Hop til indhold

Hvem bruger lokalerne Sweet Sophie er i i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej, 

er der nogen der ved hvem der holder til i lokalerne i Aalborg midtby hvor Sweet Sophie plejer at holde til når hun er så langt nord på? 

På forhånd tak

Skrevet

Svært p.t. lige at se, hvilke piger der er på stedet i øjeblikket. 

Ingen fotos på annoncelight med det klassiske spejl i baggrunden.

Nogle bud på, hvem der er på adressen nu? 

Skrevet

Jeg har engang set Monika gå fra stedet i civil, så kan godt være hun er samme sted. Har dog aldrig besøgt hende, så skal ikke kunne sige det med sikkerhed.

Men hvis i forventer oplevelser på niveau med Sweet Sophie, bare fordi de arbejder samme sted, så er jeg bange for i bliver skuffet ;)

Skrevet

Nogen der ved hvornår Sophie kommer tilbage til Aalborg? 

Skrevet
Bacchus skrev, for 7 minutter siden:

Nogen der ved hvornår Sophie kommer tilbage til Aalborg? 

Hun sagde i starten af juni til mig i hvert fald, men har ikke præcis dato. Formentlig allerede i næste uge.

Skrevet
Giggity skrev, for 6 timer siden:

Jeg har engang set Monika gå fra stedet i civil, så kan godt være hun er samme sted. Har dog aldrig besøgt hende, så skal ikke kunne sige det med sikkerhed.

Men hvis i forventer oplevelser på niveau med Sweet Sophie, bare fordi de arbejder samme sted, så er jeg bange for i bliver skuffet ;)

Monika har sin egen lejlighed i byen ikke så langt derfra. Tror til gengæld hun til tider kender nogle af de andre piger i lejligheden her det handler om. Så hun var sikkert bare på besøg. 

Skrevet
Smiley5 skrev, for 5 minutter siden:

Der er så også det der er mindst lige så godt som Sweet Sophie, faktisk lidt bedre i mine øjne, nemlig Nicole som desværre ikke kommer mere, men det er generelt et super godt sted, jeg tror ikke jeg har hørt noget negativ om stedet før.

Den er jeg med på - er selv kæmpe fan af Nicole og ked af hun ikke kommer mere. Men har nu også besøgt en håndfuld andre piger samme sted, hvor oplevelsen ikke var i nærheden af de 2 skønheder. Så selvom det er et dejligt sted med gode minder, så er det i sig selv ingen garanti.

Skrevet

Jeg har besøgt Nicole og Sophie på stedet. De er begge to toppen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.