Hop til indhold
zommas

Outlet_Neumunster

Recommended Posts

Hej 

Jeg har snart et ærende på Outlet Neumunster og vil høre om der er nogle tysklands kyndige, der kan anbefale gode steder til et svinkeærinde. Jeg har aldrig været i nogle af de klubber I skriver om her, men efter beskrivelserne er det da noget der skal prøves. Eller har I bedre anbefalinger?

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt Thomsen. Men mine muligheder er begrænset til kun at være undervejs, og så ikke længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
zommas skrev, for 1 time siden:

Det er rigtigt Thomsen. Men mine muligheder er begrænset til kun at være undervejs, og så ikke længere.

Så kør direkte på Atmos, Babylon eller Harmony i Hamborg og glem alt om Outlet i Neumunster, der er ik noget at komme der efter alligevel.

Ville selv hellere bruge tiden med et lille håndklæde om skridtet og køb det du skal bruge hos de lokale i Dk.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg

100 pct enig med Jung. Outlet Münster er ikke værd at bruge tid på

Kør til Harmony FKK. Eller find en pige eller tre i Flensburg 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
zommas skrev, den 28.5.2019 at 16:55:

Det er rigtigt Thomsen. Men mine muligheder er begrænset til kun at være undervejs, og så ikke længere.

Evt. kunne du jo besøge en pige i Flensburg  på både ud - og hjemturen, P-club kunne også være en mulighed - og har du tid til at køre helt til Hamburg - så ligger:

https://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk/hamburg/stellingen/fantasy_lounge_9468.html

allerførst i Hamburg lige ved A7 - lige bag Bauhaus, hvor du måske også godt kunne have et ærinde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...