kop 74 Skrevet 25. Maj, 2019 (edited) For nylig fik en pige en bestilling på ecortbeøg af en til to timers varighed. Der var en hel del smser som blev sent frem og tilbage. Det blev bekræftet at mødet ville ske indenfor en halvtimme. Det såg ud at henvendenlsen var seriøs. Hun havde lagt flot makeup og såg frem til denne aftale som låg et stykk væk. men når hun dukker op på adressen er der en intet ont anende ældre man med hustru som åbner dørren. pige ringer flere ganger til manden som hade bestilt ydelsen. Intet svar!! Glædes pigen har spilt over en time i transport amt kørselspenge! Det er usselt, synes jeg Redigeret 25. Maj, 2019 af kop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 25. Maj, 2019 kop skrev, for 7 minutter siden: For nylig fik en pige en bestilling på ecortbeøg af en til to timers varighed. Der var en hel del smser som blev sent frem og tilbage. Det blev bekræftet at mødet ville ske indenfor en halvtimme. Det såg ud at henvendenlsen var seriøs. Hun havde lagt flot makeup og såg frem til denne aftale som låg et stykk væk. men når hun dukker op på adressen er der en intet ont anende ældre man med hustru som åbner dørren. pige ringer flere ganger til manden som hade bestilt ydelsen. Intet svar!! Glædes pigen har spilt over en time i transport amt kørselspenge! Det er usselt, synes jeg Jeg tror du skal trække et nummer i køen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham den unge 138 Skrevet 25. Maj, 2019 kop skrev, for 10 minutter siden: For nylig fik en pige en bestilling på ecortbeøg af en til to timers varighed. Der var en hel del smser som blev sent frem og tilbage. Det blev bekræftet at mødet ville ske indenfor en halvtimme. Det såg ud at henvendenlsen var seriøs. Hun havde lagt flot makeup og såg frem til denne aftale som låg et stykk væk. men når hun dukker op på adressen er der en intet ont anende ældre man med hustru som åbner dørren. pige ringer flere ganger til manden som hade bestilt ydelsen. Intet svar!! Glædes pigen har spilt over en time i transport amt kørselspenge! Det er usselt, synes jeg Historien er bestemt yderst trist og manden kan kun beskrives som værende det værste afskum af denne branche, Når det så er sagt, undre jeg mig meget over at du laver 2 x 2 opslag om 100% det samme. Alt er ens samme tekst. Det virker i min verden en smule suspekt i mine øjne... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Maj, 2019 kop skrev, for 21 minutter siden: For nylig fik en pige en bestilling på ecortbeøg af en til to timers varighed. Der var en hel del smser som blev sent frem og tilbage. Det blev bekræftet at mødet ville ske indenfor en halvtimme. Det såg ud at henvendenlsen var seriøs. Hun havde lagt flot makeup og såg frem til denne aftale som låg et stykk væk. men når hun dukker op på adressen er der en intet ont anende ældre man med hustru som åbner dørren. pige ringer flere ganger til manden som hade bestilt ydelsen. Intet svar!! Glædes pigen har spilt over en time i transport amt kørselspenge! Det er usselt, synes jeg Jeg kunne forestille mig, at det var B.arnerøv, der var på spil. Det kunne ligne hans tankegang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham den unge 138 Skrevet 25. Maj, 2019 Borende X skrev, Lige nu: Jeg kunne forestille mig, at det var B.arnerøv, der var på spil. Det kunne ligne hans tankegang. Godt nok tilfældigt du skriver det, sad lige og læste tråden igennem med ham og datatilsynet. Jeg er stadig så ny her at jeg ikke har oplevet noget om ham. Men udfra hvad jeg kan læse er han mildt sagt et a-hole 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 25. Maj, 2019 grunden er at begge mine tråder, ved en fejl fra min side, blev lagt i sexevents som er det forkerte sted. derfor kopiered jeg den over til de rigtige sted. den anden blev lagt to ganger samme sted fordi jeg ikke kunne se at den hade blevet udgivet og defor trykkede jeg yderliger en gang på udgiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Maj, 2019 Ham den unge skrev, for 2 minutter siden: Godt nok tilfældigt du skriver det, sad lige og læste tråden igennem med ham og datatilsynet. Jeg er stadig så ny her at jeg ikke har oplevet noget om ham. Men udfra hvad jeg kan læse er han mildt sagt et a-hole Han burde kastreres offentligt på torvet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham den unge 138 Skrevet 25. Maj, 2019 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Han burde kastreres offentligt på torvet. Er stadig ikke helt opdateret på ham som person. Men de ting jeg læser..... Hvis ikke jeg vidste bedre ville jeg tror det var en fiktions novelle. Manden virker til at være så virkelighedsfjern som noget kan være. Min far havde en snak med mig da jeg var mindre om aldrig at blive et småligt menneske der kun skabte problemer for andre. Den samtale tror jeg da lige Bjarne missede i sin ungdom. Så kan jeg rigtige sidde her og hidse mig og på en lørdag aften. Det var da lige godt grov! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Maj, 2019 Ham den unge skrev, for 2 minutter siden: Er stadig ikke helt opdateret på ham som person. Men de ting jeg læser..... Hvis ikke jeg vidste bedre ville jeg tror det var en fiktions novelle. Manden virker til at være så virkelighedsfjern som noget kan være. Min far havde en snak med mig da jeg var mindre om aldrig at blive et småligt menneske der kun skabte problemer for andre. Den samtale tror jeg da lige Bjarne missede i sin ungdom. Så kan jeg rigtige sidde her og hidse mig og på en lørdag aften. Det var da lige godt grov! Manden er dét, man i gamle dage kaldte psykopat. Det må man vist ikke sige mere i den forbandede politiske korrektheds navn, men det er nu alligevel dét, han er. Andet kan ikke forklare hans notoriske had til glædespiger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Reader Skrevet 25. Maj, 2019 Kunne man lave et forsøg og ikke nævne den omtalte karakter i en måned? Så ville han være ved at gå ud af sit gode skind i ren opmærksomheds hunger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Maj, 2019 Reader skrev, for 42 minutter siden: Kunne man lave et forsøg og ikke nævne den omtalte karakter i en måned? Så ville han være ved at gå ud af sit gode skind i ren opmærksomheds hunger. Herinde er han mørkelagt i lange tider. Det er kun, når en pige beklager sig over hans fremfærd, at han giver anledning til debat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 25. Maj, 2019 Reader skrev, for 43 minutter siden: Kunne man lave et forsøg og ikke nævne den omtalte karakter i en måned? Så ville han være ved at gå ud af sit gode skind i ren opmærksomheds hunger. God idé. Det er tåbeligt at nævne ham, hver gang piger bliver behandlet dårligt. Der er masser af idioter i denne verden, og nej jeg tænker ikke på det fiktive netværk førnævnte mener at være en del af. Blot enkeltindivider der alle får en eller anden tilfredsstillelse af at genere prostituerede. Og til trådstarter; situationer som den du fremhæver kan undgås ved kun at køre til registreret nummer, hvor navn, nummer og adresse passer sammen, og aldrig afvige den regel. Skal man på hotel, så må det nummer han ringer fra matche hans navn og en hjemadresse. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14004 Skrevet 25. Maj, 2019 kop skrev, for 1 time siden: grunden er at begge mine tråder, ved en fejl fra min side, blev lagt i sexevents som er det forkerte sted. derfor kopiered jeg den over til de rigtige sted. den anden blev lagt to ganger samme sted fordi jeg ikke kunne se at den hade blevet udgivet og defor trykkede jeg yderliger en gang på udgiv Så kan man også trykker på rapporter indlæg og bede admin om at fjerne tråden(e) + evt. selv indenfor ½ time fjerne så meget som muligt af tråden og skrive "fejlpost" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg