Hop til indhold
BTB

Patong - Phuket - Thailand

Recommended Posts

Jeg skal til Thailand for første gang i januar og jeg skal bo nær Patong på Phuket.

Jeg har på nettet fundet frem til Christin Massage hvor jeg helt klart skal prøve en soapy massage. Video af stedet, ikke massagen

Er der nogen der har prøvet Christin Massage?

Når man får massage i Thailand (normal eller med ekstra) giver man så drikkepenge til den dame som man er blevet betjent af?

Er der noget, der kan anbefale andre steder i eller nær Patong?

Er der andre gode råd?

Jeg skal nok komme med en beskrivelse når jeg kommer hjem.

Mvh

BTB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man får massage i Thailand (normal eller med ekstra) giver man så drikkepenge til den dame som man er blevet betjent af?

I lande som fx Tahiland vil jeg altid give drikkepenge (10-20%) hvís ydelsen har levet op til mine forventninger.

Særlig god service vil ligeledes øge drikkepengene, det er ikke unormalt jeg giver op mod 50% til en pige som har givet en oplevelse ud over det sædvanlige.

I fx. Tyskland og Danmark metaler jeg prisen og giver kun drikkepenge, 10-20%, for særlig god service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret, det er godt at vide. :)

Gælder de 10-20% op til 50% også for thai massage på stranden (koster 300 bath har jeg fået at vide) samt også når man er ude og spise?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Tak for svaret, det er godt at vide. :)

Gælder de 10-20% op til 50% også for thai massage på stranden (koster 300 bath har jeg fået at vide) samt også når man er ude og spise?

50% ekstra? Ja men er det så ikke for ekstra ydelser, som ikke er med i standardprisen?

Hvis en ydelse leveres rutinemæssigt, er der ingen drikkepenge fra mig. Hvis hun er sød, og helt oplagt gør sit bedste, så er der en eller to ekstra 100 bath sedler.

Priserne i Phuket er jo allerede cirka dobbelt så høje som Pattaya, så hvis 50% i drikkepenge kun er for at sige tak, er det vildt meget.

På almindelige massageklinikker i Thailand, har jeg det pricip, at jeg aldrig betaler mere for HJ, end for selve massagen. Og det plejer pigerne at være tilfredse med. De steder hvor de ville have mere, har jeg bare droppet det. Og så er der de piger, som bare gør d e t, uden at spørge først, de prøver sig bare frem, uden at aftale pris i forvejen. Også de piger giver jeg samme pris for HJ, som for massagen.

250 bath til 350 bath.

God tur!

Del dette indlæg


Link til indlæg

50% ekstra? Ja men er det så ikke for ekstra ydelser, som ikke er med i standardprisen?

............

Priserne i Phuket er jo allerede cirka dobbelt så høje som Pattaya, så hvis 50% i drikkepenge kun er for at sige tak, er det vildt meget.

Som jeg skrev, så er op til 50% for "en oplevelse ud over det sædvanlige"

Da jeg også står over for min første Puhket tur er jeg lidt på bar grund med hensyn til prisniveauet der, men for priserne længere nordpå syntes jeg op til 50% kan være meget rimeligt.

Jeg giver også gerne ekstra for en usædvanlig god service i Danmark og Tyskland selvom priserne er væsentligt højere end i Thailand.

Det er ikke sluttallet der tæller for mig, men jeg påskønner en service ud over hvad der kan forventes til prisen og serviceniveauet i det områdce jeg befinder mig i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Som jeg skrev, så er op til 50% for "en oplevelse ud over det sædvanlige"

Da jeg også står over for min første Puhket tur er jeg lidt på bar grund med hensyn til prisniveauet der, men for priserne længere nordpå syntes jeg op til 50% kan være meget rimeligt.

Jeg giver også gerne ekstra for en usædvanlig god service i Danmark og Tyskland selvom priserne er væsentligt højere end i Thailand.

Det er ikke sluttallet der tæller for mig, men jeg påskønner en service ud over hvad der kan forventes til prisen og serviceniveauet i det områdce jeg befinder mig i.

Jeg har ikke købt damer i Phuket mere en to gange. Og det er flere år siden. Simpelthen fordi jeg kom fra billigere områder i Thailand, eller skulle til billige områder. Læs: Bangkok og eller Pattaya.

For mig er prisen også vigtig.

Jeg tror følgende tabel holder nogenlunde: Hvis noget koster 1000 bath i Pattaya, så koster det mindst 1800 i Phuket. Så, rigtigt gættet, noget af det som vi er mange der køber i Pattaya, det kunne være en tur hjem i kanen, pigen bliver til næste formiddag. Det kan man gøre for 1500 bath, i Phuket ville det koste omkring 3700 eller 3800 bath.

Værelser på hoteller eller resorts det samme.

