Hop til indhold
Onslow

Fodboldlandskamp i dag (K)

Recommended Posts

England - Danmark 2-0

Det var dog det mest usportslige, jeg længe har oplevet. :(

De engelske pigers fysik tillod dem at tackle igennem, så vore lignede skræmte høns.
De var også så hurtige på benene, at de kom først på stort set alle både 1. og 2. bolde.
Men det værste var, at de ganske usportsligt kunne ramme hinanden og spille bolden rundt om danskerne.
Vore piger viste derimod fair play, når de hele tiden forstod at spille bolden lige i fødderne på modstanderne.

Og det var ikke bordtennis, hvad forrige linje ellers kunne lede tanken hen på.

Hurra for den danske sportsånd. :P 

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest OdEnSe
Onslow skrev, for 4 minutter siden:

England - Danmark 2-0

Det var dog det mest usportslige, jeg længe har oplevet. :(

De engelske pigers fysik tillod dem at tackle igennem, så vore lignede skræmte høns.
De var også så hurtige på benene, at de kom først på atort set alle både 1. og 2. bolde.
Men det værste var, at de ganske usportsligt kunne ramme hinanden og spille bolden rundt om danskerne.
Vore piger viste derimod fair play, når de hele tiden forstod at spille bolden lige i fødderne på modstanderne.

Og det var ikke bordtennis, hvad forrige linje ellers kunne lede tanken hen på.

Hurra for den danske sportsånd. :P 

Lyder som om man er gået glip af en stor oplevelse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glimrende beskrivelse min gode ven, og så skal England tilmed til VM og Danmark ikke,, forstå det hvem der kan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den eneste der fangede mit øje var Simone Boye Sørensen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax

At Danmark ikke kommer til VM er jo til en vis grad selvforskyldt, de ville ikke stille op til kampen mod Sverige på grund af konflikten med DBU og blev efterfølgende dømt som taber. Men hvis Danmark skal gøre sig gældende i international kvindefodbold skal der mere fysik til, det nytter ikke at være for pæne, dermed menes ikke der  ikke skal vises fair play.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...