Hop til indhold
thedanishdude

Muligt snyd? Chanel på Frederiksberg

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat
thedanishdude skrev, for 1 minut siden:

Denne unge dame ville gerne mødes privat: Chanel

Men, men.... mod et mindre beløb - for at vise min seriøsitet - kan jeg få adressen.

Hustler?

 

Hold dig væk..!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Der er MEGET svindel og humbug på sugardaters for tiden. 

Piger der vil have forudbetaling og piger der forsøger at rulle en. Og rigtig mange der kun sælger billeder ol. Og så er der godt fyldt op med GP piger desværre. 

Det ligner at det er nogle få der står bag og har mange forskellige profiler. Ofte er taktikken med det samme at få en over på mail eller snap. 

Jeg tror jeg holder længere pause fra SD og vender først tilbage når der er blevet ryddet godt og grundigt op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg finder da også mange seriøse. 

Feks en sød pige som gerne ville med hotel (som jeg gir naturligvis) og så lige 5-8000 for hygge og EVT initimitet. Og ville ikke overnatte. 

Ugens tilbud! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig sarkasme. Jeg har også fundet seriøse og sobre piger. Men det var klart nemmere for et par år siden 

thedanishdude skrev, for 1 minut siden:

Jeg finder da også mange seriøse. 

Feks en sød pige som gerne ville med hotel (som jeg gir naturligvis) og så lige 5-8000 for hygge og EVT initimitet. Og ville ikke overnatte. 

Ugens tilbud! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
thedanishdude skrev, den 28.5.2019 at 12:14:

Denne unge dame ville gerne mødes privat: Chanel

Men, men.... mod et mindre beløb - for at vise min seriøsitet - kan jeg få adressen.

Hustler?

 

Måske, måske ikke!

Det ved du først når du har prøvet!!!

 

Hun har jo lov at have den betingelse hvis hun føler det er mere sikkert for hende. Men ville aldrig selv gøre det ................. igen :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 3 timer siden:

Måske, måske ikke!

Det ved du først når du har prøvet!!!

 

Hun har jo lov at have den betingelse hvis hun føler det er mere sikkert for hende. Men ville aldrig selv gøre det ................. igen :-(

Hvordan blivver det mere sikkert for hende at modtage et beløb først?

Det er snyd. Ikke andet-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
thedanishdude skrev, 1 time siden:

Hvordan blivver det mere sikkert for hende at modtage et beløb først?

Det er snyd. Ikke andet-

Tjah tror at RIGTIG MANGE piger oplever fyre der laver aftaler og så ikke dukker op, bare for at få pigens adresse osv. Så ved at få forudbetaling. er de ret sikre på at fyren holder aftalen!

Er nok klar over at de fleste af dem der beder om det ikke er reelle, men at dømme ALLE på flertallet er måske lidt snæversynet! Jeg har selv dummet mig en gang med det, men har også oplevet piger der krævede det og jeg så siden fandt ud af faktisk var OK nok

Redigeret af ViborgMand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
thedanishdude skrev, for 45 minutter siden:

Hvordan blivver det mere sikkert for hende at modtage et beløb først?

Det er snyd. Ikke andet-

Du ved tilsyneladende ikke en kæft om hvor mange virkelig underlige mænd disse piger møder. Mænd der gør alt hvad de kan, og jeg mener alt, for at snyde sig til gratis sexuelle ydelser. Med den viden forstår jeg sgu godt at de gør hvad de kan for at passe på sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er da enklere måder at gøre det på 

Jolly Roger skrev, den 8.6.2019 at 21:13:

Du ved tilsyneladende ikke en kæft om hvor mange virkelig underlige mænd disse piger møder. Mænd der gør alt hvad de kan, og jeg mener alt, for at snyde sig til gratis sexuelle ydelser. Med den viden forstår jeg sgu godt at de gør hvad de kan for at passe på sig selv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
thedanishdude skrev, for 2 timer siden:

Der er da enklere måder at gøre det på 

 

Hmm, så tror jeg dine ide’er vil blive modtaget med kyshånd;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 10 timer siden:

Hmm, så tror jeg dine ide’er vil blive modtaget med kyshånd;)

Man kan jo starte med at mødes på neutral grund - det koster jo kun en kop kaffe. Og det kræver ikke at man afslører nogen adresse. Det har jeg da gjort en del gange efterhånden, og det virker da.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
thedanishdude skrev, for 10 timer siden:

Man kan jo starte med at mødes på neutral grund - det koster jo kun en kop kaffe. Og det kræver ikke at man afslører nogen adresse. Det har jeg da gjort en del gange efterhånden, og det virker da.

Jo jo. Men nu gik ts’s spørgsmål jo ikke på at udlevere sin adresse. Men om man vil acceptere forudbetaling. Jeg tror at det er meget få sb’s der udleverer sin adresse før de møder sin date. Jeg har i hvert fald aldrig oplevet det og håber vel egentligt at de aldrig gør det. Til spørgsmålet om forudbetaling vil jeg sige nej. Men gerne ved mødets start og dermed give pigen (og en selv) chancen for at sige nej tak til sex. Jeg ved godt at det er et kontroversielt emne. Men jeg har aldrig haft grund til at fortryde. Dermed sikrer man sig at pigen har sex med en, ikke fordi hun bliver betalt for det, men fordi hun har lyst. Og i den forbindelse er det jo fløjtende ligegyldigt om hun sb’er eller gp’er, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 11 timer siden:

Jo jo. Men nu gik ts’s spørgsmål jo ikke på at udlevere sin adresse. Men om man vil acceptere forudbetaling. Jeg tror at det er meget få sb’s der udleverer sin adresse før de møder sin date. Jeg har i hvert fald aldrig oplevet det og håber vel egentligt at de aldrig gør det. Til spørgsmålet om forudbetaling vil jeg sige nej. Men gerne ved mødets start og dermed give pigen (og en selv) chancen for at sige nej tak til sex. Jeg ved godt at det er et kontroversielt emne. Men jeg har aldrig haft grund til at fortryde. Dermed sikrer man sig at pigen har sex med en, ikke fordi hun bliver betalt for det, men fordi hun har lyst. Og i den forbindelse er det jo fløjtende ligegyldigt om hun sb’er eller gp’er, 

Jamen for mig er det også ok at give penge forud. Ved mødets start, men bare ikke inden man overhovedet har set hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
thedanishdude skrev, for 14 timer siden:

Jamen for mig er det også ok at give penge forud. Ved mødets start, men bare ikke inden man overhovedet har set hende. 

Jamen så er vi jo fuldstændigt enige:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...