen. der er der en der gerne gør det gratis osse med slug...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har før arbejdet ved en anden klinik, hvor jeg fik massage af hende ,klinikmutter var i Thailand, der gav hun også et HJ uden at spørge, ok kunne sige stop, men efter der skulle hun have 800,- )-:  det sagde jeg så da “mutter” kom hjem, så hun blev der ikke længe. Men dengang var hun til det hele, og hun var sometider i KBH og arbejde der også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 17 minutter siden:

Hun har før arbejdet ved en anden klinik, hvor jeg fik massage af hende ,klinikmutter var i Thailand, der gav hun også et HJ uden at spørge, ok kunne sige stop, men efter der skulle hun have 800,- )-:  det sagde jeg så da “mutter” kom hjem, så hun blev der ikke længe. Men dengang var hun til det hele, og hun var sometider i KBH og arbejde der også. 

ok.men ikke ok med HJ uden at spørge

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 1 time siden:

var en dag længe nede af gaden og få massage, hun spurgte om jeg ønske et handjob. sagde nej tak. det var ikke det jeg var kommet for. skulle jeg ha spillet min pik af. så er der loveshoppen. der er der en der gerne gør det gratis osse med slug...

Loveshoppen?? Hvad er det? Har du evt et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bossen8 skrev, for 56 minutter siden:

Ok, ja den havde jeg ikke lige tænkt på..

Er der kvinder der sutter der? Laver man aftaler osv? Lyder spændende

når du kommer der så spørg efter deres hemmelig gruppe på facebook. så kan man lave aftaler med kvinder,par og mænd i gruppen

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 8 timer siden:

når du kommer der så spørg efter deres hemmelig gruppe på facebook. så kan man lave aftaler med kvinder,par og mænd i gruppen

Ok, mange tak for svar. Det må man prøve. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, den 12/6/2019 at 18:38:

Har ellers en aftale i morgen så må vi se hvad hun gør i løbet af besøget og om man bliver spurgt og så hvad prisen bliver

var du der så

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...