Hop til indhold

Nogle der har været der? Vanessa Rødovre.

Featured Replies

Skrevet

Jeg skrev til hende i går for at finde ud af om "full service" inkluderer GFE/french kissing. Hun skrev meget hurtigt tilbage med spørgsmålet "GFE?". Jeg var overrasket over, at hun ikke kendte udtrykket, men svarede alligevel beredvilligt på det.

Jeg fik dog aldrig svar på mit spørgsmål og hun svarede mig aldrig igen. Jeg ved ikke om spørgsmålet fornærmede hende eller hun misforstod noget  - jeg ved helt ærligt ikke hvad det skulle være.

Skriv, hvis det lykkedes dig at finde ud af noget.

Skrevet

Ikke for at gøre mig klog, men:

En eller anden må tage chancen. Fremmedsprog er for latinamerikanere ofte en by i Rusland, men for caribiere som hende her burde engelsk være til at forstå. Enten har hun det ekstra latinamerikanske sexgen, og så vil det blive vildt, eller også har hun ikke noget sexgen overhovedet og så vil det være i bedste fald søstjerne. Men man kan jo altid håbe at hun i det mindste ligner sine billeder.

Ville selv gerne tage chancen, men 3-4 af mine favouritter er i byen, så tid og likviditet er strammet til det yderste.

Skrevet

Jeg prøvede skam også at tage en for holdet, men hun svarede ikke tilbage. Så enten fik hun travlt, eller også så gad hun ikke spilde mere tid på det simple spørgsmål

Skrevet
Johnny Castle skrev, 1 time siden:

Jeg prøvede skam også at tage en for holdet, men hun svarede ikke tilbage. Så enten fik hun travlt, eller også så gad hun ikke spilde mere tid på det simple spørgsmål

Næ, engang imellem kan man sq ikke engang få lov til at købe sig til en aftale...:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.