Nis 311 Skrevet 28. Maj, 2019 Jeg tror der er en del af os herinde, der husker legendariske Dina fra romantica, denne muligvis kurdiske skønhed - jeg kommer aldrig til at glemme hende Nu ser jeg så, at hun er tilbage. Tænkte og håbede jeg nok mest: http://romantica.dk/profil.php?id=162 Men der er vel nogen der kan afkræfte, at det skulle være hende? Der står, at den nye er debuterende, så tænker ikke at det kan være hende. Nogen der har en holdning til dette? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zukla 44 Skrevet 5. Juni, 2019 Det er ikke den samme, men hende her er også pæn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zukla 44 Skrevet 7. Juni, 2019 Dinosdk69 skrev, den 5.6.2019 at 23:54: Eller er det? Nej det er ikke, jeg besøgte hende i onsdags og det er ikke den samme Dina som arbejdede hos Romantica for ca. 2 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren 2.0 65 Skrevet 7. Juni, 2019 Hvordan var den nye Dina så??? Hun ser vildt lækker ud fortæl fortæl!!?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Magico 434 Skrevet 9. Juni, 2019 Det kunne godt være hende...!!?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zukla 44 Skrevet 9. Juni, 2019 Tyren 2.0 skrev, den 07/06/2019 at 20:00: Hvordan var den nye Dina så??? Hun ser vildt lækker ud fortæl fortæl!!?? Hun har lidt større bryster end den forrige Dina, den nye Dina er en lidt stille type. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest young money Skrevet 16. Juni, 2019 Er den nye Dina også arabisk/eksotisk af udseende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 16. Juni, 2019 Er Dina dansk ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zukla 44 Skrevet 23. Juni, 2019 Jeg tror at den nye Dina er af indisk oprindelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg