Hop til indhold
stein

Alex Odense

Recommended Posts

Jeg kan ikke lave links - i finder hende let på AL.

Efter min sædvanlige ambivalens havde jeg fået snævret feltet ind til 4. En skulle pludselig have 300 mere end annonceret, en svarede ikke, en startede først kl 13, og var ikke til at få fat i, og den sidste var optaget. Skrev så at det var hun ikke alligevel, men da havde jeg lavet anden aftale.

Det endte med at blive Alex der tidligere har været i byen andet sted. Det fortrød jeg ikke!

Udseende; man er ikke i tvivl om at det er pigen på billederne. Hun er ikke noget nips, en sundt skabt ung kvinde med dejlige runde hofter og bag. Smukke, smilende øjne. Glimrende engelsk som hun gerne bruger (er snakkesalig på behagelig vis). Lækre ungpigebabser. Velplejet. Ikke poleret på den måske lidt fotomodelagtige vis som billederne viser, men sødmefuldt køn og sexet som naboens kønne, smilende datter. 

Venlig og imødekommende.

Det egentlige: superfransk, 69, sex i flere forskellige stillinger, afslutning i munden - alt blandet de bedste oplevelser jeg har haft, og dette når det er samlet hos en og iklædt hendes sødme og imødekommenhed gjorde det til en af de absolut bedste stunder jeg har haft hos en GP. Sjældent har betegnelsen GP føltes mere rigtig.

Hun er her ugen ud, måske kun til lørdag. Jeg håber hun kommer igen, men jeg kører også gerne efter hende.

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...