Hop til indhold
DKFyr

Maja Odense

Recommended Posts

Halløj

Sidste gang Maja var i Odense (som er ved at være en måneds tid siden), havde jeg overvejet at bestille tid efter de gode anmeldelser hun havde fået, tiden løb desværre lidt ud i sandet, men lykken ville være mig bi, så kunne jeg idag se at hun igen var at finde i Odense.

Jeg skrev en sms til hende og spurgte om hun havde tid om en times tid, hun skrev tilbage at jeg skulle skrive 20 minutter før jeg kom, efter hendes anvisninger gjorde jeg det og skrev til hende igen da jeg var uden foran adressen, mht. adressen er det ikke den mest diskrete, men nu når det er bolig blokke går jeg ud fra folk er vant til at folk kommer og går.

Jeg blev lukket ind via døren og gik op til lejligheden og sagde goddag, jeg blev vist indenfor og fik taget tøjet af, mens Maja gjorde sig i stand på toilettet. Jeg fik tilbudt bad, men takkede nej da jeg havde gjort det hjemmefra, det skal jo ikke tage fra tiden jeg havde tænkt mig at bruge med hende ;) 

Hun starter ud med et bj uden gummi, wow, det er hun, ja undskyld sproget, fucking god til, det lod til hun kunne mærke når presset på kanonen blev for højt, i det hun stoppede engang imellem og grinte.

Vi gik over til lidt "titty fuck" af mangel på bedre udtryk :?: og sluttede af med en missionær, blev tilbudt at tage hende bagfra men det er ikke så meget mig.

Der gik ikke længe før jeg måtte overgive mig til de højere magter, det endte i dele med at tage cirka 15 minutter, havde bestilt 30, men det var nok mere min egen skyld det ikke tog længere.

Jeg gik derfra lettet og tilfreds, kan klart anbefale hende, en plus size med nogle dejlig store bryster og et virkeligt sødt smil.

https://annoncelight.dk/showad/257986

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hum ser sgu bare så cute ud. Lidt fake med de der store øjenvipper, men sød og blød så det klør i fingrene. Dejligt at høre hun kan sit kram.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...