Sofiestudine9000 9 Skrevet 27. Maj, 2019 Hej derude! Er der interesse til et frækt og hyggeligt gangbang på Kristi Himmelfartsdag, nu på torsdag? Det foregår i diskrete omgivelser hos en ven. Adressen fremsendes til de deltagende, når arrangementet bekræftes endeligt. Pris: 1000 kr. for 2 timer. Jeg tilbyder: Oral uden gummi, såfremt du er renlig og rask Sluger naturligvis Samleje med gummi. Det sørger jeg for. Har du særlige krav til gummiet (størrelse f.eks.) så medbringer du selv Kys og kæl, okay Ingen analsex, da det gør nas Om mig: Sød og frisk dansk studine på 25 år Sådan lidt "naboens datter" agtig 166 cm høj 80 kg (så har lidt former) Krav for at kunne deltage: Du er 35 år eller ældre Du er ikke-ryger Højde og vægt hænger nogenlunde sammen Du er dansk af udseende og taler dansk Du har pli, er ordentlig, velsoigneret, normal og seriøs Har jeg glemt noget? Så skriv, ellers ser jeg frem til din tilmelding i en personlig besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mika13 2 Skrevet 27. Maj, 2019 shame i would have love to participate but i'm french.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 28. Maj, 2019 Waaaaa jeg Italiensk, men bor i Danmark 20 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 3. Juni, 2019 Var der nogen, som var med her, som kan berette om oplevelsen?:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gimbel Skrevet 4. Juni, 2019 Hvorfor er dette gået forbi min næse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg