legesygmand 0 Skrevet 28. Maj, 2019 Meget trængende gift arabisk pige. Nogen der har prøvet hende her skulle holde til i Farum https://annoncelight.dk/showad/267714 Del dette indlæg Link til indlæg
Notch Johnson 278 Skrevet 28. Maj, 2019 Der er skrevet om hende tidligere. Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1023 Skrevet 28. Maj, 2019 Ja, den er god nok. Jeg har besøgt hende et par gange for et par år siden. Hun er en lille dame, nok ikke 35 år mere, men absolut nydelig. Jeg fik en meget fin behandling begge gange. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. Maj, 2019 Det er sgu' rart at høre, at også muslimske piger har de menneskelige lyster, som alle andre har. Bravo. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 28. Maj, 2019 Borende X skrev, for 58 minutter siden: Det er sgu' rart at høre, at også muslimske piger har de menneskelige lyster, som alle andre har. Bravo. Enig. Vi trænger til at se flere muslimer på lagnet. Noget a la dette ville ikke være dårligt. http://4.bp.blogspot.com/-17G5oqL-jsk/UUhW555xKBI/AAAAAAAAYRo/F231n80GAxs/s1600/Beautiful & Cute Indian muslim girl Nusi Rahman’s huge boobs, hot pink pussy flashing self photos leaked 12.jpg Del dette indlæg Link til indlæg
Shamer 2 Skrevet 28. Maj, 2019 Hvor pudsigt - jeg gik netop ind i efterlysninger for at oprette en tråd om hende, da jeg selv har luret lidt på hendes annonce. Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4146 Skrevet 28. Maj, 2019 Borende X skrev, for 2 timer siden: Det er sgu' rart at høre, at også muslimske piger har de menneskelige lyster, som alle andre har. Bravo. Fordi man er arabisk, behøver man ikke at være muslim. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. Maj, 2019 warmgun skrev, for 59 minutter siden: Fordi man er arabisk, behøver man ikke at være muslim. Nej, jeg har faktisk mødt kristne arabere fra Mellemøsten, men det er desværre ved at være udryddet. For få år siden var f.eks Bethlehem en by mange kruistne. I dag er der næsten ingen Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 28. Maj, 2019 Borende X skrev, for 16 minutter siden: Nej, jeg har faktisk mødt kristne arabere fra Mellemøsten, men det er desværre ved at være udryddet. For få år siden var f.eks Bethlehem en by mange kruistne. I dag er der næsten ingen Rigtigt mange af de Syriske flygtninge jeg har mødt, har været kristne,som netop er flygtet pga. religionsforfølgelser. Min bror er blevet gode venner med en familie, der har etableret en lækker restaurant (ikke pizzaria) iden lille by han bor i. Hele familien taler dansk og den (meget smukke) datter er ved at tage en højere uddanelse, men hun stadig arbejder fuld tid i restauranten. Det samme på mit arbejde, hvor jeg arbejder med fem dygtige,behagelige og ambitiøse yngre indvandrer piger , de taler sgu bedre dansk end visse højrefløjs politikere og de deltager i alt på lige fod med os andre. Det er heldigivis ikke alle flygtninge eller indvandrer der foragter Danmark. Hende den 'meget trængende arabiske pige' lader da også til at være ydert velintegreret ! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1023 Skrevet 29. Maj, 2019 Borende X skrev, for 14 timer siden: Det er sgu' rart at høre, at også muslimske piger har de menneskelige lyster, som alle andre har. Bravo. warmgun skrev, for 11 timer siden: Fordi man er arabisk, behøver man ikke at være muslim. Og hende her, er faktisk heller ikke muslim, men kristen. Beklager sådan at ødelægge stemningen 2 Del dette indlæg Link til indlæg
kko 42 Skrevet 29. Maj, 2019 Arne Diller skrev, for 23 timer siden: Ja, den er god nok. Jeg har besøgt hende et par gange for et par år siden. Hun er en lille dame, nok ikke 35 år mere, men absolut nydelig. Jeg fik en meget fin behandling begge gange. Er der sådan "rustent" omkring hvor hun er? Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1023 Skrevet 29. Maj, 2019 kko skrev, for 1 time siden: Er der sådan "rustent" omkring hvor hun er? Det kan jeg såmænd ikke huske. Meen hvis du får adressen af hende, så kan du jo selv kigge efter Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thai-fan72 Skrevet 29. Maj, 2019 Jeg skrev med hende på mail i går, for at lave en aftale med hende en dag i nær fremtid. Hun var virkelig sød at skrive med (mail) og hun tilbød mig en tid i går, men jeg havde desværre en anden aftale. Uden at vide så meget om hende, kan jeg kun sige at jeg ser frem til at møde hende. Virker meget lige til, som jeg godt ka’ li’ det. Eneste bekymring er meget stram mis og gummi, som normalt ikke er en god cocktail, hvis man er lidt over gns. Hun går virkelig op i at du er pære dansk! Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1023 Skrevet 31. Maj, 2019 Thai-fan72 skrev, den 29.5.2019 at 22:05: Jeg skrev med hende på mail i går, for at lave en aftale med hende en dag i nær fremtid. Hun var virkelig sød at skrive med (mail) og hun tilbød mig en tid i går, men jeg havde desværre en anden aftale. Uden at vide så meget om hende, kan jeg kun sige at jeg ser frem til at møde hende. Virker meget lige til, som jeg godt ka’ li’ det. Eneste bekymring er meget stram mis og gummi, som normalt ikke er en god cocktail, hvis man er lidt over gns. Hun går virkelig op i at du er pære dansk! Hendes mis er fin stram, men ikke så du behøver at frygte et gummi nedbrud. Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 2. Juni, 2019 Borende X skrev, den 28.5.2019 at 17:12: Det er sgu' rart at høre, at også muslimske piger har de menneskelige lyster, som alle andre har. Bravo. Muslimsk? Din racistiske fantasi løber løbsk. Det er derudover lidt af en tilsnigelse at kalde +35-årig for "pige". Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. Juni, 2019 Bebop skrev, for 39 minutter siden: Muslimsk? Din racistiske fantasi løber løbsk. Det er derudover lidt af en tilsnigelse at kalde +35-årig for "pige". Jeg har aldeles ingen racistisk fantasi. Det er dig, der interpolerer den i din egen tankegang. Jeg har således professionelt haft berøring med muslimske kredse i flere årtier, og her fornægtes den kvindelige sexualitet ofte af kvinderne selv. Hvad angår "piger", så er jeg blevet irettesat af glædespiger, når jeg har omtalt dem som damer eller kvinder. De vil selv kaldes piger. Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 2. Juni, 2019 Borende X skrev, for 3 timer siden: Jeg har aldeles ingen racistisk fantasi. Hvordan kan det så overraske, hvis "muslimske piger har de menneskelige lyster"? Og hvorfor slutter du refleksagtigt, at der overhovedet er tale om en muslim (det fremgår af den anden tråd, at det er der ikke og givet annoncens påstand ville det også være højest usandsynligt)? Borende X skrev, for 3 timer siden: Jeg har således professionelt haft berøring med muslimske kredse i flere årtier, og her fornægtes den kvindelige sexualitet ofte af kvinderne selv. Men tror du, at du som mand får adgang til kvindernes syn på deres seksualitet? Jeg vil foreslå dig at læse lidt om det, enten skønlitteratur eller faglitteratur om emnet. Skønlitterært fx: https://www.information.dk/kultur/2007/07/arabisk-kvindes-seksuelle-frigoerelse 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. Juni, 2019 Bebop skrev, for 3 minutter siden: Hvordan kan det så overraske, hvis "muslimske piger har de menneskelige lyster"? Og hvorfor slutter du refleksagtigt, at der overhovedet er tale om en muslim (det fremgår af den anden tråd, at det er der ikke og givet annoncens påstand ville det også være højest usandsynligt)? Men tror du, at du som mand får adgang til kvindernes syn på deres seksualitet? Jeg vil foreslå dig at læse lidt om det, enten skønlitteratur eller faglitteratur om emnet. Skønlitterært fx: https://www.information.dk/kultur/2007/07/arabisk-kvindes-seksuelle-frigoerelse Jeg vedgår, at jeg tog fejl m.h.t. omtaltes religion, men jeg fastholder, at jeg efter mange års arbejde har et indblik i den kulturs tankegang. At forbinde mig med racisme er for groft. Skulle jeg måske have skrevet dyriske lyster i stedet for menneskelige? Jeg har engang skrevet til dig, at du var møgubehagelig at debattere med, og et indlæg som det, du først leverede, udvisker kun vanskeligt et sådant indtryk. Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1189 Skrevet 2. Juni, 2019 Vi stopper afsporingerne her. Bryan Mills Del dette indlæg Link til indlæg