Guest Pedro38 Skrevet 27. Maj, 2019 Hej Nogen, der har input på hende her? https://annoncelight.dk/showad/276085 Billigt er det i hvert fald, men hvordan er oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14004 Skrevet 27. Maj, 2019 Pedro38 skrev, for 1 time siden: Billigt er det i hvert fald, Men en timepris mellem 1600 og 2000 Blow med slug 400kr❤️15 min cocktail 500kr❤️ , vil jeg nu ikke betegne det som billigt - men interessant concept og lidt i stil med tidligere efterlysninger herinde af piger med Mobilhomes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen8000 19 Skrevet 31. Maj, 2019 Nogen der har været heldig og besøge hende , kunne se hun er i Låsby i dag har prøvet at få kontakt uden heldig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 41 Skrevet 2. Juni, 2019 Har været forbi og Oplevelsen var nu egentlig lidt blandet Sexen var vel ok men måske havde jeg forventet noget andet end hva det var Normalt besøger jeg gp'er der er noget yngre men ville for en gangs skyld prøve om alder og erfaring hang sammen (i mine øjne gjorde det ikke i dette tilfælde) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 588 Skrevet 2. Juni, 2019 Wolfen0204 skrev, for 15 minutter siden: Har været forbi og Oplevelsen var nu egentlig lidt blandet Sexen var vel ok men måske havde jeg forventet noget andet end hva det var Normalt besøger jeg gp'er der er noget yngre men ville for en gangs skyld prøve om alder og erfaring hang sammen (i mine øjne gjorde det ikke i dette tilfælde) Hvordan fungerer det med bilen ?? Holder hun med liften nede og bagsmækken åben når man ankommer ? Måske det skal prøves hvis hun kommer i nærheden en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. Juni, 2019 (edited) Skulle der i overskriften ikke have stået "Kussebil"? Danskkundskaberne bliver sgu' da også ringere og ringere Redigeret 2. Juni, 2019 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wolfen0204 41 Skrevet 3. Juni, 2019 Nu er en kasse bil jo ikke nødvendigvis med lift Der er bagdøre og en skydedør i siden og så står der en seng der inde til at udfolde sig på... Da jeg kom sad hun på førersædet og hoppede så ud og tog imod mig da jeg kom og åbnede sidedøren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg