Hop til indhold
Watanabe

Nina Thai Massage Herning/Bording/Silkeborg

Recommended Posts

Kan anbefale Nina i Bording. Hun er sød og smuk, billederne er hendes, og alderen stemmer*) Alt i annoncen stemmer. Hendes tantramassage og B2B er en oplevelse for guder. Priserne er helt som standard, måske en anelse lavere. Der er mulighed for bad. Annoncen er på dansk, men hun er ikke helt hjemme i det. Engelsk går lidt bedre. Jeg har mødt et par nitter i Thaimassage branchen, som har skræmt mig lidt fra at prøve nye piger, men hende her vil jeg gå tilbage til med stor glæde. Vær god ved hende.

https://annoncelight.dk/showad/266533

*) Hvordan jeg ved det med alderen? Det ved jeg heller ikke. men da jeg mødte hende under et andet navn for 3 år siden, opgav hun sin alder til 29 år. Nu siger hun 32. Det tror jeg på efter at have mødt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps.. kan bekræfte den gode anmeldelse.. jeg har haft fornøjelsen af Nina da hun var i Lem på Salling.. ( og ja, det hedder byen) Lækker krop, og meget velsiddende bryster, hun virkeligt forstår at bruge i b2b;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gil3tte

Var tæt på at besøge hende i Bording, men stedet og ikke mindst indgangen ud til en velbefærdet landevej virkede afskrækkende på mig.

Eller selve indgangen ligger måske mere diskret end jeg er klar over?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gil3tte skrev, for 3 timer siden:

Var tæt på at besøge hende i Bording, men stedet og ikke mindst indgangen ud til en velbefærdet landevej virkede afskrækkende på mig.

Eller selve indgangen ligger måske mere diskret end jeg er klar over?

Det er rigtigt, at indgangen ligger ca. 50 meter fra en befærdet landevej, så hvis du har en meget letgenkendelig bil eller statur, så skal du nok undgå stedet i dagslys. Men der er ingen lysende neonskilte, som afslører, hvem du besøger på stedet. Det var diskret nok for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Watanabe skrev, for 15 timer siden:

Kan anbefale Nina i Bording. Hun er sød og smuk, billederne er hendes, og alderen stemmer*) Alt i annoncen stemmer. Hendes tantramassage og B2B er en oplevelse for guder. Priserne er helt som standard, måske en anelse lavere. Der er mulighed for bad. Annoncen er på dansk, men hun er ikke helt hjemme i det. Engelsk går lidt bedre. Jeg har mødt et par nitter i Thaimassage branchen, som har skræmt mig lidt fra at prøve nye piger, men hende her vil jeg gå tilbage til med stor glæde. Vær god ved hende.

https://annoncelight.dk/showad/266533

*) Hvordan jeg ved det med alderen? Det ved jeg heller ikke. men da jeg mødte hende under et andet navn for 3 år siden, opgav hun sin alder til 29 år. Nu siger hun 32. Det tror jeg på efter at have mødt hende.

Hun ser lækker ud... Hvad koster 1 time med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, for 10 timer siden:

Hun ser lækker ud... Hvad koster 1 time med hende?

Ring eller skriv til hende så får du oplyst   .  Nød besøget til en gang tantra og lidt hjælp  sf. Nu skifter hun adresse i den nærmeste tid, så efter det har fået oplyst så er der mulighed for diskret parkering i området

Del dette indlæg


Link til indlæg
knold skrev, for 53 minutter siden:

Nu skifter hun adresse i den nærmeste tid, så efter det har fået oplyst så er der mulighed for diskret parkering i området

Er det nye sted stadig i Bording-området?

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, den 28.5.2019 at 20:38:

Hun er lige flyttet ind i Silkeborg C

Var netop forbi det nye sted, og det var en rigtig god oplevelse. Nina er sød og dejlig, fik 60 minutters tantra for 600. Rigtig god afslutning på en lang arbejds uge. 

Fint badeværelse, der er rent og lækkert ligeså i massagerummet. Der var dog ret varm, men hun fandt en blæser frem og det hjalp gevaldigt. 

Gentagelse 100%.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 7 timer siden:

Var netop forbi det nye sted, og det var en rigtig god oplevelse. Nina er sød og dejlig, fik 60 minutters tantra for 600.

Det lyder som et super tilbud. Er det inklusiv HJ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtvestagurken skrev, for 5 timer siden:

Det lyder som et super tilbud. Er det inklusiv HJ? 

Ja, tror det er helt normal pris på stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hugewatergun skrev, for 1 minut siden:

Hun er dsv flyttet igen.

Jeg havde ellers overvejet at besøge hende.

Ved du hvor hun er flyttet hen og om hun stadig "arbejder"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var så sød at skrive, at hun er i Ejstrupholm fra den 10 - 20. juni... Så der har i hende for jer selv ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 9 timer siden:

Hun var så sød at skrive, at hun er i Ejstrupholm fra den 10 - 20. juni... Så der har i hende for jer selv ;-)

Nej...Hun flytter til LEMVIG SØNDAG har hun skrevet til mig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
NUCH2019 skrev, for 18 timer siden:

Nej...Hun flytter til LEMVIG SØNDAG har hun skrevet til mig!

Hun flytter noget rundt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...