Hop til indhold

Recommended Posts

Du er ikke den eneste, der savner denne fantastisk dejlige kvinde. Hun er en sand demimonde: Smuk, vidunderlig at være sammen med, sød, fræk og får dig til at føle dig som centrum i verden.

De gange jeg har besøgt hende, har jeg været momentant forelsket. Jeg håber, at hun vender tilbage (og at jeg opdager det).

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malua skrev, den 4.10.2019 at 16:16:

Hej med jer:wub: Jeg er tilbage igen efter en lille pause på 6 måneder ...sikke tiden den flyver afsted. Jeg starter op igen torsdag d, 17/10 i Vanløse.

Stort kys fra Malua

Du er SÅ fantastisk DEJLIG, Malua.

Når vi var sammen, følte  jeg kunne række ud og tage alle stjerne på himlen som spejler sig i dine smukke øjne.<3

Jeg håber du får tjent en masse penge, er sammen med en masse mænd og får så meget (undskyld udtrykket) pik i forskellige størrelser. For det fortjener du! :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malua skrev, den 4.10.2019 at 16:16:

Hej med jer:wub: Jeg er tilbage igen efter en lille pause på 6 måneder ...sikke tiden den flyver afsted. Jeg starter op igen torsdag d, 17/10 i Vanløse.

Stort kys fra Malua

Yeeesss! Det er gode nyheder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...