Hop til indhold
Mr_Swingking

GPere på EG..

Recommended Posts

Jamen, jeg har med vilje valgt ikke at annoncere - jeg foretrækker at falde i snak med folk herinde i stedet - og måske bevæger det sig så i retning af et møde - måske ikke  :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg godt forstå.. Er også hyggeligt og bedst... Men et jo lidt trist, hvis nu jeg bliver totalt forelsket i dig. Og du så er I Ikast . Eller nåwet :o

Redigeret af Mr_Swingking

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen, hvis du bliver interesseret i en GP herinde, så henvender du dig jo bare i beskeder... så får du såmænd nok svar tilbage :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

altså @MizzAnne - man kan jo sagtens blive interesseret i personen bag nick´et, og skrive frem og tilbage :wub:

for så bagefter få et link til en annonce og det så viser sig, at f.eks du sidder i Ikast :-) Eller du er for ung/gammel/tyk/tynd/slave/sadist/kun-tænder-på-animalsex what not :huh:

Min pointe med denne tråd er, hvorfor ikke have et link til en annonce? og så bagefter kan man .. læs: jeg... skrive en PB på EG for at høre nærmere? Så er mine forudsætninger som kunde jo på plads. Selvom det er hyggeligt, og at jeg nyder det skrevne sprog, så kan man .. læs:jeg .. godt sidde bagefter og bande, fordi tingene ikke flasker sig mht. alder, preferencer, lokation m.m.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, 1 time siden:

Er jo nok mest til pigerne.. Men hvorfor er der så mange af jer herinde, som ikke har link til en annonce, når man.. Læs:jeg.. Klikker På jeres profil herinde? 

Det afhænger vel af hvad ens formål er.  Skal profilen bruges til at promovere ens markedsmæssigt giver det fin mening at linke til annonce.  Skal profilen derimod primært bruges til debat kan være fornuftigt nok at adskille forretning og debat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ivanhoe

Måske er der også økonomi i det for pigerne, hvis der skal betales for at linke til annonce, kender ikke selv systemet.

Mange af pigerne laver også lidt “PR” for dem selv gennem selfie trådene. Er klar over det er udenfor trådstarters spr.

@MizzAnne tråd er da ret indbydende, for ikke at nævne SlemmeLine, som dog ikke er aktiv Gp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ivanhoe skrev, for 45 minutter siden:

Måske er der også økonomi i det for pigerne, hvis der skal betales for at linke til annonce, kender ikke selv systemet.

Mange af pigerne laver også lidt “PR” for dem selv gennem selfie trådene. Er klar over det er udenfor trådstarters spr.

@MizzAnne tråd er da ret indbydende, for ikke at nævne SlemmeLine, som dog ikke er aktiv Gp.

Kan jo godt være, at du har ret i, at der er noget økonomi i det... Og har det præcis som dig... Men bliver jo fristet af pigerne herinde.. -_-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

Kan kun tale for mig selv, men jeg annoncerer ikke, fordi jeg kun er deltids og derfor kun kan træffes ganske få dage om måneden. Hvis man vil mig noget, må man sende en mail eller en PM.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...