Esbjerghanhund 360 Skrevet 26. Maj, 2019 https://annoncelight.dk/showad/261384 Svende, jeg kan genkende dette flotte ansigt fra tidligere annoncer, men nogle der kan sige noget om hende? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Token Skrevet 26. Maj, 2019 Milana kan du roligt besøge. Jeg har kun én dårlig ting at sige om hende, - og det er at det er ALT for længe siden hun har været i det nordjyske. Omvendt kan man sige at var hun fast der, - så ku i snart se mig i luksusfælden....:-)) Milana er en rigtig sød pige, - billederne er 110% ægte. Hun har lige fået bygget til mejeriet til de lækreste bryster. Hendes fast superperfekte lille røv er en ren fornøjelse at se på i doggy. Tilmed er hun altid i godt humør og er kort sagt en man ønsker at tage med hjem.....ak bare hun snart kom nord på. Hun får min absolut bedste anbefaling, så bare kom afsted og del med os andre hvordan det gik. Jeg siger bare god fornøjelse!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deli 82 Skrevet 27. Maj, 2019 Enig med Token Milana får også mine anbefalinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg