Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg endelig mødt Candy. Faktisk prøvede jeg at få tid hos Hannah da Candy ikke svarede men det endte med at de begge åbnede døren for mig da de begge var ledige. Så flakkede mine øjne mellem dem og jeg havde svært ved at vælge. Fælles for dem begge er at de er noget ældre end billederne og at fotos er taget på en god dag af en studie fotograf med skills indenfor photoshopping. De er dog pæne piger og jeg lod mig lokke af Candy's fine hvide hud og hendes stramme ungpigekrop. Hun var vanskelig at kommunikere på med andet end body language men jeg fik ud af hende at hun er fra Riga. Hendes blow var hårdt og mekanisk (ikke min kop te) men det lykkedes hende at få mig i kampform til sex i forskellige stillinger. Hun virkede indlevende og måske nød hun også akten ind imellem (fantaserer jeg) og faktisk var sex'en ganske god. Hendes krop er rigtig lækker hvis du er til perlemorfarvet hud og en stram ungpigekrop. I starten var hun meget stram men hun blev mere våd under akten så jeg bedre kunne give los uden at komme for tidligt. Til sidst gav hun mig megafransk - dog næsten uden kontakt med læberne så det var mere svensk end fransk og hun fjernede munden ved første sprøjt. Ikke lige hvad jeg havde forventet. Der er jeg bedre vant med de andre piger fra bollefabrikkerne Jeg kommer ikke igen men hun var sød og dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...