kop 74 Skrevet 25. Maj, 2019 Jeg hører fra ungarske piger at de har bemærket en nedgang i antallet af kunder. er vi rykket over til andre nationaliteter eller besøger vi ikke glædespiger i samme omfang som før? har i et bud? kop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 25. Maj, 2019 Ved jeg ikke . Jeg går altid til danske piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham den unge 138 Skrevet 25. Maj, 2019 kop skrev, for 13 minutter siden: Jeg hører fra ungarske piger at de har bemærket en nedgang i antallet af kunder. er vi rykket over til andre nationaliteter eller besøger vi ikke glædespiger i samme omfang som før? har i et bud? kop Mon ikke det er i takt med at solen så småt begynder at kigge frem. Kæresten og jeg bliver altid mere intime når sommerene er ved at være over os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Maj, 2019 kop skrev, for 19 minutter siden: Jeg hører fra ungarske piger at de har bemærket en nedgang i antallet af kunder. er vi rykket over til andre nationaliteter eller besøger vi ikke glædespiger i samme omfang som før? har i et bud? kop Holder man sig til din trådoverskrift og overvejelser i indlægget, tror jeg ikke, at der er nogen ændring. Vi går lige så meget på grissebasserier som før. Men det kan da godt være, at interessen har forskudt sig f.eks. fra østpiger til latino- eller negerpiger. Selv bidrager jeg ikke til glidningen, da jeg holder mig til danske piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov75 195 Skrevet 25. Maj, 2019 Jeg vælger mine få besøg udfra. Diskretion. Og gerne anmeldelser her. Tit været piger med gode anmeldelser, men hvor stedet slet ikke er diskret nok til mig. Både danske piger og ikke danske piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 520 Skrevet 25. Maj, 2019 Kan det ha med den usle svenske valuta? Vi får nu betala 1.53 sek før 1 dkk. Måske var der mange svenske kunder hos de piger, men nu betydligt færre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 25. Maj, 2019 Lemac skrev, for 5 minutter siden: Kan det ha med den usle svenske valuta? Vi får nu betala 1.53 sek før 1 dkk. Måske var der mange svenske kunder hos de piger, men nu betydligt færre? Det ville så implicere, at skåningerne pludseligt blev væk i et større antal. Gør de nu også det? Jeg tror ikke, at det er dem, der markant påvirker markedet for ungarske piger i København. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lemac 520 Skrevet 26. Maj, 2019 Borende X skrev, for 11 timer siden: Det ville så implicere, at skåningerne pludseligt blev væk i et større antal. Gør de nu også det? Jeg tror ikke, at det er dem, der markant påvirker markedet for ungarske piger i København. Jag åker til København måske 1 gang per månad nu. Før blev det en gang per uge. Hvis 30% av kunderne var svensker innan, så märks det nog? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 26. Maj, 2019 kop skrev, for 19 timer siden: Jeg hører fra ungarske piger at de har bemærket en nedgang i antallet af kunder. er vi rykket over til andre nationaliteter eller besøger vi ikke glædespiger i samme omfang som før? har i et bud? kop Mon ikke bare mængden af ungarnske piger som besøger Danmark er blevet større? Så skal behovet jo fordeles over et større område. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jan 83 Skrevet 27. Maj, 2019 Ja, undskyld mig min direkte fremgang. Men det ville da være glædeligt hvis der kom færrere udenlandske piger, så er det da en chance for at flere danske piger vil forsøge sig og blive i branchen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg