Hop til indhold
Guest tzatiki

Olivia til 0 - og red(d)et af Mia

Recommended Posts

Guest tzatiki

Jeg havde bestilt tid hos Olivia https://annoncelight.dk/showad/275740 på en sms, der ikke kunne misforståes. Jeg fik da også den nærmest obligatoriske besked "Please confirm 20 minutes before you come". Det gjorde jeg så. Da uret rundede det aftalte tidspunkt, skrev jeg igen og spurgte om jeg kunne gå til adressen. Der kom et svar noget tid efter. Jeg skulle vente. Hun var ude at shoppe!! Selvom jeg sad og svedte i bilen og fik min tålmodighed sat på prøve, så bevarede jeg det gode humør og den gode tone. Indtil der var gået 40 minutter!  Det er simpelthen bare ikke godt nok.

Jeg var godt irriteret og havde opgivet, men jeg besluttede mig lige for at sende en hurtig sms til en anden pige på stedet: https://annoncelight.dk/showad/275173

Der var jeg alligevel heldig. Hun svarede hurtigt og havde tid. Jeg blev mødt i døren af Mia med et dejligt imødekommende smil. Mia er uden tvivl hende på billederne. Dejlig ung krop med en smuk rund numse. Jeg bestilte en halv time uden noget ekstra. Det var godt nok billigt. En rigtig sød pige, der er "berøringsvenlig" og serviceminded, viser interesse og giver komplimenter ;). Og således endte det hele alligevel godt. 

Redigeret af tzatiki
ny overskrift

Del dette indlæg


Link til indlæg

Træls oplevelse med Olivia, men heldigt du fandt en anden så..da jeg besøgte Olivia der var der ingen slinger i valsen, hun sms’ede som en anden teenage tøs :D

Det fik mig egentlig til at tænke på hvad folk der er gift mon gør ?..jeg synes pigerne er blevet meget mere personlige end førhen, jeg har også prøvet at sidde og ringe lidt rundt, hvis telefonen ikke bliver taget så ringe til en anden osv..og pludselig længe efter kommer der lige en listig SMS ind, med en pige der gerne vil lave en fræk aftale, ikke så heldigt hvis ens dame lige finder sådan en besked, tænker jeg ? :wink:

Nå Sorry, det var et sidespring..hende Mia du linker til findes ikke mere, hun lød ellers meget spændende.

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 4 timer siden:

hvis ens dame lige finder sådan en besked, tænker jeg

Man har en bollefon. I mit tilfælde en mildt sagt gammel, men fuld funktionsdygtig Nokia med et taletidskort. Den står næsten altid på lydløs, bliver slukket når jeg ikke er på jagt, ligger i bunden af min arbejdstaske og har en kode som absolut ikke siger kone eller kollegaer noget. Man kan jo altid sige at det er en glemt reservetlf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Mr Black skrev, for 5 timer siden:

Træls oplevelse med Olivia, men heldigt du fandt en anden så..da jeg besøgte Olivia der var der ingen slinger i valsen, hun sms’ede som en anden teenage tøs :D

Det fik mig egentlig til at tænke på hvad folk der er gift mon gør ?..jeg synes pigerne er blevet meget mere personlige end førhen, jeg har også prøvet at sidde og ringe lidt rundt, hvis telefonen ikke bliver taget så ringe til en anden osv..og pludselig længe efter kommer der lige en listig SMS ind, med en pige der gerne vil lave en fræk aftale, ikke så heldigt hvis ens dame lige finder sådan en besked, tænker jeg ? :wink:

Nå Sorry, det var et sidespring..hende Mia du linker til findes ikke mere, hun lød ellers meget spændende.

Ja, jeg ved heller ikke, hvorfor hun leverede den service. Jeg er ellers både meget tydeligt, kortfattet og venlig i min kommunikation og har faktisk ikke prøvet at blive "brændt af" før.

Ved ikke hvorfor Mia har skiftet link, men kan da se at hendes annonce er aktiv i dag: https://annoncelight.dk/showad/275003

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 3 timer siden:

Man har en bollefon.

Godt navn... :) Sådan en har jeg også. Men det er nu mere for diskretionens skyld. Slukket når jeg ikke er på "fisserov".

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 21 minutter siden:

diskretionens skyld

Ja det er nu bestemt også en grund for mig, og jeg har den også slukket undtagen når jagten går ind

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okaey, det må være træls..livet er bare SÅ meget nemmere som single :P

og jeg synes personligt at Olivia skal have lov at handle ind, selvom det selvfølgelig er dumt af hende at aftale tider mens hun er ude og shoppe..jeg tror bare ikke de tænker så langt, det er jo ikke sådan et helt normalt 37 timers job, har man penge på lommen er livet fedt og har man ikke må man lave nogle.

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 18 timer siden:

Ja, jeg ved heller ikke, hvorfor hun leverede den service.

Jeg havde en ret parallel oplevelse - se anmeldelse af 20/3. Havde aftale hos Olivia, denne blev udskudt x flere, og til sidst, da jeg havde besluttet at køre, kom sma om at nu var hun klar.

Det var Candy der åbnede, men hun fastholdt at hun var Olivia, og hun så ganske sød ud. Jeg troede at Olivia bare havde 2 annoncer med 2 navne, men de har da taget røven på mig. Candy var også ganske dejlig at være sammen med, og så godt ud, men har desværre ganske mange tatoo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...