Hop til indhold

Recommended Posts

Hey newpussyhunter2 

Du er gået glip af noget. Jeg besøgte hende i onsdags, hvilket så åbenbart var hendes sidste dag i byen i denne omgang.  Derfor er der ikke noget link til hende mere, MEN hun kommer tilbage i juli, så glæd dig. Det gør jeg

Jeg fik hurtigt en aftale på plads om formiddagen og fandt hende uden bøvl på den kendte adresse. Jeg tog en time ( hvorfor mindre når der var udsalg - 700!) og hold da op en skøn og dejlige en. Hun er sindsygt lækker. Petit, små fine bryster, en mis som er gudeskøn og en røv, som jeg kunne have ligget og kigget på hele timen. Hun er super køn med sort hår og brune øjne og en meget indbydende mund. Billederne lyver ikke!

Selv mødet var over al forventning. Jeg startede med at kæle og kærtegne hende, og det havde så absolut sin virkning. Hun virkede tændt. Jeg skiftevis slikkede og suttede hendes bryster, kyssede hende og slikkede hendes mis. Hun spredte villigt benene og gjorde alt for, at jeg kunne komme til med tungen dybt oppe i hende. Hun brugte også sine fingre på sig selv, hvilket i mine øjne er et tegn på lyst. Og så var det ellers bare af med underhylet og modtage et lækkert økoblow, mens jeg lå hen over hende og stadig slikkede hende. Det var sgu svært at stoppe, men kondomet kom på og så knep indtil jeg kom, som jeg ikke er kommet længe.  Hold da op!  Vi lå lidt tid med min pik og et kondom, der var godt fyldt op oppe i hende. Efter lidt aftøring og en knude på kondomet, skulle der lades op igen. Hun frøs sagde hun og puttede sig ind til mig. Hvad fanden kan mand gøre i sådan en situation andet end at kramme og holde hende tæt ind til sig. Og i øvrigt kæle med hendes skønne røv. Sådan lå vi lidt hvorefter hun spurgte om jeg var klar til mere sex. Helt ærlig nød jeg bare lige at ligge der med hende tæt og bare småsnakke lidt. Hendes engelsk er ikke fremragende, så hold det enkelt og tal langsomt. Da der pludselig kun var 10 min. tilbage kunne jeg godt se, at en fuld omgang mere nok ikke villle lykkes, så jeg slikkede hende lidt igen og nød hendes vidunderlige røv. 

Alt i alt en mega fed oplevelse, som bare skal gentages, når hun kommer tilbage.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...