Hop til indhold
denunge

Trans Lucy, Aarhus

Recommended Posts

Var forbi hende for nyligt.

https://annoncelight.dk/showad/262173

Billederne er hende.

Der blev aftalt en halv time med lidt af hvert. Der blev bedt om alt med kondom, og det blev respekteret, så ved ikke om der tilbydes noget uden...

Hun kysser - men som jeg fandt ud af bagefter, så smitter hendes læbestift rimelig meget af! Så godt at jeg fik tjekket mig selv i spejlet inden jeg forlod stedet...

Hun blev hurtigt naturligt hård fra helt slap tilstand, og havde en pæn tyk størrelse af en ladyboy - men selvom hun fik at vide at hun skulle være forsigtig, blev der bare presset hårdt og dybt på, da hun startede den græske.

Så kan bestemt IKKE anbefale hende til en nybegynder, da hun er lidt for voldsom. Det er ikke blid kæreste sex, men rimelig hardcore.

Derudover var der antydninger af skægstubbe i både ansigt samt på brystkassen. Nogle ordentlig hårde silikone kasser, med meget små nipples, som dog reagerede, når der blev slikket på dem.

Der var mulighed for bad både før og efter.

Vender jeg tilbage? Nej, ikke til hende, da jeg går efter mere blid behandling.

Spørg hvis I vil vide mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...