Hop til indhold
Guest Pedro38

Kvinde i kassebil - Randers

Recommended Posts

Pedro38 skrev, for 1 time siden:

Billigt er det i hvert fald,

Men en timepris mellem 1600 og 2000

Blow med slug 400kr❤️15 min cocktail 500kr❤️

, vil jeg nu ikke betegne det som billigt - men interessant concept og lidt i stil med tidligere efterlysninger herinde af piger med Mobilhomes ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været forbi og Oplevelsen var nu egentlig lidt blandet Sexen var vel ok men måske havde jeg forventet noget andet end hva det var

Normalt besøger jeg gp'er der er noget yngre men ville for en gangs skyld prøve om alder og erfaring hang sammen (i mine øjne gjorde det ikke i dette tilfælde) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wolfen0204 skrev, for 15 minutter siden:

Har været forbi og Oplevelsen var nu egentlig lidt blandet Sexen var vel ok men måske havde jeg forventet noget andet end hva det var

Normalt besøger jeg gp'er der er noget yngre men ville for en gangs skyld prøve om alder og erfaring hang sammen (i mine øjne gjorde det ikke i dette tilfælde) 

Hvordan fungerer det med bilen ?? Holder hun med liften nede og bagsmækken åben når man ankommer ?

Måske det skal prøves hvis hun kommer i nærheden en dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle der i overskriften ikke have stået "Kussebil"? Danskkundskaberne bliver sgu' da også ringere og ringere :P:D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er en kasse bil jo ikke nødvendigvis med lift 

Der er bagdøre og en skydedør i siden og så står der en seng der inde til at udfolde sig på...

Da jeg kom sad hun på førersædet og hoppede så ud og tog imod mig da jeg kom og åbnede sidedøren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...