Hop til indhold
The visitor

open minded, attractive, sexy, sensual Odense 24H

Recommended Posts

Nej fordi billederne er for modelagtige. Men besøg hende da. Engang imellem finder man jo pigen der åbner kønnere end hende på billederne, og du kan jo bare vende om i døren. Lad høre fra dig hvis du besøger hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er der nok ikke andet end fantasien til fælles m bilederne,- men jeg er da ikke bedre end nogen andre.... jeg er også svært fristet.... hvis nu.

Hvis jeg kan tage mig sammen til en lille visit så giver jeg en melding.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg aflagt et besøg hos "Alice" - Hun sagde godt nok hun hed Alice, men hun ligner på ingen måder kvinden på billederne.
Hun er i hvert fald +20 /+30 kg større, jeg blev meget skuffet....
Derudover så skriver hun i annoncen at hun gir owo, altså Oral without, det argumenterede hun for det kostede 200,- ekstra.
*DET VAR NOK DEN VÆRSTE OPLEVELSE JEG TIL DATO HAR FÅET - SÅ SPAR PENGENE ELLER FIND EN ANDEN*

God dag derude - The Visitor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Din anmeldelse lugter altså af fup. 

Du har oprettet profil for 23 timer siden, stiller et spørgsmål for at virke mere troværdig og vupti så har du valgt netop denne pige uden at andre har rost hende i dit opslag. 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 38 minutter siden:

Din anmeldelse lugter altså af fup. 

Du har oprettet profil for 23 timer siden, stiller et spørgsmål for at virke mere troværdig og vupti så har du valgt netop denne pige uden at andre har rost hende i dit opslag. 

Man skal jo også have lov at starte på et eller andet tidspunkt. Jeg tror bestemt at der er mange falske anmeldelser på EG, men en skal jo være den første, også for nye medlemmer, så vi skal da også passe på at mistænksomheden ikke skræmmer nye væk

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, 1 time siden:

Man skal jo også have lov at starte på et eller andet tidspunkt. Jeg tror bestemt at der er mange falske anmeldelser på EG, men en skal jo være den første, også for nye medlemmer, så vi skal da også passe på at mistænksomheden ikke skræmmer nye væk

Nemlig. Det er jo før set at ellers gamle og meget aktive medlemmer har været lige friske nok på tastaturet... Tsk tsk tsk....

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 3 timer siden:

men en skal jo være den første

Det er ikke ment som om at en gang skal være den til at skrive falske anmeldelser, men til at skrive sin første anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
stein skrev, for 3 timer siden:

Man skal jo også have lov at starte på et eller andet tidspunkt. Jeg tror bestemt at der er mange falske anmeldelser på EG, men en skal jo være den første, også for nye medlemmer, så vi skal da også passe på at mistænksomheden ikke skræmmer nye væk

Jo jo, det er da rigtigt. Fandt det bare påfaldende, at det ikke blot var The Visitors første anmeldelse, men at han var nyt medlem og pointerer i sin anmeldelse, at det er "den værste oplevelse til dato" (altså ikke en nybegynder").....men lad det nu ligge.....ellers må en af os jo tage på et besøg hos denne Alice :D

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, 1 time siden:

(altså ikke en nybegynder")

Man kan jo godt begynde pigebesøg før man opdager ER. Jeg tror jeg har besøgt 75 før jeg lidt tilfældigt opdagede ER.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt +10 kvinder før jeg oprettede en bruger forleden. Jeg blev mistænksom og ønskede ikke at spilde min tid med at gå forgæves. 

Derfor skrev jeg herinde, for at se om nogle havde været forbi hende.

Hvis i kiggede hendes billeder i går, vil i se at de er ændret i dag. Jeg rapporterede hendes billeder, da jeg følte mig snydt efter besøget i går.

Så ingen falske anmeldelse herfra, tværtimod anmelder jeg en falsk profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Årgang1973 skrev, for 22 minutter siden:

Det er meget normalt at superfransk koster 200 kr mere. I hendes annonce står der også at der er flere ting som er Extra.

Ja det er meget normalt, men lige så normalt er det at det er med i priser. Der står i hendes annonce at det er incl. hvilket The visitor også skriver i hans anmeldelse. Så kan godt forstå det pisser ham lidt af at han skulle betale ekstra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 minutter siden:

Ja det er meget normalt, men lige så normalt er det at det er med i priser. Der står i hendes annonce at det er incl. hvilket The visitor også skriver i hans anmeldelse. Så kan godt forstå det pisser ham lidt af at han skulle betale ekstra 

Ikke for at være en dick... fortæl mig lige hvor det står henne?... Vil lige sige, jeg kender ikke pigen og aldrig været der :D

 

PRICES ABOVE INCLUDE: Kissing, Real gfe, owo, Ball Lick, 69, Multiple sex positions, massage, Sexy Lingerie and Shower service.
For other extra services (Deep French Kising, cim/cob/cof, anal, Deep Throat, RIM on you etc) please let me know about what you’d like more.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The visitor skrev, for 2 timer siden:

Har besøgt +10 kvinder før jeg oprettede en bruger forleden. Jeg blev mistænksom og ønskede ikke at spilde min tid med at gå forgæves. 

Derfor skrev jeg herinde, for at se om nogle havde været forbi hende.

Hvis i kiggede hendes billeder i går, vil i se at de er ændret i dag. Jeg rapporterede hendes billeder, da jeg følte mig snydt efter besøget i går.

Så ingen falske anmeldelse herfra, tværtimod anmelder jeg en falsk profil.

Er billederne så rigtige nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...