Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Manao for nylig. Sød og venlig. Billeder passer. Ok massage - ok blow. Men pirring kan hun ikke finde ud af. Eneste minus jeg kan komme i tanke om. Nå ja - så er stedet det mest indiskrete man overhovedet kan opdrive. Det trækker desværre også lidt ned

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

lovingboobs skrev, for 7 timer siden:

mest indiskrete man overhovedet kan opdrive

Det er ikke være end de andre steder i Vejle! Ned bagved S-stationen liggere der 2 kliniker de er betydeligt være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Manao her ved middagstid.

Hun ser ud som på billederne, lidt hemmelighedsfuld og spændende. Købte 30 min sex. Startede fint med kælen, øko blow og 69. Hun er helt glat og spinner som en mis. Gode lyde uden at overgøre.

På med gummi, mig stående og hende med vidt spredte ben på briksen. Skiftevis et fast greb på IKKE øko bryster og ellers på hendes inderlår så det var muligt at komme helt i bund.... Jeg kunne derfor styre tempoet og der blev ikke brug for glidecremen. Hun blev mere og mere våd og ud fra vejrtrækningen og rødme på halsen, var jeg vist ikke den eneste som nød det. Alt godt får en ende, et hurtigt bad, så den anden pige på stedet ( lidt ældre end Manao men stadig fit og indbydende ) og så videre.

Gentagelse absolut....

Pigen 8/10

Stedet og lokaler 7/10, lugtede selvfølgelig af thaimad, men det synes jeg også altid der gør andre steder. Lidt varmt i rummet og blev ikke bedre af at jeg lavede alt arbejdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...