Phuket er det dyreste sted i Thailand. Den officielle mindsteløn er højere i Phuket, end i hovedstaden Bangkok. Transport rundt i Phuket koster 5 til 7 gange så meget, sammenlignet med Bangkok og Pattaya.

På toppen af de højere priser, er tonen generelt mere rå i Phuket.

Måske ikke nogen dårlig idé, at rykke videre til Krabi eller nogle af øerne ud for Krabi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På toppen af de højere priser, er tonen generelt mere rå i Phuket.

Måske ikke nogen dårlig idé, at rykke videre til Krabi eller nogle af øerne ud for Krabi.

Undskyld jeg roder i din tråd BTB, men Stump har fat i noget som jeg har hørt om før - priser og tonen i Phuket. Da jeg også skal afsted i Januar og mine rejsefæller snakker om Phuket i uge 5 er jeg noget interesseret i det der snakkes om her :)

Nu ved jeg ikke om BTBs destination ligger fast, men jeg kan sagtens argumentere for, at vi skal til et andet sted i området - fx. en ø eller Krabi. Da vi flyver fra Chiang Mai til Phuket vil det være betingelsen, at vi kan nå frem fra lufthavnen på max 3-4 timer.

Stump - eller andre lokalkendte: Hvad vil være et godt alternativ i området?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Undskyld jeg roder i din tråd BTB, men Stump har fat i noget som jeg har hørt om før - priser og tonen i Phuket. Da jeg også skal afsted i Januar og mine rejsefæller snakker om Phuket i uge 5 er jeg noget interesseret i det der snakkes om her :)

Nu ved jeg ikke om BTBs destination ligger fast, men jeg kan sagtens argumentere for, at vi skal til et andet sted i området - fx. en ø eller Krabi. Da vi flyver fra Chiang Mai til Phuket vil det være betingelsen, at vi kan nå frem fra lufthavnen på max 3-4 timer.

Stump - eller andre lokalkendte: Hvad vil være et godt alternativ i området?

Jeg mener at Krabi og øerne ud fra Krabi kan nåes på de tre fire timer som du angiver. Krabi har så vidt jeg ved, deres egen lufthavn.

Vær opmærksom på, at jeg ikke er ekspert i hverken Phuket eller Koh Lanta, Ao Ang, Phi Phi, eller Krabi. Jo jeg følger hvad der sker i området i medierne, men jeg har ikke selv været der ret meget. Og jeg har mest været den smule jeg har, med kæreste, så jeg har næsten ingen købesex erfaringer der fra. Kun fra Phuket Town, jeg var med en lokal kendt, vi gik efter noget betaleligt (for os) :lol:

Phuket, hvis man aldrig har oplevet Thailand, er det sikkert fint, men uha da da, en ren ktastrofe hvis man rejser hjem igen med den tro, at hele Thailand er så barskt, og så dyrt. Chaufførerne med taxi og tuk tuks er simpelthen nogle svin. Intet mindre. Man gør en del, for at komme det uvæsen til livs, men indtil nu er der meget lidt styr på ublu røveri priser.

Der er et par herlige danske fyre i Krabi, som driver Europa cafe og gæstehus, plus Nyhavn på den anden side af gaden. De er vakse med info. Find dem venligst selv på google.

Hvis mine venner spurgte mig, ville jeg som her sige, ALT ANDET END PHUKET. Og så kan nogle dele af Phuket nok være værre end andre. :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Tak for svaret, det er godt at vide. :)

Gælder de 10-20% op til 50% også for thai massage på stranden (koster 300 bath har jeg fået at vide) samt også når man er ude og spise?

Hvis du laver en aftale om massage på stranden, skal du ikke give drikkepenge.

Restauranter, mange steder er der allerede + +, service afgidt og skat oven i de priser som er angivet på menukortet. Hvis det er tilfældet, giver jeg IKKE drikkepenge.

Et sidespor: Det er tilfældet på danske Stable Lodge i Soi 8 Sukhumwit i Bangkok, og sikkert flere andre af de lidt mere eksklusive danske steder.

Om drikkepenge generelt: jeg har været ude for, at en pige smed 10 bath, jeg rundede op, hen ad gulvet, dem ville hun ikke røre. Det var alt for lidt.

Siden da har jeg meget tit haft lige penge, betalt lige inden jeg gik. ?en gang smider folk mine drikkepenge hen ad gulvet, og aldrig mere. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis mine venner spurgte mig, ville jeg som her sige, ALT ANDET END PHUKET. Og så kan nogle dele af Phuket nok være værre end andre. :twisted:

Nu er det første gang jeg skal til Thailand så jeg har selvfølgelig ingen erfaring, og der er heller ikke nogen jeg kunne snakke med. Jeg skal bo tæt på Patong (Kamala) i alle 14 dage da jeg har valgt dansk rejse selskab, måske en dumhed men sådan er det nu. Jeg faldt for et hotel med en alders begrænsning på 16 år, dvs. ingen irriterende børn.

Stump du lyder til at kende Phuket, så du kunne måske komme med lidt tips om hvad man bør prøve samt ikke mindst hvad man bør passe på, f.eks. transport fra Patong til Kamala om aftenen, tuk tuk eller taxi?

Til både Stump og FFK4Ever. Bare snak løs, så kan vi andre måske også lære noget til næste tur ;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Nu er det første gang jeg skal til Thailand så jeg har selvfølgelig ingen erfaring, og der er heller ikke nogen jeg kunne snakke med. Jeg skal bo tæt på Patong (Kamala) i alle 14 dage da jeg har valgt dansk rejse selskab, måske en dumhed men sådan er det nu. Jeg faldt for et hotel med en alders begrænsning på 16 år, dvs. ingen irriterende børn.

Stump du lyder til at kende Phuket, så du kunne måske komme med lidt tips om hvad man bør prøve samt ikke mindst hvad man bør passe på, f.eks. transport fra Patong til Kamala om aftenen, tuk tuk eller taxi?

Til både Stump og FFK4Ever. Bare snak løs, så kan vi andre måske også lære noget til næste tur ;-).

Mit kendskab til Phuket er begrænset til nogle få ture, men jeg har fulgt problematikerne i Phuket via den lokale presse i fem seks år.

Transport er det største problem. jeg vil ikke jage skræk i dig, og hvis jeg var dig, vil jeg anbefale dig at glide med strømmen, gør hvad du kan, stadigt smilende, men betal hvad du er nød til.

Der er en hjemmeside om transport på phuket her

http://phukettuktuks.com/

Jeg synes at du skal opleve Bangla Road, check den her

http://www.phuket.com/nightlife/bangla.htm

Men ellers vil jeg anbefale dig selv at gå i gang med at undersøge dine muligheder. Det får du mest ud af. Der er hundrede tusinder af artikler på nettet om Phuket.

God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

50% ekstra? Ja men er det så ikke for ekstra ydelser, som ikke er med i standardprisen?

Hvis en ydelse leveres rutinemæssigt, er der ingen drikkepenge fra mig. Hvis hun er sød, og helt oplagt gør sit bedste, så er der en eller to ekstra 100 bath sedler.

Priserne i Phuket er jo allerede cirka dobbelt så høje som Pattaya, så hvis 50% i drikkepenge kun er for at sige tak, er det vildt meget.

På almindelige massageklinikker i Thailand, har jeg det pricip, at jeg aldrig betaler mere for HJ, end for selve massagen. Og det plejer pigerne at være tilfredse med. De steder hvor de ville have mere, har jeg bare droppet det. Og så er der de piger, som bare gør d e t, uden at spørge først, de prøver sig bare frem, uden at aftale pris i forvejen. Også de piger giver jeg samme pris for HJ, som for massagen.

250 bath til 350 bath.

God tur!

 

Hejsa Stump!

 

Er priserne kun 250 - 350 bath for massage?? Lyder godt... går ud fra der er pris liste på de fleste steder?? min erfaring er ganske ringe, har kun været i Bangkok i 3 dage

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Pattaya kan du få thai / oliemassage for 200 Baht for en time.

Og så kan du mange steder få en håndtrold oven i for et beskedent beløb.

 

Skal det være rigtig massage, kan jeg kun anbefale Health land i Pattaya eller BKK www.healthlandspa.com

Det er total topklasse, og i meget fine omgivelser. Det er her de fine thai´er og kinesiske turister kommer.

Og prisen er nærmest latterlig lav: 2 timer til 500 Baht for yderst proffesionel massage. Men så bør man sgu også smide 100 Baht i tip bag efter.

Der leveres ikke ekstra ydelser her, men det kan man jo bare finde et andet sted.

 

Prøv det, prøv det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det nogle år siden jeg sidst besøgte Phuket, Patong Beach og dermed også den berømte/berygtede Bangla Road.

Dengang kostede bar pigerne 1000 thb for en nat + 200 til baren. Til gengæld kunne man godt komme af med 2500-3500 thb hvis man gik på go go bar (hvor pigerne dansede på en scene). Disse piger var mere professionelle og i nogle tilfælde også mere mekaniske.(arbejdet skulle gøres).

For nogle år siden var jeg i Khon Kaen nord for Bangkok her var en kæmpe go-go bar med tonsvis af flotte piger. Til gengæld var prisen også 5000 thb for en nat, hvilket jeg syntes var alt for højt. Jeg valgte i stedet at tage 2 piger med ind i et karaoke rum hvor de på skift gav mig et dejligt blowjob, det kostede mig 1000 thb pr. pige. men var absolut det værd :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal til Karon, på Phuket halvøen, i januar.

Gives der body to body nogen steder der nede, evt 69, bolw, ???

Sammen med thaimassage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...